Hakutulokset

  1. mamilu

    Lomalle vauvan kanssa?

    Eli antakaapas vinkkejä mitä etelänmatkalle vauvalle mukaan.. :) Me lähdetään Gran Canarialle hiihtolomalla ja mukana lapset 7v, 5v ja melkein 1v. Pistäkääpäs muistilistaa mitkä on hyödyllisiä matkalle lähtiessä, kiitos :)
  2. mamilu

    Kertokaas ny

    Eli vauvan kanssa matkustaminen.. Mitä lentokoneseen auton turvakaukalo vai häå mikä? Meillä 3kk vauva ja ryanairilla lennetään.. Mutta teoriassa mitä kaikkee pitää huomioida ? Kertokaa kaikki mitä tiiätte :D
  3. mamilu

    Se on poika

    Eli meille syntyi poika 22.02.2012 :heart: painoa oli hurjat 4710g ja pituutta "possulla" 53cm ja onpa hän niin ihanan rauhallinen :heart: Mutta enpäs muista ollenkaan missä vaiheessa voi lapsen kanssa alkaan meneen ulos.. Eli ikää viikko voisko jo alkaa käymään.. on niin ihana ilma :)
  4. mamilu

    Siis kertokaa nyt!

    Eli mulla raskaus viikoilla 40+5 ja mulla keskiviikkona lääkärin jälkeen (teki jonkun pyöräytyksen) on tullut sitä limatulppaa ja supistuksia epäsäännöllisesti.. Joo olen soittanut synnärille ja ne sano et sit kun supistukset on säännöllisiä niin tervetuloa. Siis OIKEEESTI kuinka kauan...
  5. mamilu

    Käsi ylös kuka tahtoo??

    Eli käsi ylös kuka tahtoisi että presidentinvaalit olisi jo ohi?????? :cool: :wave:
  6. mamilu

    Siis nyt meni yli ymmärryksen...

    No niin eli kertokaas te viisaat palstamammat mitä se vauva tekee mahassa viimeiset ajat.. :) Valoitan asiaa nyt sen verran että olin eilen kokoarviossa ja vauvan kooksi arvioitiin 4,5kg. No Lääkäri sanoi että ei tarvitse suunnitella käynnistämistä KOSKA vauva ei KASVA enää 39vk jälkeen...
  7. mamilu

    Perätilasynnytyksestä!!

    Eli voisiko joku käytännössä kertoa asiasta. Selvisi että lapsi on perätilassa ja nyt seuraillaan vielä tietysti. Mutta haluaisin tietää onko joku synnyttänyt "ison" vauvan perätilassa. Mulla 2 aikasempaa synnytystä ja lapset on olleet lähempänä 5kg, alkoi mietityttään että kuinka "riskitön"...
  8. mamilu

    Lasten joulutoiveet

    Siis miksi ihmeessä lapsen kummit kyselee mitähän se teidän nico petteri haluaisi lahjaksi ja sitten kun kerrot niin vastaavat joo selvä. Ja sitten kun sanon et jos jossain kohtaa tässä sanotte minkä hommaatte niin ruksaan ton tosta listalta pois.. niin siihen sitten että joo katotaaan mitä...
  9. mamilu

    Työkkäri

    Elikkäs Mä en tajua työkkärin toimintaa... Opiskelin lähihoitajaksi ja keskeytin koulun nyt tässä syksyllä. Opettajan mielestä ja omasta mielestä oli parempi niin kun minulta olisi jäänyt tutkinto suoritus kesken sitten äityiloman takia ja sitten asiaan vaikutti myös todella vaikea raskaus aika...
  10. mamilu

    Kertokaas nyt KARPPAUS asiaa

    Elikkäs kertokaa nyt kun mä en tiedä että mitä siinä karppauksessa EI saa syödä ja mitä SAA syödä. Selkeällä Suomen kielellä. Ei tarvitse käännyttää :) Haluan vain katsoo miten tämä karppaus sopii yhteen tietttyyn ruokaympyrään mitä minä yritän käyttää, voin paljastaa senkin sitten kun ensin...
  11. mamilu

    meinas pikku poika jäädä auton alle :(

    Siis ihan oikeesti eikö nykyään katota lasten perään :O Olin ruokakaupassa tossa kylällä (asutaa maalla) niin eiköhän sieltä kaupasta juokse semmonen pieni 3 vuotias suoraan siittä peruuttavan auton ohi.. ja äiti höpöttää kassalla jonnin joutavia!!:mad: Onneks sille pojalle ei käyny mitään...
  12. mamilu

    siis oikeesti!!!!

    Mikä on normaalia väsymystä raskauden aikana.. ? Olen 2 poikaa saanut ja ei silloin ollut mitään tälläistä.. siis plussasin 2 viikkoo sitte ja haluisin nukkua koko ajan en meinaa aamulla (aamupäivällä) sängystä ylös ja torkahtelen koko päivän (kerran nukahdin kun pääsimme kotiin poikien kanssa...

Yhteistyössä