Siis kertokaa nyt!

Eli mulla raskaus viikoilla 40+5 ja mulla keskiviikkona lääkärin jälkeen (teki jonkun pyöräytyksen) on tullut sitä limatulppaa ja supistuksia epäsäännöllisesti..

Joo olen soittanut synnärille ja ne sano et sit kun supistukset on säännöllisiä niin tervetuloa.

Siis OIKEEESTI kuinka kauan sitä limatulppaa voi tulla?? tää on ärsyttävää kun keskiviikosta asti supistellu ja välillä kivuliaastikin mutta ei lähe niin ei lähe... |O
 
"neljän äiti"
Voi sitä tulal päiväkausia, Kun ei se olkeasti ole mikään limatulppa,vaan kohdunsuu erittää limaa kypsyessään. Sitä voi tulla lisää koko ajan.

Mut ei sulla enää kauaa mene, usko pois! Eiksoo jännä aatella et se voi alkaa ihan koska vaan! Koita nyt nautia viime hetkistä ja levätä.
 
  • Tykkää
Reactions: mamilu
"mamma"
Mulla tuli sitä "Limatulppaa" esikoisesta viikon verran. :D Ensimmäisen kunnon klöntin kohdalla olin ihan varma, että "Jes, pääsen synnyttämään! Nyt se alkaa!", mutta paskat kun sellasia rupes tulemaan pari kertaa päivässä. Harjotussuppareita oli todella paljon viimisen kk aikana. Synnärillä tuli turhaan käytyä, kun ne ei-vielä-niin-kivuliaat supistukset tuli kahden minuutin välein, eikä loppuneet millään. Mitään ei voinut edes tehdä, kun pistivät koko alaselän häntäluuta myöten ihan tohjoksi. :(

Kärsivällisyyttä! Kyllä se sieltä vielä tulee... :D (Hyvähän se tosiaan on täältä vierestä huudella) Yritä keksiä jotain muuta ajateltavaa, vaikka se onkin tosi vaikeeta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamilu

Yhteistyössä