Lasten joulutoiveet

Siis miksi ihmeessä lapsen kummit kyselee mitähän se teidän nico petteri haluaisi lahjaksi ja sitten kun kerrot niin vastaavat joo selvä. Ja sitten kun sanon et jos jossain kohtaa tässä sanotte minkä hommaatte niin ruksaan ton tosta listalta pois.. niin siihen sitten että joo katotaaan mitä ostetaan et nyt kun vähän tietää suuntaa mitä lapsi toivoo.. Siis nyt tyhmänä kysyn miksi oi miksi ei voi ostaa sitä mitä se lapsi on pyytänyt..

Kyse ei ole edes kalliista lahjasta vaan jopa muutama alta heidän "budjetin". Itse kyllä ostan kummilapsen tai kenen muun lapsen toivomaa lahjaa.. Mites teillä??
 
"Miu"
Toiveet on toiveita ja meillä ei ainakaan mitään ruksisysteemiä ole, että kaikki toiveet toteutuisi!
Ja vinkin pyytäminen on ihan eri asia kun saada vastaukseksi "kohde" listasta ja nimi paperiin ja se on nyt sitten sovittu, mitään muuta et voi hankkia.
Minä haluan kuitenkin viime kädessä olla se joka antana päätän mitä annan, että lahja olisi myös antajan "suuhun sopiva" ei vaan mikään suoritus.
 
"hilima"
Mä kysyn aina itse kummilapselta, mitä on toivonut ja ostan sit jotain aiheeseen liittyvää tai jotain muuta mistä ajattelen tykkäävän. En yleensä osta isoja joululahjoja. Kummilapsi on vielä niin pieni, että uskoo lahjojen tulevan joulupukilta. Hankin synttäriksi jotain erityisempää, joka sitten annetaan meiltä kummeilta, ei satuolennoilta.
 
juu siis toi toivelista on meillä sellainen että sieltä on karsittu kaikki turha ja krääsä noi on nje mitä lapsi tarvitsee ja muutama sellainen toive mitkä lapsi toivoo saavansa.. Ja nekin on katsottu että näihin toiveisiin on esim. ikää yms.

Eli eivät ole tyyliin 10 eri pleikkari peliä tai toi ja toi tavara.. Ja itse kummina/tätinä/äitinä minä vaan ostan omalle kummilapselle sitä mitä hän tarvitsee tai vastaavasti jos ei tartte niin mitä on toiveena ja valitsen niistä minkä otan..

Ja ei en odota että listalta kaikki toteutuu eikä odota lapsikaan mutta on se silti outoa että jos lapsi tarvitsee vaikka paidan niin hänelle ostetaan sukat.. :)
 
[QUOTE="hilima";25050853]Mä kysyn aina itse kummilapselta, mitä on toivonut ja ostan sit jotain aiheeseen liittyvää tai jotain muuta mistä ajattelen tykkäävän. En yleensä osta isoja joululahjoja. Kummilapsi on vielä niin pieni, että uskoo lahjojen tulevan joulupukilta. Hankin synttäriksi jotain erityisempää, joka sitten annetaan meiltä kummeilta, ei satuolennoilta.[/QUOTE]

Meiltä lahjat tulee niiltä kuka sen on ostanut :)
 

Yhteistyössä