meinas pikku poika jäädä auton alle :(

Siis ihan oikeesti eikö nykyään katota lasten perään :O
Olin ruokakaupassa tossa kylällä (asutaa maalla) niin eiköhän sieltä kaupasta juokse semmonen pieni 3 vuotias suoraan siittä peruuttavan auton ohi.. ja äiti höpöttää kassalla jonnin joutavia!!:mad:

Onneks sille pojalle ei käyny mitään mutta hyvin lähellä oli.. Ja sitten kun se poika oli omansa auton luona ja juuri hänen viereen oli peruuttamassa auto niin eiköhän se pieni lähtenyt taas juoksemaan kauppaan ja melkein toisen kerran auton alle.. ja nyt poikakin pelästyi.. ja mitä tekee äiti no ei ainakaan katso pienen perään :headwall:
 
naiskuski
Mut oikeesti aika vaarallista, en mä ainakaan voi sanoa näkeväni taakse kovin hyvin peruuttaessa, jos sinne joku pikkulapsi sopivasti juoksis, niin huonosti vois käydä! Onneks nopeudet on yleensä aika alhasia, mutta sattuuhan se silti, jos päälle ajaa.
 
Aika usein on saanut lukea, että pikkulapsen päälle on joko ajettu tai peruutettu ihan kotipihassa. :headwall:
 
niin onhan ne pojat nopeita mutta kun se äiti ei edes viittinyt tulla hakeen sitä poikaa ulkoa kun vaan höpötti.. kyl mä nyt sen tiiän et pojat äkkiä lähtee on noi omatkin niin tehny mutta kyllä mä niitten perään oon menny varsinkin kun ne on ollu 2-3 vuotiaita :|

kyllä varmaan horuksen silmäkin meni sen poikansa luokse kun se liikennevaloissa juoksi...
 

Yhteistyössä