Hakutulokset

  1. 8

    Ninatt näytti olevan iltasanomissa.

    Minä pidän sitä vähän kukkuna, että alle kaksivuotiaan vieroittaminen olisi luonnonvastaista. Oma lapseni kieltäytyi rinnasta vähän päälle vuoden ikäisenä. Ei enää kelvannut rinta missään tilanteessa. Olin lapsentahtinen ja lopetin siis imetyksen.
  2. 8

    Mielenkiinnosta... Miksei kahvia voi juoda raskausaikana ilman pahoja katseita?

    Kaikkihan ei ryntää nettiin etsimään suosituksia raskausajan ravinnosta ja muusta heti raskaaksi tultuaan. Sieltä neuvolasta saa sen lapun ja aika moni taitaa sen mukaan mennä. Jossain toisessa maassa on erilaiset suositukset. Minä en usko, että Suomeen sen sairaampia lapsia syntyy kuin maihin...
  3. 8

    Mielenkiinnosta... Miksei kahvia voi juoda raskausaikana ilman pahoja katseita?

    Mikä peruste tämä "antaisitko pienelle lapselle kahvia?" muka on? En antaisi pienelle lapselle kahvia. Mutta en anna myöskään metwurstia tai ranskalaisia tai karkkia. Näitä kaikkia syön kuitenkin itse ja söin raskaana ollessakin.
  4. 8

    Mielenkiinnosta... Miksei kahvia voi juoda raskausaikana ilman pahoja katseita?

    raskaana ollessa en sitä huomannut. Join kahvia jonkin verran. Mutta nyt, kun imetän, niin tätä kahvinjuontiani ihmetellään enemmän. Jostain syystä. Juon aamulla kupillisen kahvia ja päivällä toisen. En siis mitenkään merkittäviä määriä, eikä lapsen nukkuminen ole noista määristä kiinni.
  5. 8

    Mikon pomppulinnat

    Onko kukaan pitänyt lapsensa synttäreitä Mikon pomppulinnojen tiloissa? Jos on, millaiset tilat olivat ja kannattaako järjestää kemut em. yrityksen tiloissa?
  6. 8

    Viime viikonloppuna 18 vuotias tapettiin kotibileissä. Nyt 19 vuotias

    kieltolaki se vasta rikollisuutta ja väkivaltaa lisääkin... eivät ihmiset juomista lopeta, jos viinasta tehdään laitonta.
  7. 8

    Luettele tänään käyttämästi kosmetiikkatuotteet yms

    Palashampoo Hoitoaine Suihkusaippua Perusvoide Dödö Ihan järkkyjä listoja joillakin... mikä aika ja raha tuohon kaikkeen kosmetiikkaan meneekään :O
  8. 8

    vhh-apuja kasvissyöjälle

    Maitoa jos käytät, syö rahkaa ja raejuustoa. Ja niitä papuja ja linssejä.
  9. 8

    Onko muita jotka oikeasti, vilpittömästi vaan haluavat hoitaa lapsensa kotona?

    Olisihan se kivaa. Pitäsi vain olla sellainen työ, jota voisin kotoa käsin tehdä. Vuositolkulla pelkkänä äitinä oleminen ei olisi minulle riittänyt. Tosin en usko, että noiden omien lasten kanssa olisi työnteosta kotona mitään tullut.
  10. 8

    ei oo ihan tervettä...

    "miestä ei saa kahlita"... Siis se, että odottaa miehen olevan kiinnostunut perheestään, huolehtivan jälkikasvustaan ja viettävän aikaa (oletetusti) elämänsä tärkeimpien ihmisten kanssa, on sama kuin kahlitseminen? Jos mies on niin idiootti, että ei tajua perheen olevan tärkeintä, niin...
  11. 8

    Kaikki on paniikissa kaupassa ostamassa juhannusruokaa etteivät kuole nälkään.

    Minä käyn tänään kaupassa siksi, että minun ei tarvitse sinne enää torstaina, perjantaina tai sunnuntaina mennä.
  12. 8

    Pystyisitkö tekemään 2,5v lapsellesi näin?

    En minä vaan ole ikinä joutunut lapsia pakottamaan petiin. Iltatoimet aloitetaan joka ilta samaan aikaan ja niiden päätteeksi lapset menevät sänkyyn. Nukahtavat puolessa tunnissa. Jos näin ei kävisi ja nukkumaan menosta tulisi kamala show säännöllisesti ts. lapset pitäisi pakottaa sinne sänkyyn...
  13. 8

    En käy kesälomalla kertaakaan kaupassa

    Isot varastot ruokaa kotona tai joku muu hoitaa ostokset?
  14. 8

    Mikä vika grillitassuissa?

    Me ei syödä eineksiä oikeastaan koskaan. Lihat ostetaan marinoimattomina, vihannekset tuoreena, ei käytetä liemikuutioita tai aromisuolaa. Ruisleivänkin leivon itse ja juomme luomumaitoa. Silti voin ihan käsi sydämellä sanoa, että minusta grillitassut ei pahalta maistu. Eikä maistu...
  15. 8

    Hyi saakeli, kun mulla on ollut ruma koti! (kuva)

    Meillä on edelleen periaatteena se, että uutta ostetaan vain, jos on pakko... muuten kelpaa käytetty ja dyykkattu =)
  16. 8

    mitäs teidän perheissä syödään tänään lounaaksi tai illalliseksi?

    Iltaruuaksi on linssi-porkkanakeittoa.
  17. 8

    kerroppa oma mielipiteesi

    Minä ehkä puhun hivenen erikaliiperin muodottomuudesta... BMI 30 tai yli. Tuntuu, että sekä hoikkuuden että lihavuuden määreet on nykyään vähän hukassa. Kauneusihanne sanoo, että pitäisi olla laiha (ei enää edes hoikka), normaalipainoinen on jo lihava ja sitten toisaalta suurin osa...
  18. 8

    kerroppa oma mielipiteesi

    Minusta lihava tarkoittaa ihmistä, jolla on muodoton kroppa, iso vatsa ja paksut reidet, ei vyötäröä ja vatsanympärys alkaa olla suurempi kuin rinnanympärys. Ennen kuin ihminen on lihava, niin hän on tukeva. Jos BMI on 25, niin voi olla jo tukevan näköinen, jos ei ole lihasta.
  19. 8

    Miss USA:ksi valittiin anorektikko

    kyllähän tuo aika laiha on. mutta sehän se on se kauneusihanne nykyään. itse pidän enemmän lihaksista.
  20. 8

    VINKKI: Nyt tulevasta ALESTA jemmaamaan JOULUlahjoja, ei tule sitten

    Miten paljon te niitä lahjoja oikein ostatte, kun niitä pitää pitkin vuotta ostella? Minä olen miettinyt, että ostaisiko jo kesällä jotain, mutta kun ostan lahjoja yleensä huimat 5-7 kpl, niin en taida viitsiä.

Yhteistyössä