Niinpä, se on jännä kun jokainen täällä kertoo oman mielipiteensä johonkin asiaan mut sitten kun se jollain tavalla kolahtaakin johonkuhun niin tullaan sanomaan et "taasko tämä ainoa totuus muka"
Menee monilla puurot ja vellit ihan sekaisin jos sattuu vähän sohaisemaan pikkasenkaa arempaan paikkaan.
Näin. Lähes aina laitan viestiini, että: mun mielestä...olen sitä mieltä että...Nyt en sitä laittanut, koska en edes kuvitellut että tuota kirjoitustani voisi ottaa jollain muulla tavalla kuin omana mielipiteenäni. Kirjoituksestani suivaantunut ei edes tuon perusteella tiedän omaa kokonaisvaltaista näkökantaani asiaan, ainoastaan sen, mitä mieltä olen mummeliisan perheen järjestelyistä.
Kerrottakoon nyt vaikka tässä, että vaikka oma äitini oli kotona siihen asti kunnes menin toiselle luokalle, ei minusta ole itse kierrättämään tuota hyvää. Arvostan todella kotiäiteyttä, ja niitä ketkä siihen pystyy. Suivaantumisen varalta sanottakoon nyt myös, että arvostan myös niitäkin, jotka jaksavat käydä töissä....itse muuten kuulun tuohon "ryhmään".
Olen kyllä huomannut sen, että tällä palstalla on sellainen/sellaisia, joille jokainen kirjoitukseni on punainen vaate, sanoin mitä hyvänsä. (Ja jos sanon liipa laapaa, niin en ole älykäs tms..). Itse kirjoitan tänne ns. tunnistettavasti, omalla nimimerkilläni (tein sen myös harmaana). Mielestäni sellainen on selkärangatonta, että harmaana ja tunnistamattomana huutelee törkeyksiä toisten kirjoituksiin. Ja tuollaiset: "taas jakelet..." kommentit tuntemattoman kirjoittamana eivät ole kovinkaan älykkäitä, mm. siksi että eivät selvästi viittaa mihinkään aikaisempaan kirjoitukseen.
Siinä nyt tuli tämän ihmisen mielipide tästä asiasta, sori kun tuli sun ketjun perään näin pitkänä "vuodatuksena". Yleensä en jaksa kuluttaa omaa energiaanin ko. viestien miettimiseen.