Hyi saakeli, kun mulla on ollut ruma koti! (kuva)

Multa ei löydy lahjakkuutta millekään kauniille. En osaa piirtää, maalata, meikata, pukea itseäni kauniiksi, enkä osaa myöskään sisustaa.
Jos sulla ei ole pienintäkään ymmärrystä väreistä, muodoista tai siitä mikä on liikaa tai liian vähän, niin ymmärrän sua ihan mielettömän hyvin...mulla kun on ikäänkuin sama vika. Mä yksinkertaisesti vaan en näe, että sopiiko joku asia jonkun kanssa vai ei.

Tai ehkä tilanne jo tänä päivänä on vähän parempi, kuin mitä se oli ennen. Nyt mulla on myös vähän paremmat taloudelliset resurssit sisustuksen suhteen, eli saan kotiini tavaroita joita sinne haluan, eikä minun tarvitse ottaa mitä tahansa sohvaa, pöytää ja taulua vastaan vaan siksi, ettei kotini olisi tyhjä.

Misään nimessä en ole sisustuksessa tms. hyvä vieläkään, mutta räjähdin ulvovaan nauruun, kun näin eilen tämän kuvan:



Hävettää ihan sikana. Mutta koska osaan nauraa itselleni, niin ajattelin julkaista kuvan...saadaan sitten yhdessä nauraa :LOL:

Pöytä on itse valitsemani, mutta se oli lähinnä ainoa, minkä sai alle sadalla eurolla käytettynä. Kaitaliina (vai mikä se on) on saatu isoisoäidiltä. Tykkäsin siitä kyllä ja mun mielestäni se sopi kotiini. Verhot on niinikään jonkun varastosta ja taulu taitaa olla äidiltäni tai isoäidiltä. Puinen hyllykkö meillä on edelleenkin, mutta valkoiseksi maalattuna. Koriste-esineet on mennyt vaihtoon. Vuosi taitaa olla tuossa kuvassa 2003, eli en voi edes sillä selittää, että olisi meneillään ysikytluku.

Ai järkky :D
 
Meillä on edelleen periaatteena se, että uutta ostetaan vain, jos on pakko... muuten kelpaa käytetty ja dyykkattu =)
Meilläkin on paljon käytettyä ja dyykattya. Mutta nyt ne sopii toisiinsa, eikä kämppä muistuta enää hylättyjen kalusteiden kaatopaikalta.

Ja tarkoituksenani ei misään nimessä ollut tuottaa mielipahaa kenellekään, vaan nauraa itseäni. Jos (ja kun) joku viihtyy tuollaisessa kodissa, niin hyvä homma. Mäkin viihdyin aikoinaan vallan mainiosti. Mutta en viihdy enää ja nyt tuo kuva naurattaa. Jos se olisi jonkun muun kuva, en näksi sitä samalla tapaa huvittavana kuin miten sen näe, kun kyseessä on oma koti :)
 
[QUOTE="vieras";24022692]Laita lisää kuvia :D

t: eräs myös kierrätyskodissa, eli tuttujen vanhojen tavaroiden kaatopaikalla asuva[/QUOTE]

Ei ole enempää. mulla on vuodelta 2003 tasan 5 kuvaa ja muut on napsittu ulkona :)
 
Keittiönoita
Meilläkin on paljon käytettyä ja dyykattya. Mutta nyt ne sopii toisiinsa, eikä kämppä muistuta enää hylättyjen kalusteiden kaatopaikalta.

Ja tarkoituksenani ei misään nimessä ollut tuottaa mielipahaa kenellekään, vaan nauraa itseäni. Jos (ja kun) joku viihtyy tuollaisessa kodissa, niin hyvä homma. Mäkin viihdyin aikoinaan vallan mainiosti. Mutta en viihdy enää ja nyt tuo kuva naurattaa. Jos se olisi jonkun muun kuva, en näksi sitä samalla tapaa huvittavana kuin miten sen näe, kun kyseessä on oma koti :)
Mutta tuossahan olikin juuri se oleellinen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24022874:
Mutta tuossahan olikin juuri se oleellinen :)
tottakai. mutta onhan se joskus hauskaa katsella vanhoja kuvia ja naureskella jälkeenpäin omille jutuilleen :)
mullakin oli 12 ( !!!! ) -vuotiaana maailman upein permis. kuvia en tod laita, mutta voitte kuvitella :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mullakaan ei kovin hääviä ole nyt kun kotia oikeastaan teen ja pitää tyytyä vanhoihin jämä-huonekaluihin, kun talous ei anna ostaa sellasta mitä haluaisin. Mut viihdyn kyllä :) Ja lohduttaudun ajatuksella että ehkä sitten joskus..
 

Yhteistyössä