Miss USA:ksi valittiin anorektikko

• Viestiketjun aloittaja pa
  • Ensimmäinen viesti
pa
[QUOTE="vieras";24020696]Ehkä sun silmään, mutta älä puhu kaikkien miesten suulla.

T: mies joka pitää siroista ja hoikista naisista[/QUOTE]

Sellaisten ei kannata vastata, jotka pitävät pojista. Nyt puhutaan naisista.

"pöh"
[QUOTE="vieras";24020681]Terveemmän? Tuo paksukainen? :D Ai niin, sähän olet saman mallinen.[/QUOTE]

Lola ei ole paksukainen...mun mielestä kukaan joka pysyy normaalipainon sisäpuolla ei pysty olemaan paksukainen...

hoikka
Ei tuo mikään anorektikko sentään ole. Tosi hoikka, silarit on. Ja vetää mahaa vähän liikaa sisään posettaessaan...

Lola on kuvassa ylipainoinen, toki joidenkin mieleen. itse pidän hoikasta.

pa
Lolan kertomaa Iltalehden artikkelista:

"Lola Wallinkoski kertoo torstain Iltalehdessä siitä, miten myös hän on joskus törmännyt mallimaailman epärealistisiinkin kauneusihanteisiin. Erään tapauksen hän muistaa missikiertueajoiltaan.

- Kun olin Miss Suomi -kisojen finaalikiertueella, eräänä iltana minulle ilmoitettiin, etten voisi osallistua illallisille. Syyksi ilmoitettiin liian isot reiteni, Lola muistelee.

- Entisenä kilpaurheilijana tiesin liikunnan ja ruokailun oikean suhteen vaikuttavan kiloihin. Tiesin, etteivät liian isot reiteni pienentyneet yhden illallisen väliin jättämisestä, Lola naurahtaa."

"huoh"
Jotkut teistä siis kuvittelee tosissaan että missit on ihan "luonnostaan hoikkia ja isotissisiä"? Ja kyllä, TOTTAKAI sellasia ihmisiä on jotka on luonnostaan hoikkia. Itse kuulun samaan ryhmään ja kumpikin veljeni myös. Mutta ei tuolla isossa maailmassa kyllä mitenkään luonnonmukaisin keinoin mennä, jos haluaa pärjätä tällaisissa kisoissa :D Suomessahan leikeltyjä missejä ei taideta vielä hyväksyä, mutta muualla ei todellakaan ole sama meininki. Ja, mun mielestä on kaunis nainen tuossa kuvassa mutta ei kyllä todellakaan mitenkään tavallinen "hoikka". :D Eikä Lola mikään paksukainen ole vaan muodokas aikuinen nainen, toiset tykkää toiset ei. Mitä näistä tappelemaan..

"vieras"
[QUOTE="vieras";24020601]Ööh, tuohan on todella kaunis ja normaali hoikka nainen! Reidet vois olla vielä vaikka kapeammatkin.
Ap taitaa olla 150-kiloinen?[/QUOTE]

Samaa mieltä, reidet ei tosiaan oo anorektisissa mitoissa, vaikka hoikka onkin.

"shihtzu"
No ihan varmasti tuolla on silikonit, koska USA kuuluu niihin maihin, joissa missejä tehdään ja ei varmaan ole montakaan silikonitonta missiä. Toisekseen onhan toi todella laiha, alipainoinen, ei ehkä anorektinen, mutta reilusti alipainoinen eikä mikään äärettömän kaunis katsella. Pari kiloa lisää toisi heti enemmän luonnollisuutta.

"vieras"
Normaalin hoikkahan tuo on, ei mikään anorektinen. Ja ei noi tissit mun mielestä mitkään jätit ole, varmaan b tai c kuppi, eivät edes näytä silikoneilta. Ap. on katkera kun oma vaimo näyttää joltain ihan muulta kuin tuo "anorektikko-missi"...

^vierailija^
[QUOTE="vieras";24020857]Todella täydellinen kroppa.[/QUOTE]

Ja täydelliset kasvot *kade*

Käsi ylös ne jotka mieluummin näyttävät Lolalta kuin tuolta Miss USA:lta!!

Tottakai silikonit
NO ON NE selvästi silikonit! Itekin olen hoikka ja isorintainen, mutta kyllähän kaikilla noilla jenkkimisseillä on silarit. Nätti mimmi, ei siinä mitään.

Yhteistyössä