Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Huops, jäi tämä kolmas sivu lukematta. Eli nibanderille voimia! Toivottavasti pian tärppää uudestaan! Henja 5+4
  2. H

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Heips! Tervetuloa kaikille uusille, kiva kun porukka lisääntyy! :) Täällä tänään ollu ekaa kertaa useampaan otteeseen tosi huonoa oloa, oksentaa ei ole onneksi vielä tarvinnut. Väsyttää edelleen ihan kamalasti, nytkin vaan odotan että esikoinen nukahtaa niin pääsee itsekin nukkumaan. Tänään...
  3. H

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Täällä poksui tänään 5+0 :) Hieman häiritsee tämä vähä oireisuus, vkl oli jo vähän pahoinvointia mutta enää ei. Itkuherkkä ja lyhyt pinnainen kyllä olen. Kauheasti houkuttaisi varhaisultra mutta mulla ei kamalasti ylimääräisiä kaksisataisia näin kotihoidontuella ole :/. Täytyy nyt toivoa että...
  4. H

    Tikuttelijoiden turinat

    Täällä ei taida enää ketään käydä mutta tulinpa silti kertomaan että meillä raskaus sai kuin saikin alkunsa kolmen viimeisen cb:n digiovistestin avulla :). Nyt viikkoja vasta 5+0, kävi miten kävi niin tämä joka tapauksessa antaa toivoa että vielä lapsia voitaisiin saada. Kiitokset siis vielä...
  5. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Yöenkeli: tuohan on jo selkeä plussa! Onnittelut ja tervetuloa huhtikuisiin :)
  6. H

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Kiitos pinosta! :) Täällä ei ole minkäänlaisia oireita, se vähän arveluttaakin. Itkuherkkä kyllä olen, ehkä sen voi laskea jonkilaiseksi oireeksi. Mulla on eka neuvola 8.8. Menkkojen mukaan (ja neuvolan) mulla olis jo viikkoja jo 5+5 mutta tikutin ovulaation ja olin reilun viikon...
  7. H

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Minä taidan siirtyä kirjoittelemaan huhtikuisten pinoon, on niin siinä ja siinä kummalle puolelle la nyt sit tarkentuu. Esikoinen syntyi 41+5 ja luulenpa että jos tässä kaikki menee hyvin niin tämäkään ei ajallaan synny. Mun riviä ei vielä oltukaan päivitetty listaan joten ei tarvitse sitä...
  8. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ihanaa coyo sekä bigmomma, onnea molemmille! Täällähän nyt oikein satelee plussia! <3
  9. H

    Huhtikuun 2014 odottajat??

    Musta tuntuu että mä voisin siirtyä tähän pinoon. Mulla tosiaan la 31.3 mutta olen ihan varma että mennään jonkun verran huhtikuun puolelle ennenkuin jakaannutaan, jos siis niin pitkälle päästään. Maaliskuisissa tuntuu että kaikki on jo niin paljon pidemmällä ja minä vasta näin kamalan alussa...
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Nyt illalla tuli digiin raskaana 2-3, nyt ehkä lopetan testailun ja uskon että olen raskaana :)
  11. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Coyo: tavallaan on myöhässä ja tavallaan ei :). Mulla siis normaalisti tosi lyhyt luteaalivaihe, menkat alkaa yleensä dpo 9-10. En tiedä vaikuttaako sekin sit aikaiseen plussaamiseen. Kyllä noissa kuvissa mun mielestä taas selkeästi näkyy molemmissa testeissä jotain! Mun ihan eka haamu tästä...
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Bigmoma: Onnea, selkeä plussahan tuo on! Coyo: vähän kapealta näyttää viiva mutta toivottavasti se siitä pian tummuu!! Minä niin pelkään kemiallista. Viivat ei ole vielä tasavahvat, viikkoja 3+5. Koska muilla tullut tasavahvat viivat? ZjL3ve - Image - Aijaa.com Ylin dpo 11, sit dpo 12...
  13. H

    Huhtikuun 2014 odottajat??

    Moikka! Onko sulla la 30.3. kun mulla nyt 3+5 ja la 31.3? Noin loppukuusta kun on la niin mietin että liittyisinkö kuitenkin huhtikuisiin, esikoinenkin syntyi vasta 41+5 eli hyvin epätodennäköistä on että tämäkään ajallaan syntyisi jos edes sinn asti päästään. Nyt siis vähän olen kirjoitellu...
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Coyo: mulla nyt viikkoja vasta 3+5 ja tähän iltaan asti ollu oikeastaan täysin oireeton olo, ei pms-oireita mutta ei raskausoireitakaan. Tänään kuitenkin väsyttäny ihan kamalasti ja välillä viiltelee alamahaa ihan niinkuin esikostakin tässä vaiheessa. Toivottavasti huomenna pärähtää kaksi...
  15. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heilanga: munkin silmään näkyy haamulainen, voi kun se siitä pian vahvistuisi plussaksi!! Minäkinhän olin cb:n ovistesti ryhmässä ja jäin taustaileen joku aika sitten ja otettiin lomaa totisesta yrittämisestä. Vihon viimeiset 3 cb:n digiovista tein pois pyörimästä kuitenkin tässä kierrossa...
  16. H

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Meillä 1,5v esikoinen aloittaa hoidon kuukauden päästä kun minä palaan töihin. Mulla on edessä vielä mahdollinen työpaikan vaihto, siksi vähän pohdittiinkin että aloitetaanko ehkäisy ja jatkettais yrittämistä vaikka ens keväänä. Tää kierto viel ajateltiin antaa tulla jos on tullakseen ja...
  17. H

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Heippa kaikille! Minä rohkeana nyt liityn remmiin mukaan vaikka viikkoja vasta 3+4. Eilen apteekin omaan sain haamun, samoin tänään aamulla ja alkuillasta teinkin digin ja se näytti "raskaana 1-2" <3. Arellin kans ollaankin tutustuttu jo tammikuisissa 2012 eli minullakin on 1,5-vuotias poika...
  18. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    <3 l88VoD - Image - Aijaa.com
  19. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Voi että voi aika madella. Illalla/ aamulla taidan tehdä digin, minä dpo:na olette digin saanu plussan? Esikoista yritettiin reilu kolme vuotta, esikoinen nyt 1,5-vuotias ja ehkäisyä ei ole käytetty ollenkaan synnytyksen jälkeen. Me oltiin mukana tuossa cb:n ovistesti ryhmässä ja jos nyt...
  20. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tässä eilinen ja alempana tän aamuinen. Plaah, päivät menee hitaasti.. Nyt kyl itsestäkin alkaa tuntua että kait nää ihan haamulaisia on, kunpa vaan alkaisi pian tummumaan. eYXAGI - Image - Aijaa.com

Yhteistyössä