Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

Tervetuloa kaikki uudet odottajat! :)

Talvis: Muutellaan tosiaan tuota LA:ta, kun ultrassa tarkentuu. Varmaan yhdellä jos toisella muuttuu laskettu aika. :)

Voi, kun voisi itsekin ottaa jo nyt rennosti tämän odotuksen kanssa :) Mä veikkaan, että mun on kaikista raskauksista päästävä varhaisultraan varmistamaan, ettei kyse ole tuulimunasta tai kohdunulkoisesta. En vaan uskalla luottaa, että kaikki olisi niinkuin pitää. :D

Täällä väsymys vain kasvaa (pahoinvoinnin ohella). Tosin alkaa tulla univaikeuksiakin.. Esikoisesta oli toki väsymystä, mutta sain silti nukuttua hyvin.
 
Mä jo menin kertoon parhaalle kaverille asiasta.. Miten niin hätänen.. :LOL: Se on kyllä tienny että yritetään toista niin halusin kertoa.. :) Piti tuossa hetki sitten tehä toinen testi ja edelleenhän siihen se plussa tulee.. En oo vielä yhtään sisäistäny että oisin raskaana, en usko.. :) Jospa se tästä viikkojen myötä.. Mullakin luultavasti vaihtuu vielä tuo laskettuaika, neuvola laskee sillä 28päivällä ja mulla ollu aina pitempi jonka mukaan ton 10.päivän sain.. Varmentuu sitte ultrassa.. :)

Varhaisultraan haluttais itelläkin mennä.. Esikosta käytiin mutta nyt mies meinas ettei käytäis.. Täällä tosin maksaa se vaan 50.. Katotaan saanko suostuteltua.. ;)

Oireita ei vielä oo, muistaakseni esikosta alko huono olo vasta 7tai 8 viikolla, oksentaa tarvi ehkä yhteensä 5kertaa.. Sitä ootellessa.. Muuten edellinen raskausaika oli niin helppo, loppuun asti olin töissäkin ilman yhtäkään sairaslomaa, lähihoitaja oon.. Toivotaan että tämäkin menis niin helpolla!! :rolleyes: Esikko tosiaan täytti vuojen nyt joku viikko sitten ja ite kans nyt menin takas töihin.. Tosi kiva kohta taas kertoa et mä jään muuten taas äippälomalle jonku kuukauen päästä.. :stick:

Niin ja onnea kaikille muillekkin plussista! :heart: :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Adalmis
Jahas... Täällä alkoi sellainen vuoto, ettei epäilystäkään, etteikö olisi keskenmeno kyseessä. :( Olihan se liiankin helppo plussa meille...mutta jospa me vielä alkukesän pikkuinen saataisiin.

Mä en nyt taida sitten jatkaa listan päivittelyä enää, joten jos joku muu ottaisi sen homman itselleen? Kannattanee aloittaa uusi ketju, nyt kun elokuukin sopivasti juuri alkoi :) Ja listaa saa toki päivittää hienommaksi ja omannäköiseksi, kuka sitä sitten alkaakaan päivitellä :)

Poistan itseni valmiiksi listoilta, niin listan voi suoraan kopioida.
 
Unohdin ikäni päivityksestä se siis 28

manije, me ollaankin samalta suunnalta :) Bongasin vaan tuon varhaisultran hinnan ja arvasin siitä. Me ollaan edellisistä käyty vu:ssa, mutta nyt en tiiä. Vähän kyllä haluttas käydä kun ei se maksa tosiaan sen enempää.
 
Heippahei! Voisin liittyä mukaan porukkaan. :)

Vähän varovaisin mielin ollaan liikkeellä, mutta aika näyttää kuinka käy. Toista odotan ja synnytyssairaalana TYKS. Niin, ja laskettu aika on laskurin mukaan 3.4.
 
Moikka! Uusi odottaja ilmoittautuu, kolmas tulossa ja tänään 2 viivaa testiin. La laskureiden mukaan 11.-13.4.14 :) Eilen kaaduin suoraan mahalleni,jännittää mahtaako keskeytyä.. Ei ainakaan vuotoa ole,eikä suurta kipuilua.

piikru/24/Kolmas/JS
 
Voi ei nibander :hug: tsemppiä! Toivottavasti tärppää uudella yrityksellä.

Minunkin puolesta tervetuloa uudet!

Me ei olla kerrottu vielä kenellekään, vaikka mieli tekisi! Jos pari viikkoa mennään ja katsotaan meneekö kaikki hyvin. Ensimmäisen neuvola 26.8.

Onko muilla vielä mitään ruokaa tms joka tekee pahaa? Kaupassa sipulihyllyn kohdalla tuntui tänään todella etovalta!!! :x

Niin unohdin tästä ne viikot...

Nanija ja muru 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Heips!
Tervetuloa kaikille uusille, kiva kun porukka lisääntyy! :)

Täällä tänään ollu ekaa kertaa useampaan otteeseen tosi huonoa oloa, oksentaa ei ole onneksi vielä tarvinnut. Väsyttää edelleen ihan kamalasti, nytkin vaan odotan että esikoinen nukahtaa niin pääsee itsekin nukkumaan. Tänään vielä ollu kauhea haipakka päivä kun ollaan oltu koko päivä menossa ja käyty siellä sun täällä. Noh, josko viikonloppuna rauhoittuisi ja keräisi taas voimia. Maanantaina mennään ekaa päivää pojan kanssa harjoittelemaan hoitoon ja kahden viikon päästä minä aloitan työt, toivottavasti väsymys helpottaa siihen mennessä.

Ai niin ja lapsiluvusta, me ollaan ajateltu että kaksi ois meille passeli, saa nähdä haluanko vielä yhden iltatähden sitten joskus :p
 
Voi ei nibander, voimia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon:heart:

Kuinkas me muut, haluisko joku tehdä uuden pinon vai jatketaanko tässä?

Mulla nyt 5+3 ja oireet voimistuu päivä päivältä. Väsymys hyökkää kimppuun aina alkuillasta ja ei meinaa silmiä saada pidettyä auki :| Ja oon ihan hulluna kaikkeen suolaiseen! Suolakurkut ja fetajuusto on ihan ykkösiä ja sit ostin eilen oliiveja, joita en oo koskaan syöny ku pakosta, niitä sit vetäsin heti puoli purkillista :LOL: Normaalisti oon hirveen perso makeelle, karkit on heikkouteni..paitsi nyt. Ei voi ees kuvitella mitään makeeta, yäk :LOL: Hajuista ei oo viä tullu mitään, mut sitä odotellessa ;)
 

Yhteistyössä