Huhtikuun 2014 odottajat??

Moikka!
Onko sulla la 30.3. kun mulla nyt 3+5 ja la 31.3? Noin loppukuusta kun on la niin mietin että liittyisinkö kuitenkin huhtikuisiin, esikoinenkin syntyi vasta 41+5 eli hyvin epätodennäköistä on että tämäkään ajallaan syntyisi jos edes sinn asti päästään. Nyt siis vähän olen kirjoitellu jo maaliskuisissakin.
 
Täällä myös yksi odottaja, jolla LA todennäköisesti huhtikuussa. Toinen lapsi olisi tulossa, eikä tässä välissä ole ehtinyt tulla menkkoja, joten en sen puolesta pysty laskemaan. :) Vajaan kuukauden päähän on varattu varhaisraskauden ultra, niin saa tarkempaa tietoa lasketusta ajasta.
 
Täällä olisi nyt rv4+0 ja laskettuaika 2.4. :) Ensimmäinen neuvolakäynti 26.8. ja varhaisultraan varaillaan aikaa tuonne elokuun puolenvälin paikkeille. Tämä on minun toinen lapsi, esikoinen täytti kesäkuussa jo 7v. Miehelle kuitenkin tämä katkarapu on vasta esikoinen, joten melkoisessa tunnemylläkässä eletään :) Tätä vauvaa on tehty nyt jo 1,5 vuotta, joten toivottu ja odotettu on <3

Onko teillä muilla jo kamalasti oireita? Itellä ei juuri muuta kun rintojen arkuus.. Mutta esikosta ei ollut mitään koko aikana, joten toivottavasti pääsen yhtä helpolla nytkin :D
 
Musta tuntuu että mä voisin siirtyä tähän pinoon. Mulla tosiaan la 31.3 mutta olen ihan varma että mennään jonkun verran huhtikuun puolelle ennenkuin jakaannutaan, jos siis niin pitkälle päästään. Maaliskuisissa tuntuu että kaikki on jo niin paljon pidemmällä ja minä vasta näin kamalan alussa.
Viitsiskö joku sitten ihan alkaa tukeen listaa? Mä en oikein tiedä kuinka se tapahtuu ja toisekseen oon aina vaan kännykän kans netissä.

Mun rivi ois Henja/31.3/26v/toinen/Hys

Meillä siis toinen lapsi olisi aluillaan, esikoinen täytti juuri 20. päivä 1,5vuotta <3. Esikoinen on poika ja olen ihan varma että niin on kaikki tulvevatkin lapset :).

Oireet mulla ei ole oikein yhtään mitään oireita, siksi en oikein usko että olisin edes raskaana :/. Itku tulee herkästi mutta ei muuta. Mä oon tähän mennessä tehny jo 10 testiäkin, viimesimmän maanantaina ja taas tekis mieli tehdä :p. Tämä raskaus on niin kovin toivottu, esikoista yritettiin yli kolme vuotta ennenkuin tärppäs ja nyt aloitettiin totisempi yritys marraskuussa. Oltiin mukana clearbluen digitaali ovistestien testaus ryhmässä, juurikin tässä kierrossa käytin viimeiset kolme testiä että vois kyllä sanoa että loppuviimein niiden testien avulla raskauduin :)

Henja 4+2
 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
Täällä ei ole kovin kummoisia oireita vielä.. Vessassa saa ravata ja välillä tulee hetkellistä kuvotusta. Meillä esikoinen on nyt melkein 8,5kk ja häntä saatiinkin hieman pidempään yrittää. Tämä on nyt tärpännyt niin helposti kuin vain voi tärpätä (kun ei edes tiennyt yhtään milloin ovulaatio olisi tulossa), joten on vaikeaa uskoa, että olisin raskaana, saati, että pysyisi mukana loppuun asti. Toivotaan parasta jokaisen kohdalla :)

En ole itsekään ylläpitänyt mitään listoja, mutta enköhän mä voisi moisen väsäillä tässä tämän päivän aikana :) Toki, jos on joku muu, joka välttämättä haluaa listan tehdä/päivitellä, niin tottakai saa :)
 
Täällä olisi nyt rv4+0 ja laskettuaika 2.4. :) Ensimmäinen neuvolakäynti 26.8. ja varhaisultraan varaillaan aikaa tuonne elokuun puolenvälin paikkeille. Tämä on minun toinen lapsi, esikoinen täytti kesäkuussa jo 7v. Miehelle kuitenkin tämä katkarapu on vasta esikoinen, joten melkoisessa tunnemylläkässä eletään :) Tätä vauvaa on tehty nyt jo 1,5 vuotta, joten toivottu ja odotettu on <3

Onko teillä muilla jo kamalasti oireita? Itellä ei juuri muuta kun rintojen arkuus.. Mutta esikosta ei ollut mitään koko aikana, joten toivottavasti pääsen yhtä helpolla nytkin :D
täällä esikoinen 10..toista yritetty 1,5v...tänään plussa:) viikkoja 3...
 
  • Tykkää
Reactions: Henja
Moikka! Täällä yksi hätähousu, tänään plussattu ja viikkoja olis 3+5, la 13.4. laskurin mukaan. Maanantaina täytyy soittaa neukkuun,tän viikon se on vielä kiinni paikkakunnallamme.
Nyt vaan jännittää,eilen kaaduin suoraan mahalleni.. Ainakaan ei ole mitään sen kummempaa kipuilua,muuten kuin kumartuessa,eikä vuotoakaan ole.

Oireine pahoinvointia ja itku on täälläkin herkässä :D
Reippaan 1,5v oon kärvistelly vauvakuumeessa,mies luuli että vitsailen vaan kunnes nyt kesän alussa juteltiin ja päätettiin yrittää. Huhtikuun lopussa poistettiin kierukka,joka oli kerennyt olemaan pikkasen yli 2v mulla.

Kotona jo ennestään poika 5v ja tyttö täyttää just parin vkon päästä 4v. Lapset ovat aikaisemmasta suhteestani ja nyt meille tulossa ensimmäinen yhteinen "uuden" miehen kanssa. :)
Itsellä ikää 24v ja mies pian 30v.
 

Yhteistyössä