Pikaista paranemista poitsulle,
Yönenkeli! Hyvä että on jo parempaan päin
Ja paranemisia myös
bluediamondille jos teillä vielä flunssa jyllää!
Me käytiin tänään taas neuvolassa, ikää tytöllä nyt
2 viikkoa ja 4 päivää. Mitat:
Synt. paino 2980g, pituus 48cm, pipo 33cm
19.5. paino 3678g, pituus 50,9cm, pipo 35,2cm
(paino 2.5. 2830g, 3.5. 2885g, 7.5. 3120g)
Hienosti on neiti kasvanut imetyksellä. D-tipat aloitettiin, paitsi että muistin antaa sen yhden ja sen jälkeen en ole muistanut antaa
No siitä yhdestä tipasta ei aiheutunut mahavaivoja ainakaan, katsotaan miten jatkossa sitten
Vaippaihottuma on kiusannut, se kerran jo oli paranemassa mutta yltyi uudestaan. Yritin miettiä että mitä olen syönyt mutta sitten tajusin että hoidin yhden vaipanvaihdon kosteuspyyhkeillä, jonka jälkeen ihottuma yltyi. Ja tosiaan nyt kun ei olla moneen päivään käytetty niitä on ihottumakin parantunut todella hyvin sinkkivoiteen avulla. Myös esikoisen iho reagoi noihin (lähinnä naamaan ollaan joskus käytetty), jännä kun nuo on vauvoille tarkoitettuja ja hajusteettomia yms. Mutta ei ole kovin vaikeaa vältellä noita, mielummin kosteuspyyhkeet kuin joku ruoka-aine
Tyttö on edelleen rauhallinen, päivän aikana (yleensä kun ollaan liikenteessä) on aina jakso jolloin ollaan hereillä miltei koko ajan ja tissitellään usein, sitten on jakso että nukutaan paljon ja tissitellään harvakseltaan. Imettänyt olen ihan julkisestikin kun ei tuosta liikkumisesta tulisi muuten mitään, edessä pidän harsoa. Esikoisen kanssa siitä imetyksestä tuli niin luonteva juttu jossain vaiheessa että kerran tajusin etten ollut muistanut harsoa edes laittaa eteen
Onneksi se tapahtui neuvolan käytävällä eikä esim kauppakeskuksessa
Pumppailukin on sujunut hyvin, perjantaina luovutin hakijalle himpun alle 3 litraa maitoa
Lähipäivinä sieltä soitellaan sitten ekan satsin bakteeriviljely-tuloksia, pidetään peukkuja! Olen nyt noin 3 kertaa päivässä pumpannut, jos ei noita 3 pumppausta tee niin tissit on ihan täynnä ja vauvalla naama maidossa. Eikä tuo tyttö tyhjennä edes sitä yhtä tissiä syödessään ja pulauttelee myös herkemmin silloin. Pari kertaa on yrittänyt taas tulla tiehyttukoksiakin mutta onneksi noilla pumppauksilla olen saanut ne pidettyä poissa. Tietenkin jos vähentäisi pikkuhiljaa tuota tyhjentelyä niin maidontulokin tasaantuisi mutta olen vaan tyytyväinen kun saan nyt luovutettua niin mielelläni pidän sitten yllä tuota ylituotantoa
Meillä oli esikoisen kanssa noita
mahavaivoja ekat kuukaudet, yksi iso aiheuttaja oli varmaan kaikki vitamiinilisät joita jouduttiin pienipainoisuuden takia syöttelemään. Cuplatonista ei ollut kyllä minkään näköistä hyötyä, meillä monien öiden pelastus oli
koliikkikeinu :heart: :heart: joka saatiin lainaksi. Se oli kyllä tosi ahkerassa käytössä silloin alkuun kun esikoinen huusi joka ilta ja pitkälle yöhön, tuo oli ainoa mistä oli apua. Ollaan kyllä suositeltu sitä kaikille ja siitä on ollutkin apua muillakin
Ja tuo oli siis sellainen mikä keinuu ihan kunnolla eikä vaan hytkyttele. Tällä kertaa ei ole mahavaivoja vielä ollut (kopkop) mutta keinu on vieläkin onneksi lainassa jos tulee tarpeeseen. Ilmeisesti noita saa vuokrattuakin jos ei raaski ostaa?