Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heissan! Niinhän siinä kävi, että ei himotestaaja osaa mitään "kesälömaa" pitää. :) bongasin oviksen ja nyt olis dpo12. Oli aika selkeäkin ovis. Limailu (anteeksi) oli ihan mieletön! Normaalisti mun menkat alkaa aamulla dpo12...noh, nyt ei alkanut. Tässä teille tiiramista. Näkeekös joku testeissä jotain...
N. 15 minuutin kohdilta. 9Rjw5Y - Image - Aijaa.com
Sitten kuivunut testi...
FWpznP - Image - Aijaa.com
Sain kuvat vasta 15min kohdilta, kun mies käytti padiä enkä kehannut sanoa mihin konetta niin kipeästi tarviin. :D
Jotain pientä näkyi alusta asti...
 
Bambini Mun mielestä toi alin noissa kuvissa on plussa, tosin ite en oo koskaan ovista tikuttanu.. Toivottavasti ootte päässy hyödyntään ;)

Heilanga Kyllähän tuolla haamulainen näkyy ja väriäkin vähän, vahvistumisia viivaselle <3
Muokkasin vielä vähän sun kuvaa ja punaviivahan se siellä ;)




Ja sit omaa napaa: Testailin tosiaan keskiviikkona OneStepin herkällä dpo7 jonkunlaisen haamun/viivanpaikan..kuva löytyy jostain ed sivulta :) Nyt menossa siis dpo10 ja kp24/28 ja testaillu en oo kun ollaan anoppilassa ja testit jätin kotiin ;) Oireitakaan ei oo mitään..paitsi järjetön palelu! Eilen olin niiiiin jäässä, että sormenpäät oli tunnottomat. Mies sano illalla, että olis kuumetta kun on lämpönen otta. Palelu jatkuu nyt kolmatta päivää. Mitään muuta ei sit olekaan. Ei edes perus PMS -oireita, joita on joka kierrossa heti oviksen jälkeen (mm.rintojen arkuus, päänsärky, turvotus, haluttomuus..). Nyt ei oo tissit yhtään kipeet vaikka kuinka runnois :D Noh, maanantaina aamulla testailen..ja toivon niin sitä toista viivaa :)

Onko muilla ollu niin, että ennen plussaa jääny perus menkka-/PMS-oireet tulematta ja olo ollu lähes normaali? Mä en edes pysty kehittään meinaa mitää oireita, olo on kuin alkukierrossa :D
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga: munkin silmään näkyy haamulainen, voi kun se siitä pian vahvistuisi plussaksi!!
Minäkinhän olin cb:n ovistesti ryhmässä ja jäin taustaileen joku aika sitten ja otettiin lomaa totisesta yrittämisestä. Vihon viimeiset 3 cb:n digiovista tein pois pyörimästä kuitenkin tässä kierrossa, heti toiseen sattui tulemaan hymy ja se hymy vaihtui eilen minun hymyyn kun cb:n digiin tosiaan tuli "raskaana 1-2" :).
 
  • Tykkää
Reactions: Coyo
Hei kaikki!

Olen taas mukana kuvioissa. Edellis kerralla tulikin miehen kanssa erimielisyyttä lapsen saannista ja nyt ollaan asiat puhuttu uudelleen ja todettu, että lapsi saa tulla sittenkin
Joten täällä ollaan enemmän tai vähemmän linjoilla ja odotellaan..
Nyt on menossa 18/27, yk 1, 2.lapsi ja ikää olis 25v
Ovulaatio oli ja meni, mutta en oikein pysynyt sen kärryillä. Kaksi päivää oli kirkasta limaa, jonka jälkee tuli ovis kivut jotka taas jatkui menkkakipuina ja jatkuu edelleen.. Nyt on ilmestynyt taas pientä valkovuotoa enkä oikein ymmärrä, että mistä tää johtuu?
 
Coyo: mulla nyt viikkoja vasta 3+5 ja tähän iltaan asti ollu oikeastaan täysin oireeton olo, ei pms-oireita mutta ei raskausoireitakaan. Tänään kuitenkin väsyttäny ihan kamalasti ja välillä viiltelee alamahaa ihan niinkuin esikostakin tässä vaiheessa.
Toivottavasti huomenna pärähtää kaksi viivaa sulla testii!!
 
  • Tykkää
Reactions: Coyo
Henja Onko sulla normaalisti PMS-oireita normikierroissa? Jospa mulla(kin?) oireettomuus meinais plussaaa :) Mulla torstaina illalla nippaili melkosesti vasemmalla alamahassa, sama toistui eilen aamupäivällä. Mut oireita ei tosiaan mitään muuta kuin palelu, joka ei mee millään ohi. Ja siis sormet ja nenä on ihan jäässä, vaikka muuten ois lämmin :D

Niin ja lämmön mittasin tossa alkuillasta, 36,7 ja normaali on 36,4-36,5..
 
Viimeksi muokattu:
Hei, onko teillä kellään kokemusta tuosta Andon digiraskaustestistä? Testasin tänään ja tulos on no eli nega. Puikon, kun poistaa tuosta laitteesta niin siinnä on kuitenkin haalea toinenkin viiva, sen kontrolliviivan lisäksi. Tietääkö kukaan miten tuo tikku käyttäytyy? Kuuluuko siihen aina tulla tuo toinenkin haalea viiva? Davidin liuskalla tulos myös nega.
 
Ooohhh...en tiennyt tällaisen ketjun olemassa olosta mitään, mutta ihana kun löytyi. Vielä ihanampaa on osallistua =)

Onhan tuossa testissä viiva, enkä vain kuvittele..? Olen sitä NIIIIIIIN toivonut :confused:



Se oli mies, joka ehdotti että mitä jos olis tärpännyt. Itse olen Teroista ja ties mistä niin sekaisin, etten edes muistanut koko tätiä... :LOL:
Tuolta tikkunen näytti aamulla.
 
Viimeksi muokattu:
BigMomma ONNEA!! Sehän on selkeä +++++ :heart:

Tässä vielä tuo mun tän päiväinen kuivuneena ja vähän kontrastia muokattu:


Coyo, kyllä mun silmiin näkyy selkeää punerrusta tikussa. Vahvistumisia toivottelen vaikka huomiselle aamulle. Piti munkin tilata uutta testiä vielä, josko sitä malttaisi muutaman päivän odotella vahvoja viivoja :popcorn:
Tissit on kyl niin kipeet, ettei edes katsoa kestä, ja jos jää syömättä, niin etoo. Onhan nekin melko hyviä vinkkejä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Coyo

Yhteistyössä