Bambini Mun mielestä toi alin noissa kuvissa on plussa, tosin ite en oo koskaan ovista tikuttanu.. Toivottavasti ootte päässy hyödyntään
Heilanga Kyllähän tuolla haamulainen näkyy ja väriäkin vähän, vahvistumisia viivaselle <3
Muokkasin vielä vähän sun kuvaa ja punaviivahan se siellä
Ja sit omaa napaa: Testailin tosiaan keskiviikkona OneStepin herkällä dpo7 jonkunlaisen haamun/viivanpaikan..kuva löytyy jostain ed sivulta
Nyt menossa siis dpo10 ja kp24/28 ja testaillu en oo kun ollaan anoppilassa ja testit jätin kotiin
Oireitakaan ei oo mitään..paitsi järjetön palelu! Eilen olin niiiiin jäässä, että sormenpäät oli tunnottomat. Mies sano illalla, että olis kuumetta kun on lämpönen otta. Palelu jatkuu nyt kolmatta päivää. Mitään muuta ei sit olekaan. Ei edes perus PMS -oireita, joita on joka kierrossa heti oviksen jälkeen (mm.rintojen arkuus, päänsärky, turvotus, haluttomuus..). Nyt ei oo tissit yhtään kipeet vaikka kuinka runnois
Noh, maanantaina aamulla testailen..ja toivon niin sitä toista viivaa
Onko muilla ollu niin, että ennen plussaa jääny perus menkka-/PMS-oireet tulematta ja olo ollu lähes normaali? Mä en edes pysty kehittään meinaa mitää oireita, olo on kuin alkukierrossa