Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Henja Joo, toi väri oli kertyny enemmän toiseen reunaan testiviivassa.. tein toisen vielä tunnin lirusta ja tässä molemmat testit muokattuina:



Ja muokkaamattomina:



Alempi siis se ensimmäinen testi ja ylempi tää viimeisin :) Molemmat jo hyvin kuivuneita :D Molempien viivat ilmestyi alle minuutissa :)
 
Viimeksi muokattu:
Äh, omaa napaa taas.. Tänään arviolta dpo9, mä oon aina tosi huono tulkitsemaan noita viivoja ja tasavahvojen(?) viivojen jälkeen seuraavana päivänä kipujen vuoks testasin vielä ja oli vielä vahvempi viiva.. Joten tänään voi olla dpo8-10. Noin about. Testasin huvikseen pc-liuskalla dpo6 ja aivan puhdas nega, halusin vähän niinku vertailukohdetta tuleviin testeihin (vaikka ei mun pitäny testata tässä kierrossa ollenkaan, ovista testaan voimakkaiden vatsakipujen vuoksi, koska mulla VTI saattaa oireilla samoin ja vei mut kerran teholle asti, kun en tajunnut ajoissa) eli mulle siis ovisplussa on helpotus ja saan huokaista et kivut johtuu niistä. No tänään, dpo 9 pc-liuskaan tuli alle puolessa minuutissa hailakka haaalee haamun esiäiti. Pinkihtävä. Mutta ei tarvinnut edes tihrustaa. Kysymys kuuluu Voiko VTI näkyä haamuna raskaustestissä? Kellekään käyny niin? Lämmöt on koholla ja vatsa muutenkin melko kipee, eri tavalla ku menkkakipuilu. Ja kysymys B, voiko sama testimerkki joskus antaa haamua ja joskus puhdasta negaa, jos siis oletetaan, että ei tässä raskaana nyt edelleenkään olla?

Terveisin huolestunut Lilypie
 
Coyo: tavallaan on myöhässä ja tavallaan ei :). Mulla siis normaalisti tosi lyhyt luteaalivaihe, menkat alkaa yleensä dpo 9-10. En tiedä vaikuttaako sekin sit aikaiseen plussaamiseen.
Kyllä noissa kuvissa mun mielestä taas selkeästi näkyy molemmissa testeissä jotain! Mun ihan eka haamu tästä oli jotain tuota luokkaa jos ei vielä haaleampikin. Tsemppiä!
 
Nyt on vlopun riennoista selvitty ja DPO 9 eletään nyt ja olihan se pakko koittaa ;) mut negaahan tuo viellä onneksi tässä nyt ei hätiä viellä oo noilla DPO:illa saatte kumminkin sen nega kuvasenkin tänne kuvasaasteeksi :)




Muoks! mutta ihan kun siellä näin jälkikäteen olisikin jotain piirtynyt. Katsotaan :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Coyo: tavallaan on myöhässä ja tavallaan ei :). Mulla siis normaalisti tosi lyhyt luteaalivaihe, menkat alkaa yleensä dpo 9-10. En tiedä vaikuttaako sekin sit aikaiseen plussaamiseen.
Kyllä noissa kuvissa mun mielestä taas selkeästi näkyy molemmissa testeissä jotain! Mun ihan eka haamu tästä oli jotain tuota luokkaa jos ei vielä haaleampikin. Tsemppiä!
Okei, no pidän peukkuja että sulla pikkuinen pysyy lujasti kiinni :heart:

Mä testailin aamupisusta ja tässä tulos:

Muokattuna:


Muokkaamatta:
 
Ai etta - taallahan satelee plussia kunnolla! Paljon onnea BigMomma, Coyo ja Henja! :heart: :flower:

Yönenkeli hyvalta nayttaa! Punavariaaaa! :heart:

Lilypie veisin ensimmaisena naytteen labraan etta onko tulehdus kaynnissa. Vaikken testeista paljoa tiedakkaan (melkein jokavuotisesta virtsiksesta sen sijaan on kokemusta) - mutta ei kai niiden pitaisi mitenkaan siihen reagoida?
 
  • Tykkää
Reactions: Coyo ja BigMomma
Mur-Mur Siis ihan näinkö paljon nousee aina? :O Hmm, miten tuo testiviiva näytti paljon tummemmalta omaan silmään.. Melkeinpä plussaksi luulin, mutta kuvassa selkeesti haaleampi. Pöh. Nyt siis eletään noin dpo 11.

Muoks. Testi tehty siis aamun ekasta pissasta, toisin ku yleensä ovistestit.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Mulla oli oletettu ovis viime tiistaina, siitä asti ollu menkkamaisia kipuja.
Menkat pitäs alkaa ens keskiviikkona, koskaha vois tehä tällee etukätee testin et vois mahollisesti jotai näkyä?
Mä testasin tässä kierrossa OneStepin herkällä dpo7, mutta tiedä sit oliko haamu vai mikä :D Plussan sain dpo11, eli sunnuntaina. Huomenna olis mun menkkojen alkupäivä, mut en usko että täti tulee, tänään jo selkee plussa :) Kannattaa pari päivää malttaa vielä, kiinnittyminen kun tapahtuu 5-8 päivää hedelmöittymisestä ja sitten vasta alkaa hCG-hormoni jylläämään :) Tsemppiä ja plussatuuuulia :heart:
 
Minnah88 , ok.. Enpä siis tuhlaa noita testejä enempää. Kirves on jo heitetty kyl kaivoon tän kierron suhteen muutenkin, on vaan sellanen fiilis ettei oo taaskaan tärpänny. Ihmettelen vaan, miksi rinnat kipuilee niinku murrosikäisellä ja tänään säikähdin kun olivat täynnä verisuonia! Ja ihan tulikuumat. Mut maha kipuilee siihen malliin, että menkat alkaa kyl ihan ajallaan dpo 14, mulla kivut alkaa aina muutaman päivän etukäteen. :( Lämpö edelleen yli 37, joten positiivista nyt ainakin se, että ovis tapahtui... tää lähtee nyt puistoon nauttimaan sidukan ja aurinkoa ja yrittää unohtaa taas ne vauvahaaveet hetkeks!
 

Yhteistyössä