Äh, omaa napaa taas.. Tänään arviolta dpo9, mä oon aina tosi huono tulkitsemaan noita viivoja ja tasavahvojen(?) viivojen jälkeen seuraavana päivänä kipujen vuoks testasin vielä ja oli vielä vahvempi viiva.. Joten tänään voi olla dpo8-10. Noin about. Testasin huvikseen pc-liuskalla dpo6 ja aivan puhdas nega, halusin vähän niinku vertailukohdetta tuleviin testeihin (vaikka ei mun pitäny testata tässä kierrossa ollenkaan, ovista testaan voimakkaiden vatsakipujen vuoksi, koska mulla VTI saattaa oireilla samoin ja vei mut kerran teholle asti, kun en tajunnut ajoissa) eli mulle siis ovisplussa on helpotus ja saan huokaista et kivut johtuu niistä. No tänään, dpo 9 pc-liuskaan tuli alle puolessa minuutissa hailakka haaalee haamun esiäiti. Pinkihtävä. Mutta ei tarvinnut edes tihrustaa. Kysymys kuuluu Voiko VTI näkyä haamuna raskaustestissä? Kellekään käyny niin? Lämmöt on koholla ja vatsa muutenkin melko kipee, eri tavalla ku menkkakipuilu. Ja kysymys B, voiko sama testimerkki joskus antaa haamua ja joskus puhdasta negaa, jos siis oletetaan, että ei tässä raskaana nyt edelleenkään olla?
Terveisin huolestunut Lilypie