Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heips!
Te fiksummat,millon kannattaa alkaa testaileen? Nyt ois kierto menossa 24/26-28. Tilasin itselleni muutaman puikkotestin joiden herkkyys pitäis olla 20mIU/ml,mukana tuli myös pari erittäin herkkää testiliuskaa. Varmaan ois parempi alottaa nuilla liuskoilla?
 
Karmini Mä aloitin testailun jo tänään, vaikka tosiaan kp21/28 vasta menossa :D Eli muhun verrattuna oot jo melkeinpä myöhässä aloituksen suhteen ;) Tosin ihailen sun kykyä olla testaamatta liian aikasin :) Mutta siis sama suomeksi: voit aloittaa jo vaikka tänään! Ne herkät 10mIU/ml testit pitäis näyttää jo 3pv ennen menkkojen alkua :p
Plussatuuuuuuuulia +++++
 
Coyo jotain siellä näkyis... toivottavasti sitä itseään ;)

puuromarja ettei vaan olis ovuloimaton kierto ja siksi venyy kierto :hug: toivottavasti selviäisi pian

lahopää jospa se on niin et sul vahvemmat iltasella kun aamusella ;) toivotaan näin :hug:

Karmini en huolestuisi viellä, parin päivän päästä uutta testiä kehiin :) ja plussatuulia sinne :heart:

Se oiskin sit DPO 5 :popcorn: jos nyt olen oikein laskenut ovis plussa kp 13 (12.7.) eli se on se DPO -1 Kipuilut samana iiltana seuraavana aamuna joten oletan oviksen olleen sillon DPO 0 kp 14 ( 13.7) , eli nyt ois sit dpo 5 kp 19
 
Yöenkeli Joo toivotaan, että asia olis näin.. :)

Väkisin rupeaa vain mietityttään, kun oon jo kuitenkin dpo18.. Eikö näillä lukemilla pitäis jo näkyä vähän selvemmin? Vaikka selväähän siis on että tuola mahassa jotain tapahtuu, kun eilenkin illalla pisteli ja nippaili kauan aikaa.. Ja turvotuksesta vois kuvitella, että oon jo useammalla kuulla :D
 
Viimeksi muokattu:
Malttamattomana tein cb digin.. "Ei raskaana".. Jotenkin rupeaa usko loppumaan. Nyt muutama päivä taukoa ja sitten testaan uudestaan.

//muokkis, lueskelin vielä muista keskusteluista noista digeistä ja sain sen käsityksen, että niitä voi tulkita myös avattuna? Testiliuskat saattaa näyttää haamua, mutta hcg on niin alhainen, ettei testi vielä tunnista sitä... No pitihän sitä mennä vielä sorkkimaan..

avattu gb - Image - Aijaa.com

Että mitenkä on? :D
 
Viimeksi muokattu:
Hei onkos kellään tietoa noista rfsu:n testeistä? Tein sellasen jotain dpo 8 ja siihen tuli vaalee viivanpaikka. Tuleeko noihin testeihin yleensä noita viivanpaikkoja kovinkin?

Nyt en oo uskaltanu ees testailla, kp 28/28-30, tosin ovis oli myöhässä joten odottelen menkkojen alkavaksi vasta sunnuntaina..toivottavasti eivät ala :D mä vaan odottelen, en jaksa tässä kierrossa hätähousuilla.
 
Heissan! :wave:

Minalo: Voih, tsemppiä uuteen kiertoon!!:heart:

Yönenkeli: Koska olet ajatellut testata?! :heart:

Babette: Mikä tilanne siellä??

Oltiin reisussa niin en ole kerennyt tulemaan tänne.. Enkä myöskään testaamaan! Mutta tänään tunnin pidätyksellä tulos oli tälläinen YXzGg3 - Image - Aijaa.com , muokattu ZQPhlr - Image - Aijaa.com. Mitä olette mieltä? Minun mielestä nyt voin oikeasti heittää sen kirveen kaivoon.. Eikö tuon pitäisi olla jo tummempi.. Nyt dpo 13:headwall: Oireita kyllä olis jos jonkinmoista. Sekä tuntuu koko ajan siltä, kuin jotain vuotaisi ja täti sieltä kurvaisi, mutta ei ainakaan vielä...
 
Viimeksi muokattu:
lahopää :hug: Jos ei tama tasta selkene niin seuraavan kiertoon parempaa onnea <3

Yemina kylla siella haamuli on :heart: Se vahvistukoon ja varmasti vahvistuukin - ehkapa vasta silloin kun tati rutkasti myohassa!

Taalla semmoista etta odotellaan digia ja "syotti"testia tulevaksi. Ajattelin testata kuitenkin ensin halvemmalla ja sitten. Massun muotoa tassa ihmetellaan verrattuna aikaisempiin sivukuviin ja pyoreaan turvoitukseen. Ei ole littanasta enaa tietoakaan aamuisin. Jos muutenkaan saisi nukuttua talta kuumuudelta niin ei tama jatkuva kuvotus ja nihkea olo ainakaan helpota asiaa. Naamakin on kuin kukkaketo.

Henja haamuselle vahvistumista puuuh! :heart:

Yönenkeli jannitan taalla jo etukateen. :p Plussaaaaa sinne puuuuh!

Plussatuulia ja punavaria kaikille! +++++
 
Viimeksi muokattu:
Voi että voi aika madella. Illalla/ aamulla taidan tehdä digin, minä dpo:na olette digin saanu plussan?
Esikoista yritettiin reilu kolme vuotta, esikoinen nyt 1,5-vuotias ja ehkäisyä ei ole käytetty ollenkaan synnytyksen jälkeen. Me oltiin mukana tuossa cb:n ovistesti ryhmässä ja jos nyt raskaana olisin niin kyllä kiitos kuuluu cb:n digi ovistestille :)
Aiemmin olen saanu paljon viivanpaikkoja varsinkin pc:n testeihin mutta nyt tosiaan ainakin mieli haluaa kuvitella että nuo viivat on enemmän kuin viivanpaikka.
 
Henja: Mä sain esikosta digiin raskaana tekstin rv 3+4 eli tosi ajoissa.. Mä kyllä tykkään niistä testeistä eniten, mutta ovat kyllä aika hintavia.. Toivon(ja luulen kyllä), että saat sinäkin tuon tekstin kun nyt teet sen!!:heart:

Babette: Eipä vahvistunut.. Tai en kyllä edes testannut tänään, kun täti punainen kurvasi paikalle... : / Sinne toivon plussaa!! Oireet ainakin kuullostaisi hyvältä:heart:


Joopa joo.. Minun hailurat olivat taas turhia viivanpaikkoja, vaikka niissä olis näkyvinäänkin väriä..Täti nimittäin saapui tänään :headwall: Nyt siis joudun aloittamaan clomit. Onko täällä jollain clomi vauvoja tai kokemuksia niistä?

Muille paljon punaväriä testeihin ja puuhkun plussia täältä! +++++
 
Viimeksi muokattu:
Iik kohta saa taas testailla! :D kp18/28-31 nyt. Teen testin 3.8 JOS tädit ei oo näyttäytynyt, ovis hyödynnetty ihan kunnolla ja muutenkin :D Meillä on 3.8 eka hääpäivä, oispa mahtiylläri jos sais testiin kaksi viivaa :) Ja siis tuona päivänä ois kp 33/28-31, yeah right, varmaan jaksan ootella sinne asti! :D
 

Yhteistyössä