Hakutulokset

  1. L

    Hollanti sallii pedofiilien puolueen

    Mitäs mieltä? Mulle aiheutti henkisen oksennusreaktion... Hollanti sallii pedofiilien puolueen - HS.fi - Ulkomaat
  2. L

    Tytsi, kokeiles näitä :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=440690126004179&set=a.420447841361741.100015.420433618029830&type=1&theater
  3. L

    Kysymys Huutiksesta

    Olen käyttänyt huutista vain muutamaan ostokseen, enkä oikein vielä tiedä, miten siellä kaikki toimii. Tosta hintavarauksesta kysyisin, että näkeekö ostaja onko myyjä laittanut tuotteelle hv:n ja minkäsuuruisen? Kiitos jo etukäteen, yritin tietoa löytää huutiksesta, mutta en löytänyt.
  4. L

    Kakun päälle valokuvasta kuva, mistä?

    Niin ja mikä sen nimi on, en nyt osaa etsiä googlesta, kun en tiedä hakusanaa...:ashamed:
  5. L

    Suositelkaas mulle hyvää lapsi/perhekuvaajaa Tampereelta / lähikunnista :)

    Poika lähestyy 1-vuotispäiväänsä ja meillä ei oo kauheen hyvää kameraa tai kuvaustaitoja. Haluisin siis kuvaamoon otattaan 1-vuotiskuvia + perhekuvia. Suositelkaa hinta/laatusuhteeltaa hyviä kuvaajia Treelta tai lähikunnista. Kiitos jo etukäteen!
  6. L

    Actionia Helsingissä

    Suurryöstö keskellä päivää - liikenne Helsingissä sekaisin | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  7. L

    Kävelytuoli? Kokemuksia?

    Oon aina ajatellu, että ovat ihan turhia härpäkkeitä. Nyton alkanu mietityttään, et oisko tolle kuitenkin nyt käyttöä. Meillä kun on uhkarohkea ja turhan pienillä taidoilla ylöspäin pyrkivä poika (6,5kk). Nousee tukea vasten ja yrittää siinä kävellä ja sitten päästääkin yhtäkkiä irti jne. Olis...
  8. L

    Apuja haalarihankintaan! Minkä kokoisia haalareita teidän normaali/isokokoiset 1 1/2-vuotiaat pojat käyttää?

    Vinkkiä tarvisin, kun haluaisin ostaa ens talvea varten alesta haalarin. Kiitos jo etukäteen.
  9. L

    Vauvan valvominen yöllä, apuja?

    Meidän vauva (5,5kk) on nyt muutamana yönä herännyt valvomaan. Herää joskus 3-5 aikaan ja valvoo 1-2 tuntia, ennenkuin jatkaa unia. On ihan tyytyväinen, pyörii ja hyörii ja juttelee, muttei nuku. Annan tissiä, silitän, annan tuttia, mikään ei auta. Mistähän mahtaa johtua ja mikä mahtaisi auttaa...
  10. L

    Huomenna lapset ilman ruokaa Tampereella

    Lakko jättää lapset ilman ruokaa huomenna Tampereella | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Että tällasta...
  11. L

    Vaikuttaako työnteko kotihoidontuen ja/tai kuntalisän määrään?

    Eli siis, jos menen hoitovapaalla silloin tällöin sijaiseksi, vaikuttaako se kotihoidontukeen? Onko se automaattisesti sallittua vai tarviiko asiaa kysyä Kelasta/työnantajalta/molemmilta? Varmaan löytys kelan sivuiltakin näitä tietoja, mut ne on niin vaikeesti ymmärrettäviä, aattelin, jos joku...
  12. L

    Minkä kokoisia teidän 4 kk vanhat lapset?

    Mietin vaan, onko toi omani kovinkin iso, kun on 68 cm ja 8100g. Omalla käyrällään kasvaa hyvin, painoa vähän "yli", mut ois hauska vähän verrata.
  13. L

    Tissit "muhkuraiset" ja kipeet. Onko normaalia?

    Siis olen synnyttänyt 4 vrk sitten. Maito on juuri noussut, että pinkeys ja kipeys tietysti kuuluu asiaan. Mutta entä nuo muhkurat? Rinnan ihan reunassa, melkein kainalossa on tosi kipeitä muhkuroita. Ovatko vain maitorauhasia ja kipu ihan normaalia, vai mitähän tää on? Sori tyhmyyteni, mutta...

Yhteistyössä