Hollanti sallii pedofiilien puolueen

[QUOTE="vieras";28233608]Hah, niinpä onkin vuodelta 2006, mä ihmettelin että miten muka vasta toukokuussa perustettu kun varmana olen kuullut kyseisestä puolueesta aikaisemmin.[/QUOTE]

No hyvä! Mun yks kaveri tota linkitti tänään fb:ssa, enkä huomannu vuotta kattoo, ku järkytyin. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28233636]Kyseinen puolue on tosiaan lakkautettu jo 2010 ja puolueessa ei edes ollut kuin kolme jäsentä eikä se ollut koskaan ehdolla missään vaaleissa.[/QUOTE]

Mikään ei estä perustamasta sitä uudelleen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28233665]On kyllä. Mutta kenenkään hyväksikäyttöä se ei puolusta. Se puolustaa pedofiilienkin oikeuksia siinä, että haluaa heille oikeuden hoitoon.[/QUOTE]

Homoille myös eheyttämistä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234690]Ei ehkä ole päättämässä asioista nyt mutta vielä se olemassa on.[/QUOTE]

Ei ole. Kyseistä puoluetta ei ole enää puoluerekisterissä. Ja se ei ole ikinä ollut päättämässä asioista, ei ole edes osallistunut vaaleihin, saati että olisi voittanut ja päässyt päättämään asioista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234697]Ei ole. Kyseistä puoluetta ei ole enää puoluerekisterissä. Ja se ei ole ikinä ollut päättämässä asioista, ei ole edes osallistunut vaaleihin, saati että olisi voittanut ja päässyt päättämään asioista.[/QUOTE]

Partij voor Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit on olemassa, järjestää pienimuotoisia bileitä lapsille ja elimiin sekaantujille. Vielä nykyäänkin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234678]Huomaat varmaan itsekin, mitä siitä "harjoittelusta" sinulle on seurannut. Noista pakkoajatuksista pääsee eroon oikealla lääkityksellä ja terapialla. Varaa aika heti maanantaina lääkärille, hän kirjoittaa sinulle lähetteen oikeaan hoitoon. Elämä on vielä edessä![/QUOTE]

Sinähän sekopää olet. Tarvitsetko kenties itse hoitoa? Oliko sinulla muita argumentteja, kuin minun haukkumiseni.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28234700]Modet sais jo puuttua tänä yhden kirjoittelijan kirjoituksiin.

Palstan ilme on mennyt pikkasen ihmeelliseksi, kun näitä pedo yms. kirjoituksia sallitaan.[/QUOTE]

Tietääkseni Suomessa on sananvapaus. Miksi mielipiteeni pitäisi kieltää? Kannatatko sananvapautta vain silloin, kun se ei loukkaa sinua?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234751]Tietääkseni Suomessa on sananvapaus. Miksi mielipiteeni pitäisi kieltää? Kannatatko sananvapautta vain silloin, kun se ei loukkaa sinua?[/QUOTE]

Suomessa on kyllä sananvapaus, mutta nettifoorumeilla ylläpito saa päättää mitä palstalla saa puhua. Ja käsittääkseni sinä olet ylittänyt rajan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234747]Sinähän sekopää olet. Tarvitsetko kenties itse hoitoa? Oliko sinulla muita argumentteja, kuin minun haukkumiseni.[/QUOTE]

En minä sinua hauku, en todellakaan! Sinä olet uhri ja oireilet sitä mitä sinulle on lapsena tehty. Sinulla on mahdollisuus parempaan elämään ja toivottavasti otat sen mahdolisuuden vastaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234770]Suomessa on kyllä sananvapaus, mutta nettifoorumeilla ylläpito saa päättää mitä palstalla saa puhua. Ja käsittääkseni sinä olet ylittänyt rajan.[/QUOTE]

Käsittääksesi, ja minkä rajan?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234783]En minä sinua hauku, en todellakaan! Sinä olet uhri ja oireilet sitä mitä sinulle on lapsena tehty. Sinulla on mahdollisuus parempaan elämään ja toivottavasti otat sen mahdolisuuden vastaan.[/QUOTE]

Mutta argumentteja lapsen ja aikuisen väliseenseksisuhteeseen sinulla ei ole. Ei minua ole raiskattu, eikä hyväksikäytetty. Usko pois.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28234861]Mutta argumentteja lapsen ja aikuisen väliseenseksisuhteeseen sinulla ei ole. Ei minua ole raiskattu, eikä hyväksikäytetty. Usko pois.[/QUOTE]

Paras argumentti katsoo sinua peilistä. Näethän itsekin, mitä se sinulle on tehnyt. Sinulle on tehty väärin ja nyt oireilet sitä pakkomielteisesti.
 

Yhteistyössä