Lähtisitkö laskettelemaan rv 20?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hauvau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hauvau"

Vieras
Olisi mahdollisuus laskettelulomaan kevättalvella. Neuvolassa sanottiin että totta kai voit mennä jos olo ja kunto sallii (vasta loppuraskaudessa ei suositella). Toisaalta, jotkut kaverit ovat kauhistelleet että sellaista edes harkitsen.

Olen ihan hyvä laskija, en kaatuile. Riskinä mietityttää lähinnä jos joku muu laskee päälle (tätäkään ei ole koskaan tapahtunut vaikka olen yli 20v lasketellut). Ja hisseissä voi joskus sattua jotakin. Tietty jos menisin, tällä kertaa ottaisin vielä paljon varovaisemmin kuin normaalisti (en laskisi jäisissä paikoissa enkä rinteiden ulkopuolella, ja vauhti olisi normaalia hiljaisempi, jne).

Mitäs mieltä täällä ollaan?

Itse olen viikolla 14 ja ajattelin kyllä käydä vielä tänä talvena laskemassa. Kyllähän tuo vähän erilaiselta tuntui kun tiesi olevansa raskaana jo ihan alkuviikoillakin, mutta varsinkin niin kauan kun mitään vatsaa ei ole näkyvissä, sikiö on tosi suojassa vaikka kaatuisikin. Ja tosiaan kun tuntee omat taitonsa, niin lasken sen mukaan ettei kaadu ja valitsee ehkä hieman normaalia kevyemmät rinteet kuin mitä normaalisti, jos hirvittää.

Aina voi sattua vahinkoja, vaikka olisi kuinka hyvä laskija. Mekin olemme menossa hiihtolomalle rinteisiin, mutta joudun tyytymään tytön kanssa pulkkamäkeen. Itse lasken laudalla ja rv nyt 23 (kun reissu on niin silloin 26), enkä uskalla riskeerata lasta mahdollisten kaatuilujen takia.

Eri juttuhan se tietysti on suksilla mennä, mutta muista laskijoista ei voi koskaan olla varma!

Yhteistyössä