Hakutulokset

  1. S

    Rikkoutuneen ajokortin uusiminen - kannattaako tehdä vielä vai odottaa vuoden 2013 ajokorttiuudistuksia?

    Mullekin tuli ihan uutena juttuna tuo, että kaikki ilmeisesti jossain vaiheessa uudistaa korttiaan. Jos pitäisi arvata miten uusimisen maksullisuus menee, niin veikkaanpa että ottavat rahat pois tästäkin kivasta.. Aika tyyriiksi tulisi valtiolle ilmaiseksi uusia kaikkien kortit. Pitäiskö...
  2. S

    Rikkoutuneen ajokortin uusiminen - kannattaako tehdä vielä vai odottaa vuoden 2013 ajokorttiuudistuksia?

    Ajokortti hajosi, meni rikkipoikkikahtia (miten semmoinen on edes mahdollista?!). Uusiminen maksaa sen viitisen-kuutisenkymppiä kuvineen. Ensi vuonna ajokorttilakiin tulee muutoksia: Trafi.fi - Ajokortin voimassaoloaika esim. uusitut kortit on voimassa vähemmän aikaa, mutta toisaalta...
  3. S

    Edellisen asukkaan kissan haju pois kodista?!?

    Tääh, mulla vai? Onks siinä joku hämäräperäinen sivumerkitys jota en oo tarkoittanut, toi on mielikuvituksettoman Sonjan yritys piristää omaniminikkiä (arvelin etukäteen, että <3 muuttuisi ihan oikeaksi :heart:ksi niin kuin Facebookissa) :laugh: Ja aiheeseen, vuokranantaja on kaupungin...
  4. S

    Edellisen asukkaan kissan haju pois kodista?!?

    Yäkyäk, muutettiin vuokra-asuntoon jossa edellisellä asukkaalla oli parikin kissaa. Kämppä on muuten ihan perussiisti (noh, parit kissankarvat komerossa meni läpi sormien kun ne voi itse pestä pois, en siis liikaa nipota ja siisteysintoile).. MUTTA makuuhuoneessa on kohta, jossa haiskahtaa...
  5. S

    Onko olemassa yksinäisiä äitejä?

    Joensuussa.
  6. S

    Onko olemassa yksinäisiä äitejä?

    Mä taas Pohjois-Karjalan.
  7. S

    G: Kevätkenkäkysymys, riittäisikö lapselle kengiksi vuorelliset kumpparit?

    Ois pitänyt lisätä aloitukseen, että kumppareiden lisäksi käytössä olisi toki ne lenkkaritkin (villasukkien kanssa, kesemmällä sitten ilman).. Huonosti muotoiltu juttu, mutta pääasia oli pohtia, onko Goretexit ym. vastaavat ihan "pakollinen" ostos. Btw, itse tykkään pitää kumppareita, mutta...
  8. S

    G: Kevätkenkäkysymys, riittäisikö lapselle kengiksi vuorelliset kumpparit?

    Emmätiä, jotainTexiä? ;) Gore- ym. texit tuntuu olevan "perusostos", mutta kukas niitä pakottaa ostamaan. Muoks. tämä siis vastauksena tuohon "mitäs muita sitä pitäisi olla?"-kommenttiin.
  9. S

    G: Kevätkenkäkysymys, riittäisikö lapselle kengiksi vuorelliset kumpparit?

    Tietysti siis vielä niin kauan kuin pakkasia riittää on käytössä lämpimämmät (Kuomat tms.). Mutta kevään märät kelit ja leikkipuistoleikit, riittäisikö niihin nuo karvakumpparit? Jos saisi sinniteltyä niillä kesään ja lenkkarikeleihin asti.. En mieti pihiyttäni, keksin vaan mielestäni...
  10. S

    Haalarimerkkien mitoitukset -pino!! (Mikä merkki on reilua, mikä istuvampaa mallia/ kokoa)

    Avuksi kaikille ensi vuoden haalariostoksille (vai joko oon auttamattomasti myöhässä, siinä tapauksessa toiminee myös ensi kautena :) ), itse olin aika lailla pallo hukassa kun yritin kaupassa arvioida Reimatec/ Remu/ -ym. perusmerkkejä ilman lasta mukanani. Jos tähän saisi myös esimerkkejä...
  11. S

    Turhat tavarat kotona

    Netcycler - Käytettyjen tavaroiden vaihtopalvelu - kirjoja, pelejä, elektroniikkaa, lasten ja vauvojen tavaroita, vaatteita ym., tavaroiden vaihto- ja lahjoitussivusto - toisen romu voi olla toisen aarre. Vähän kuin kirppari muttei tartte viedä tavaroita mihinkään.
  12. S

    Onko tyhmä lahjaidea kummeille, isovanhemmille?

    Hyvä idea. Ja jos joku saajista selkeästi oikein innostuu kuvalahjasta niin saatat saada siitä kätevästi vuosittaisen perinteen!
  13. S

    Mies ei anna auttaa köyhiä.

    Sitäpä minäkin, ei kai sillä oo kaikki lasten vaatteet muistissa ja listassa, eihän miehet yleensä tommosia muista. Itselläkään oo mitään aavistusta millaisia (niitä liian pieniä tai isoja kokoja) lastenvaatteita kotoa löytyy vaikka vaatehuollon itse hoidankin. Toisaalta salaa lahjoittelu...
  14. S

    kenkä ongelma...

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2038615-pitaako-lapselle-ostaa-kahdet-talvisaappaat/ Täältähän näitä mielipiteitä jo löytyikin eli ilmeisesti goretex on märän kelin juttu ja Kuomat koville pakkasille.
  15. S

    kenkä ongelma...

    Hei toimiiko Vikingit (ym goret) myös "pakkaskenkinä", mietin vaan itsekin tuota goretex vs. Kuoma -asetelmaa? Päiväkodissa eteisessä oli rivissä kymmenet Kuomat ja parit nilkkurit, kertookohan tuo jotain paremmuudesta (vai oisko ne Kuomat vaan helpompi vetää jalkaan ja siksi paremmat...
  16. S

    joko mulla on alkanut viihdevuodet 27vuotiaana vai

    Oliko se niin, että ensin ollaan viikonloppuna viihteellä ja sitten maanantaiaamuna esiintyy näitä kuvailemiasi oireita (kylmä hiki, vapina, pahoinvointi..)? Joo, kyllä nuo pahasti viihdevuosioireilta kuullostaa.
  17. S

    Millainen joulukalenteri lapsillanne on?

    Mummi teki 2,5-vuotiaalle 24 kangaspussukkaa joihin mahtuu kaiken näköistä kivaa, lähinnä kirjeitä tontuilta (taitaa samat tontut lähetellä jouluterveisiä kuin äidinkin lapsuudessa ;) ). Viikonloppuna vaikka sitten sitä suklaatia mitä mies toivoi ja kalenterinatsi äiti kielsi ostamasta...
  18. S

    Söin just 1,2 kg jogurttia

    Makaronisalaattia (makaronia, kermaviiliä, sipulia ja esim. salamipaloja)! :popcorn: Voi tsiisus sitä hiilaripöhnää jälkikäteen.
  19. S

    flunssa ja raskaus

    Ei luulisi rasittavan kun vaan pidät huolta omasta nesteen saannista jne. Itselläni oli raskaana ollessa ärtsy oksennus+mahatauti, päivässä lähti kolme kiloa mutta neuvola ja päivystyksen puhelintyyppi eivät nähneet lääkärikäyntiä tarpeelliseksi kunhan sain vähän vettä pysymään sisällä...

Yhteistyössä