Onko tyhmä lahjaidea kummeille, isovanhemmille?

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Tilasin kerhokuvien yhteydessä enemmän näitä muotokuvapotretteja lapsista, että piisaa sitten kummeille jne.

Nyt on rahat vähissä, enkä hirveitä summia viitsisi näihin lahjoihin laittaa, niin olisko tyhmää ostaa jotkut hienot kehykset kuviin ja antaa ne sit joululahjana??
 
"minä"
[QUOTE="...";25152708]Tilasin kerhokuvien yhteydessä enemmän näitä muotokuvapotretteja lapsista, että piisaa sitten kummeille jne.

Nyt on rahat vähissä, enkä hirveitä summia viitsisi näihin lahjoihin laittaa, niin olisko tyhmää ostaa jotkut hienot kehykset kuviin ja antaa ne sit joululahjana??[/QUOTE]

No suurin osa tykkäisi näköjään, joten ei tyhmä idea, mutta säästätkö oikeasti mitään jos ostat jotkut hienot kehykset? Kehykset on kalliita ja hienouskin on makuasia. Esim. mä tykkään, että kaikki kuvat on samanlaisissa kehyksissä...
 
"Alkup"
Ajattelin sellaisia kehyksiä jotka sopivat kuvaan. Jokaisen makuasia sitten vaihtaa kehykset.

Tulee se halvemmaksi ostaa kehykset, kuin molemmille kummeille esim. Sukat, suklaarasiat, muumimukit yms.

Meinasin antaa nämä kuvat erikseen, mutta rahatilanne muuttui lasten sairastelun takia joten kuvat on valmiina, mutta ei olisi varaa laittaa esim. 25e/hlö lahjoihin ja mun mielikuvitus ei piisaa siihen "2e:lla isot ja monipuoliset lahjat, väsää itte" -ajatusmaailmaan.... Sori vain... :D
 
"Vieras"
Me annettiin yks joulu kehysten kanssa ja huomasin että on parempi että kaikki hommaa oman makunsa mukaiset kehykset jos siis edes haluavat laittaa kuvaa esille. Tajusin että se että on kehykset sanoo tavallaan että laittakaa tämä esille enkä tietenkään halua että kukaan väkisin laittaa mielestään rumissa kehyksissä olevan kuvan vain kohteliaisuudesta.
 
"alkup"
Sen verran vielä sanon, että olen vieraillut näissä lahjansaaja paikoissa usein, ja sillä silmällä katsonut, minkälaisissa kehyksissä, ja missä paikoissa heillä kuvat ovat. Eli voin ennakoida...
 
"nyyti"
me ostettiin ikeasta edulliset puiset käsittelemättömät puukehyksetMaalasin ne kivimaalilla(sellaista rosoista maalia)ja laitoin puolikkaista punaisista helmistä yhteen nurkkaan pieniä leppäkerttuija,mustalla permanent tussilla pilkut ja pää siitä..
 
"nanne"
[QUOTE="alkup";25153005]Sen verran vielä sanon, että olen vieraillut näissä lahjansaaja paikoissa usein, ja sillä silmällä katsonut, minkälaisissa kehyksissä, ja missä paikoissa heillä kuvat ovat. Eli voin ennakoida...[/QUOTE]

Joo mä ainakin kuulun niihin henkilöihin kenelle olisi helppo ostaa kehys (musta, harmaa tai valkonen) ja arvostaisin tuollaista lahjaa kyllä todella. :)
 

Yhteistyössä