Mies ei anna auttaa köyhiä.

  • Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
Älä kysy lupaa.
Sitäpä minäkin, ei kai sillä oo kaikki lasten vaatteet muistissa ja listassa, eihän miehet yleensä tommosia muista.
Itselläkään oo mitään aavistusta millaisia (niitä liian pieniä tai isoja kokoja) lastenvaatteita kotoa löytyy vaikka vaatehuollon itse hoidankin.

Toisaalta salaa lahjoittelu antaisi vähän semmoisen kuvan, että oot tekemässä jotain salalähmäistä ja kiellettyä, vaikka hyvällä asialla olisit. Ehkä asiasta joutuu vielä vähän vääntämään asiallisen keskustelun muodossa, osaisiko mies kertoa ihan konkreettisesti, miksi vaatteita ei saa antaa pois jne.?!
 
oikea ammattivalittaja
Ei kerro miksi ei saa mitään antaa pois?ei suostu edes että ne myytäisiin kirpparilla. Vaikka vaatteita jo 3-4 kassillista ja kenkiä ja saappaita 1 kassi.En tajua miksi haluaa kaikki pitää. Me emme tee lisää lapsia.
 
"vieras"
Jos niillä on tunnearvoa niillä vaatteilla. Jos mies ajattelee, että niitä voi vaikka lapselle näyttää sitten kun kasvaa. Kyllä minäkin ainakin osan säästäisin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25144706]Jos niillä on tunnearvoa niillä vaatteilla. Jos mies ajattelee, että niitä voi vaikka lapselle näyttää sitten kun kasvaa. Kyllä minäkin ainakin osan säästäisin.[/QUOTE]
Tosin en kaikkia.
 
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25144706]Jos niillä on tunnearvoa niillä vaatteilla. Jos mies ajattelee, että niitä voi vaikka lapselle näyttää sitten kun kasvaa. Kyllä minäkin ainakin osan säästäisin.[/QUOTE]

Tietenkin jotain pidän muistona, mutta ei ole järkeä pitää kaikkia.
 
"Piipu"
Varmaan vuosien varrella sitä vaatetta ja kenkiä yms. tulee kertymään ja paljon. Ehkä sitten miehesi tajuaa, kun kompastelee vaatekasseihin tai tuskastuu, kun niitä vaatekasseja on varasto pullollaan.
Helpommalla pääsee, kun nakkaa kassit vaatekeräyslaatikkoon tai myy.
 
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25144812]No eiköhän se kohta jätä sinut niin saat heittää pois mitä haluat.[/QUOTE]

Miksi se minut jättäisi?on ollut minun kanssani jo 6v.
 
"vieras"
Jos elät sen miehen rahoilla niin ymmärrän että haluaisi että vaikka myyt ne vaatteet ja saat siitä lisää rahaa jotta voit ostaa jotain muuta tilalle.

Hyväntekeväisyyteen voi kyllä antaa, jos vaatteet ovat omia, mutta nythän ne ovat sun miehesi rahoilla ostettu -> voi päättää mitä niillä tehdään.
 
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25144946]Jos elät sen miehen rahoilla niin ymmärrän että haluaisi että vaikka myyt ne vaatteet ja saat siitä lisää rahaa jotta voit ostaa jotain muuta tilalle.

Hyväntekeväisyyteen voi kyllä antaa, jos vaatteet ovat omia, mutta nythän ne ovat sun miehesi rahoilla ostettu -> voi päättää mitä niillä tehdään.[/QUOTE]

Kyllä ne suurimmaksi osaksi on mun rahoilla ostettu.
 
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25144969]Mistä tiedät? Keväällä taas sössit koulun niin alkaa miehen mitta olla täynnä.[/QUOTE]

Tiedänpä vaan eikä se siitä välitä pärjäänkö mä koulussa vai en.
 

Yhteistyössä