Hakutulokset

  1. O

    Raiskauksien ja painostuksen alla syntynyt lapsi

    No mutta, eikö olis parempi antaa adoptioon, jos et itsekään tunne rakastavasi lasta... Ja mitä meinaat "Koen velvollisuudekseni hoitaa lapsen hautaan saakka. Lopettaa tämän hel**tin." ? Mitä tuo "Lopettaa tämän h**tin" tarkoittaa? Millä lailla lopettaa?
  2. O

    mitä te teette tänään?

    Meillä on vauva päiväunilla ja sitten pitäis tässä tiskailla ja vähän järjestellä tavaroita, sitten tulee kaveriperhe kylään ja ja ja juu eipä muita suunnitelmia, saa nähä jos mennään lenkille sitten tai jotain kun on hieno sää :)
  3. O

    Libero-koodeja 3 tarjolla

    kiitos paljon! :)
  4. O

    Mitä eroa Tuttelilla ja Nan:lla?

    Niin. Nania kun meidän 4kk vauva syö niin se pulauttelee KOKO AJAN. No tässä yks päivä koitin antaa sille Tuttelia kun kaapissa oli muutama purkki, ei pulautellut ollenkaan, kerran vaan tuli pikkunen pisara röyhtäyksen mukana. Pitää nyt kokeilla vielä pidemmän aikaa antaa Tuttelia, että näkee...
  5. O

    Libero-koodeja 3 tarjolla

    Minä!:wave:
  6. O

    Jihuu!

    Joo nautin kyllä :D En mä välttämättä osais arvostaakkaan että kuinka ilonen pitää tästäkin nukkumisesta olla, jos se ei ois niitä ekoja viikkoja valvonu :D Oli vähän "kiva" olo kun klo 5-7 aamulla vasta pääsi nukkumaan ja sitten se nukku vaan muutaman tunnin, enkä päivällä saanu enää unta ku...
  7. O

    Jihuu!

    Jep niinhän se menee :) Toivotaan nyt että jatkuis ainakin mahdollisimman hyvin tää sen hyvä unirytmi, eikä menis ihan kokonaan sekaisin edes sitten niitten hampaitten alkaessa tulla tai sitten kun se alkaa oppimaan enemmän uusia taitoja :)
  8. O

    Jihuu!

    Joo vähän turha. Ja joo mä tiedän että vielä tulee hampaat sun muut mukavat jutut joiden takia yöt menee pilalle. :kieh: Mutta pakko silti hehkuttaa että oon ihan ylityytyväinen. Meidän 3kk vauva on nyt reilusti yli kuukauden verran nukkunut yönsä HYVIN! Aluksi se valvoi kaikki yöt noin klo...
  9. O

    Otin reilu tunti sitten ketorinia, kumpaa otan nyt Buranaa vai Panadolia?

    Panadolia mieluummin mun mielestä..
  10. O

    Onko mulla rintatulehdus? Rv29

    Kannattaa mennä aika pian. Itelläni (tosin synnytyksen jälkeen) nousi kova kuume yhdessä yössä ja samassa ajassa rinta tuli tosi kipeeksi.
  11. O

    Olen jättänyt tutkintapyynnön, että mikä on enää tarpeellista ja mikä ei..

    Mun mielestä, jos ei halua huonoa julkisuutta ja haukkumista niin silloin vois kyllä vähän miettiä miten käyttäytyy. Toki joittenki kommentit menee vähän yli mutta en ihmettelekään. Vois se Tuksukin "vähän" käytöstänsä miettiä..
  12. O

    Miten mä oikein opin tietämään millon vauvaa väsyttää..

    Meillä vauva ei edes suostu pulloa ottamaankaan jos on väsynyt (ja en imetä).. Tutin se kyllä ottaa. Eikä tossa nukahtamisessa nyt hirmu kauaa mee mutta ois kiva että se nukahtais aina silleen niinku illallakin, että tutti vaan suuhun ja sänkyyn. Se on hankalaa jos rupeaa syliin nukuttelemaan...
  13. O

    Miten mä oikein opin tietämään millon vauvaa väsyttää..

    Aina sama juttu.. Vauva alkaa kesken juttelun vaikuttaa hermostuneelta, sen ääni kovenee ja se kuulostaa väsyneeltä ja vähän äkäiseltä. Päättelen että se on väsynyt, pistän tutin suuhun ja koitan saada sen nukkumaan. Mutta silloin se on jo liian väsynyt, silmät meinaa mennä kiinni mutta vauva...
  14. O

    Lähihoitajat ja sijaisuus

    Oon tehnyt opiskelun ohessa jotain viikonloppuja yms. Sillon ainakin oli ihan ok, tosin lyhyt varoitusaika oli joskus hankala. Nyt kun on lapsi niin voi olla vaikeempaa.. Mies kylläkin viikonloput kotona joten jossain vaiheessahan voisin tehdä jotin yhden päivän/yön sijaisuuksia viikonloppuna...
  15. O

    Vauva syönyt huonosti..

    Yleensä syö paljon. Noin 3kk ikää ja tänään syönyt AINAKIN puolet vähemmän kun normaalisti. On myös kiukkunen ollut, huusi äsken KAUAN eikä millään rauhottunut. Yleensä ei hirveesti itkeskele jos ei ole syytä. Päättelinpä että sillä on joku kipee (en tosin tiiä mikä, ei varmaan ainakaan korva...
  16. O

    Pelkopolille?

    Onko kukaan käynyt "pelkopoliklinikalla" ENNEN raskautta? Mulla oli sellanen synnytys että jäi hirveät pelot ja nyt kun suunnitellaan toista, synnytys pyörii koko ajan mielessä. Tiedän että menen ihan paniikkiin kun pitää mennä synnyttämään. Terkkari ehdotti että menisin jo ennen raskautta...
  17. O

    Herkkä raskaustesti..

    Okei kiitos vastauksesta :)
  18. O

    Herkkä raskaustesti..

    Montako päivää oviksesta aikasintaan voi saada plussan herkällä testillä? Pitäs saada mielellään aikasin tietää olenko raskaana, koska syön e-pillereitä. Aloitin syömään niitä 14. päivä ja nyt jälkeenpäin ajateltuna olin tuntevinani oviksen samana päivänä. (aloitin ne vaikka kuukautiset eivät...
  19. O

    Kehtaanko laulaa

    No kiva :) Mulla on vaan semmonen ongelma nyt että aina kun kuulen rappukäytävästä jonkun äänen niin hiljenen heti :D

Yhteistyössä