Raiskauksien ja painostuksen alla syntynyt lapsi

En ole koskaan pitänyt lapsista enkä ymmärtänyt miksi ihmiset haluavat lapsia. Tulin raskaaksi pitkään jatkuneiden raiskausten ja eristämisen tuloksena. Halusin tehdä abortin, mutta mies uhkasi tappaa jos teen lapselle pahaa. Mies vahti jokaista liikettäni ja kaikkia kenen kanssa puhin ja mitä puhuin.

Lapsi syntyi sektiolla tammikuussa 2010. Kun lapsi parkaisi ensimmäisen kerran tajusin että elämäni on nyt totaallisesti loppu. Olen loppu elämäni olemassa vain lasta varten. Olen orja jonka on pakko pitää mikä tahansa työpaikka vain saadakseen ruokittua ja vaatetettua lapsi, jota en koskaan halunnut.

Lapsi on ollut välillä huostassa ja minä laitoshoidossa. Käyn terapiassa mutta mistään ei tunnu olevan apua. Toivon vieläkin että lapsi saisi jonkun sairaskohtauksen tai vastaavan. Tuntuu etten voi edes hengittää. Tuntuu että vasta lapsen kuoltua voisin taas elää. Tuntuu että raiskaaja on saavuttanut juuri sen mitä halusikin. Olen ikuisesti hänen vankinsa. En voi antaa lasta adoptioon, koska en usko että lasta rakastettaisiin uudessa perheessä. Myöskään vanhempani eivät koskaan antaisi minulle anteeksi jos antaisin heidän ensimmäisen lapsenlapsensa pois.

Ennen lasta omistin hevosen, josta jouduin luopumaan lapsen takia. Jouduin luopumaan kaikesta minulle tärkeästä lapsen takia. Vapaudesta, aikuisen ihmisten seurasta, parhaista ystävistäni(koira ja hevonen).

Tein jo melkein itsemurhan, mutten voinut jättää lasta tänne yksin kärsimään. Se olisi raukkamaista. Koen velvollisuudekseni hoitaa lapsen hautaan saakka. Lopettaa tämän hel**tin.
 
No mutta, eikö olis parempi antaa adoptioon, jos et itsekään tunne rakastavasi lasta...

Ja mitä meinaat "Koen velvollisuudekseni hoitaa lapsen hautaan saakka. Lopettaa tämän hel**tin." ? Mitä tuo "Lopettaa tämän h**tin" tarkoittaa? Millä lailla lopettaa?
 
ja miksi sun on koirasta pitäny lapsen vuoksi luopua? ja asutko tän miehen kanssa, raiskaajahan voi olla oma kumppanikin...
ei se lapsen vika ole, jos näin on käynyt. voimia kovasti ja toivottavasti asiat kääntyvät parempaan suuntaan ...
 
Voimia sinulle! Mutta mikään, mikä sinulle on sattunut, ei ole lapsen vika. Lapsi on viaton pieni ihanuus. Pidä vauvastasi hyvää huolta! Oli surullista lukea mitä sulle on sattunut, mutta mulle jäi väkisinkin sellanen mielkuva, et purat tuon vihan ja turhautumisen pieneen vauvaan. Jos sen teet, olet maailman vihatuin ja inhottavin ihminen ikinä! Lapsiin ei saa purkaa omaa paskaa elämäänsä. Ole vahva nainen jumalauta ja kasvata lapsesi rakkaudella!!
 
Pakko sanoa, että kyllä sinä itse satutat lastasi enemmän tuolla tavalla kuin että antaisit hänet adoptioon. Jos et rakasta lastasi, etkä pysty hänestä huolehtimaan niin silloin olisi ehdottomasti kaikkien kannalta parempi antaa hänet adoptioon.

Suomessa on niin monia lapsettomia pariskuntia, jotka kovasti kaipaa pientä ihmettä syliinsä, ja AIVAN VARMASTI rakastavat lasta kuin omaansa. Tee se LAPSESI ja ITSESI vuoksi. Te molemmat ansaitsette sen. Hoidat itsesi kuntoon ja teet lapsen jos haluat sitten kun haluat. Silloin on lapsellakin terveemmät lähtökohdat elämään.

Nyt tilanne vaikuttaa aika huonolta molempien kannalta. Mieti asiaa.
 

Yhteistyössä