Jihuu!

Joo vähän turha. Ja joo mä tiedän että vielä tulee hampaat sun muut mukavat jutut joiden takia yöt menee pilalle. :kieh:

Mutta pakko silti hehkuttaa että oon ihan ylityytyväinen. Meidän 3kk vauva on nyt reilusti yli kuukauden verran nukkunut yönsä HYVIN! Aluksi se valvoi kaikki yöt noin klo 23-07. Nyt se nukahtaa klo 23 aikoihin ja herää klo 7-8 syömään ja sitten nukkuu vielä klo 9-10 asti! Ah. Ihanaa. Yhtenä yönä se nukku jopa 23-09 syömättä kertaakaan.
Eka en viitiny ollenkaan intoilla mutta kun se nyt on näin kauan jatkanut samaa rataa niin kai sitä nyt vähän uskaltaa... :)
 
"vieras"
aina kannattaa hehkuttaa, mutta älä hermostu ja pety kun muutos taas tulee. Pienten elämä on yhtä vaihetta ja muutoksia tulee rytmeihin tms kasvun ja kehityksen mukaan, uudelleen ja uudelleen.

Nautinnollisa öitä sinulle :)
 
Jep niinhän se menee :) Toivotaan nyt että jatkuis ainakin mahdollisimman hyvin tää sen hyvä unirytmi, eikä menis ihan kokonaan sekaisin edes sitten niitten hampaitten alkaessa tulla tai sitten kun se alkaa oppimaan enemmän uusia taitoja :)
 
Meillä alkoi nukkua 2viikkoisesta lähtien täysiä öitä (n.23:00-11:00), olisko ollu parin viikon kestonen hammashelvetti siinä 7-8kk välissä ja nyt 9kk toinen, mutta taas hellittää. Hyvä tuuri meillä :)

Olin ihan valmistautunut koliikkilapseen, kun itse olin pahimman luokan sellainen :rolleyes: Vähän toisin kävi...
 
Ihanaa! Nauti tosiaan! :heart: Ja voihan olla ettei mitään suurempaa takapakkia välttämättä tule. :)
Mä luen ja kuuntelen aina pikkuisen kateellisena juttuja kun vauvat nukkuu hyvin. Meillä pikkumies on 1v3kk eikä vielä koskaan ole nukkunut yli 5h putkeen. Yleensä 3-4 herätystä yössä.
 
Joo nautin kyllä :D En mä välttämättä osais arvostaakkaan että kuinka ilonen pitää tästäkin nukkumisesta olla, jos se ei ois niitä ekoja viikkoja valvonu :D Oli vähän "kiva" olo kun klo 5-7 aamulla vasta pääsi nukkumaan ja sitten se nukku vaan muutaman tunnin, enkä päivällä saanu enää unta ku oli valosaa :)

Mutta, nytpä tästä itekin painelen sänkyyn! :)
 

Yhteistyössä