Hakutulokset

  1. L

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Blommorille: Osanottoni koko perheelle suureen suruun. Luglio ja vauva 2 vkoa
  2. L

    Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

    Hei, täältä ilmoittautuisi vielä yksi toukokuisiin. Toista odotan ja tyttöolo on aika vahva, kuin oli myös esikoisestakin ja tyttö tuli.:) Laskettu aika on 26.5 ja rakenneultra on 4.1. ja sitä odottelen kovasti. Onneksi on joulu ja uusivuosi välissä niin on muutakin ajateltavaa. Ja Ensi...
  3. L

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Heippa, minäkin haluaisin siihen kerhoon osallistua vaikken oo vähään aikaan kirjoitellutkaan(meillä oli kotona aika intensiivinen remontti loppuraskauden aikana) Suljettuun kerhoon olisi varmasti mukavampi kirjoitellakin.. Luglio ja tyttö 6vkoa
  4. L

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    No niin, on jo huhtikuu! Ei enää pitkää aikaa heinäkuuhun. :) En ole ehtinyt juuri viikkoon seurailla palstan tapahtumia, mutta toivottavasti kaikilla on raskaus edennyt hyvin. Ja varsinkin Kukkiksella siellä vuodelevossa. Itse onnistuin liukastumaan toissailtana kadulla ja seurailin...
  5. L

    Naistenklinikka vs. Kätilöopisto?

    Heippa, mielenkiinnolla olen lukenut teidän vastauksia, koska itsekkin pohdin kovasti kumpaan sairaalaan sitä menisi. Onko kenelläkään tietoa, että onko naikkarilla ammeita?
  6. L

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Kukkikselle ja pikkuiselle paaaaaljon voimia ja hyvää onnea! :hug: Onneksi olette siellä yliopistollisessa sairaalassa ja lääkäreitä on ympärillä! Luglio 23+4 ja Viiru
  7. L

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Huomenta! Enpäs ole hetkeen kirjoitellut, lukenut teidän viestejä kylläkin. Katselin tuota tyttö-ja poikalupauslistaa ja siellä ei näkynytkään minun tyttölupausta. Joten ollaan yhden tytön voitolla :). Tyttöjä 20 ja poikia 19? Täällä palstalla on ollut vaikka mitä...
  8. L

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Ellille: Otan osaa. Todella kurjaa. Yrittäkää jaksaa koko perhe.:hug: Kuukaiskeiju: Ihanan ihana ultrakuva! Kärsiikö kukaan muu migreeneistä? ja miten lääkitsette itseänne? Mulla on ollut noita migreenikohtauksia suht usein ja panadolia on tullut napsittua..Otenkin niidenkin syöminen...
  9. L

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Raskauden hehku:Harvinaista kyllä, mulla se raskaushehku on ainakin vielä toiminut. suurin osa näppylöistä katosi raskaaksitullessa ja hiuksetkin rasvoittuu harvemmin. Että KOP KOP, vaan puuta, jotta pysyiskin samanlaisena. Possurulla:Joo, mullakin ne rautatabletit on aiheuttaneet ihme...
  10. L

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Merlinalle kiitosta myös täältä uuden pinon pitämisestä.:) Olen käynyt jo kolme kertaa vastailemassa, mutta viestit ovat aina kadonneet.. Toiv. tämä tulee läpi. :) Pikapäivitystä omasta navasta: Mulla oli rakenneultra viime torstaina viikolla 19+5 ja vauvalla kaikki ok. Kätilöltä kysäisin...
  11. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Merlinalle: Kuulostaa todella ärsyttävältä tollainen tilanne. Mun mielestä et kyllä ylireagoi yhtään, jos kerran tämä naikkonen on ehdotellut sun miehelle sänkyyn menoa. Luulisi, että sun miehen ei kannattaisi olla missään tekemisissä kyseisen naisen kanssa, tuskin on mitään pakottavaa tarvetta...
  12. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    ElinaMarialle pahoittelut myöskin minulta. Todella surullinen juttu. Yritä kestää. Itse odottelen ensi viikolla olevaa rakenneultraa malttamattomana. Jotenkin on koko ajan ollut sellainen olo, että osaan rauhoittua vasta sen jälkeen ja uskallan alkaa ajatella kaikenmaailman hankintoja...
  13. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Mullakin näkyy se linea negra jo, itseasiassa jo viikolla 15+neuvolan täti mainitsikin siitä.=) Jatkuu siis vielä navastakin ylöspäin. en tiedä onko kaikilla näin. Onnea Merlinalle asunnon kanssa.
  14. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Moikka, mulla oli tänään sokerirasituskoe. Kirkasta sokerilientä latkin sellaset 2dl ja jo tunnin kuluttua olo oli aika kauhea. Oksetti ja sydän tykytteli. Pääsin 1h verikokeen jälkeen onneksi lepäämään, jotenkin paasto sai myös mun migreenin puhkeamaan. No nyt olenkin loppupäivän vaan...
  15. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Moikka, miltei meni oikein, eli laskettu aika on 16.07. Sairaalana Naistenklinikka.=) Luglio
  16. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Heippa vaan kaikille heinäkuun onnenhippulaisille! Olen seuraillut viestiketjua jonkin verran, mutta rekisteröidyin nyt vasta tänne palstalle ja vihdoin voin vastaillakin.. Eli eli, ensimmäinen raskaus minulla, ikää 31v, ja olen viikolla 17+3. Laskettu aika on 16.07. Huomenna aamulla menen...

Yhteistyössä