Hakutulokset

  1. H

    Miten saada itsetunto kohoamaan ja herkkänahkaisuus kovenemaan...

    etsi hyvä, lempeä,itsellesi sopiva terapeutti ja hae kelan korvaamaan psykoterapiaan.
  2. H

    Nyt kuulette meidän päivä-aikataulun (ottaa esille sateenvarjon)

    mitäpä erikoista noissa rutiineissa nyt sit on? meillä olis varmaan samanlaista jos olisin kotona muksun kansa.
  3. H

    Kuinka jotkut aina jaksaavat valittaa rahasta?

    Ja mitenkähän tämä OIKEINKIRJOTUS nyt tähän liittyy:D Itse olen akateemisesti koulutettu ja varmasti toimeentulotuet tulen maksamaan ammatissani tälle yhteiskunnalle ..
  4. H

    Kuinka jotkut aina jaksaavat valittaa rahasta?

    totta tämäkin:D
  5. H

    Kuinka jotkut aina jaksaavat valittaa rahasta?

    Näinhän se taitaa olla kun täällä täytyy itkeä kun vähempiosaisilla menee niin hyvin:D
  6. H

    Kun toimeentulotukiasiakkaat aina valittavat että ovat tiukimmilla niin tässä teille esimerkiksi meidän perheen tulot ja

    Mikä sun pointti koko ketjussa on? Onko se nyt sitten muitten vika että olet sairastunut tai että saatte sen ja sen verran rahaa? Itse olen opiskellessani hakenut tt.tukea kun tyttö on ollut pieni, eikä töitä ole jaksanut kokopäivä opiskelun lisäksi aina tehdä, enkä mä oo ikinä kokenut että...
  7. H

    Kun toimeentulotukiasiakkaat aina valittavat että ovat tiukimmilla niin tässä teille esimerkiksi meidän perheen tulot ja

    hei oikeesti. Miten te jaksatte aina marista ja valittaa. Taitaa olla sellanen ihmistyyppi ap.kin että tarvis jonkun todellisen havahdutuksen että tajuais olla onnellinen siitä mitä on....|O
  8. H

    3,5v:n raivarit

    No itse en usko ruumiilliseen kuritukseen. Kerran annoin kuunapin kun pinna paloi ja sekin oli jo ihan liikaa ja erittäin ei toimiva keino. Jos ei pysty rajoja vetämään ilman väkivaltaa on ihan hyvä varmasti hakea ulkopuolista apua.
  9. H

    3,5v:n raivarit

    Suurkiitos <3 otan tämän heti huomenna käyttöön!
  10. H

    Meillä petti rengas ja kumi. Nyt mies haluaakin lapsen ja mä en.

    No mikä tässä nyt sitten on ongelman ydin enää? Mans gotta do what mans gotta do... Ymmärsin jotenkin että tässä kaivataan nyt jottai apua tai tukea päätöksen tekoon? Vai mikä oli tarkotus tässä ketjussa?
  11. H

    3,5v:n raivarit

    anteeksi?:O
  12. H

    Abortin vastustajilta kysyn tälläistä asiaa

    ja mitenkähän nämä hautajaiset sitten toteutettaisiin esim. raskauden alkuvaiheessa? Käytännössä voi olla aika vaikeaa. Kauniilta ajatukselta voisi tuntua esim. henkilökohtainen muistohetki oman lapsen alun menetykselle yms.?
  13. H

    Meillä petti rengas ja kumi. Nyt mies haluaakin lapsen ja mä en.

    täsmälleen sama tilanne täällä. Usko pois, saattaa olla ihan vaan alkupaniikkia.. Opintoja voi aina jatkaa.. Ja kun se lapsi on siinä, sitä ei voi enää katua mitenkään..
  14. H

    3,5v:n raivarit

    :attn:
  15. H

    Meillä petti rengas ja kumi. Nyt mies haluaakin lapsen ja mä en.

    voisiko olla joku tarkoitus sille että kävi noin? Meillä kävio myös samantyyppinen tilanne, ja 4. viikolla ollaan.. Kun alkujärkytys on ohi, onkin olo jo parempi ja vauvantulo on aivan ihanaa. (Usko pois, olisin halunnut abportin alkuun, en vaan pystynyt..)
  16. H

    3,5v:n raivarit

    Onko tää ihan normaalia? Kun tyttö on todella usein alkanut saada raivareita jos ei saa tahtoaan läpi, tai jos komennan jostain kielletystä asiasta. Sitten saattaa aluksi vaan hymyillä kiellolle ja kun loppujen lopuksi otan syliin rauhoittumaan (kun jäähyllä ei pysy) alkaa potkia lyödä ja...
  17. H

    Mitä ajattelisit tässä tilanteessa?

    huomasitko kohdan ASUMUSERO? Todellakin haluan tietää jos minua vedätetään, sillä muahan ei vedätetä;)

Yhteistyössä