Kuinka jotkut aina jaksaavat valittaa rahasta?

  • Viestiketjun aloittaja hilton harmaana
  • Ensimmäinen viesti
hilton harmaana
Todella kyllästyttävää nähdä näitä "toimeentulotukiasiakkaat saavat NIIN PALJON rahaa ja me kun olemme töissä niin ansaitsemme kyllä sitä tätä ja tuota.."
Kannattaisko kohdistaa toi ikuinen valitus johonkin hyvään niin tämä suomikin voisi olla parempi paikka asua ilman tollasia p...seen ammuttuja valittavia kanoja
itse olen opiskelija, keikkatyöläinen ja yksinhuoltaja ja ihan tyytyväinen näinkin, ainakin on katto päänpäällä, ja terve lapsi eikä nälkään kuolla. HUOH!! ja jotkut jaksaa valittaa kun on kaksi autoa ja remppalaina
 
haista vittu!
Sinulla onkin se hyvä puoli elämässä että et ole voinut ottaa pankista lainaa silloisen maksukyvyn mukaan ja sitten joutunutkin työttömäksi kun firma lähti ulkomaille ja lainat pitää siltikin maksaa.
 
toisen ketjun ap
Todella kyllästyttävää nähdä näitä "toimeentulotukiasiakkaat saavat NIIN PALJON rahaa ja me kun olemme töissä niin ansaitsemme kyllä sitä tätä ja tuota.."
Kannattaisko kohdistaa toi ikuinen valitus johonkin hyvään niin tämä suomikin voisi olla parempi paikka asua ilman tollasia p...seen ammuttuja valittavia kanoja
itse olen opiskelija, keikkatyöläinen ja yksinhuoltaja ja ihan tyytyväinen näinkin, ainakin on katto päänpäällä, ja terve lapsi eikä nälkään kuolla. HUOH!! ja jotkut jaksaa valittaa kun on kaksi autoa ja remppalaina
Minua alkaa hämmästyttää ihan todella että näinkö yksinkertaista porukkaa täällä palstalla on. Vaikka vääntäisi rautalangasta niin perille ei mene. Tosin kyllähän tuo sinun oikeinkirjoituskin on sitä luokkaa että mikään einstein siellä päässä ei ole :) Meillä ei rahasta puutetta ole, säästetäänkin niin kuin fiksut tuppaa tekemään. Taloudellisessa tilanteessa ei mitään valittamista,en sijaan näiden "köyhien" kotkottajien asenteissa olisi parantamisen varaan ja rutkasti.
En edelleenkään ymmärrä miten iso haloo voi kahdesta pakollisesta autosta nousta? Halvempaa se meille on kuin linkkurilla kulkeminen!
 
toisen ketjun ap
Sinulla onkin se hyvä puoli elämässä että et ole voinut ottaa pankista lainaa silloisen maksukyvyn mukaan ja sitten joutunutkin työttömäksi kun firma lähti ulkomaille ja lainat pitää siltikin maksaa.
Totta tämäkin! Ja huvittaa nämä "mä olen opiskelija ja plaap plaap plaap" Kun minä olin opiskelija niin me pärjäsimme hyvin! Ei tarvinnut autoa eikä vakuutuksia, ei päivähoitomaksua. Hyvä se on silloin jeesustella. Remonttilaina on todellakin omaa syytämme mutta ei ollut kristallipalloa johon katsoa että tulen sairastumaan vakavasti.
 
Minua alkaa hämmästyttää ihan todella että näinkö yksinkertaista porukkaa täällä palstalla on. Vaikka vääntäisi rautalangasta niin perille ei mene. Tosin kyllähän tuo sinun oikeinkirjoituskin on sitä luokkaa että mikään einstein siellä päässä ei ole :) Meillä ei rahasta puutetta ole, säästetäänkin niin kuin fiksut tuppaa tekemään. Taloudellisessa tilanteessa ei mitään valittamista,en sijaan näiden "köyhien" kotkottajien asenteissa olisi parantamisen varaan ja rutkasti.
En edelleenkään ymmärrä miten iso haloo voi kahdesta pakollisesta autosta nousta? Halvempaa se meille on kuin linkkurilla kulkeminen!
Peesi. Samaten köyhien kiukuttelu "porvareista" on suorastaan surkuhupaisaa kuultavaa.
 
Minua alkaa hämmästyttää ihan todella että näinkö yksinkertaista porukkaa täällä palstalla on. Vaikka vääntäisi rautalangasta niin perille ei mene. Tosin kyllähän tuo sinun oikeinkirjoituskin on sitä luokkaa että mikään einstein siellä päässä ei ole :) Meillä ei rahasta puutetta ole, säästetäänkin niin kuin fiksut tuppaa tekemään. Taloudellisessa tilanteessa ei mitään valittamista,en sijaan näiden "köyhien" kotkottajien asenteissa olisi parantamisen varaan ja rutkasti.
En edelleenkään ymmärrä miten iso haloo voi kahdesta pakollisesta autosta nousta? Halvempaa se meille on kuin linkkurilla kulkeminen!
Näinhän se taitaa olla kun täällä täytyy itkeä kun vähempiosaisilla menee niin hyvin:D
 
kauhukakara
Hyvä AP! Oon niin samaa mieltä. Köyhyys on todellakin suhteellinen asia. Itsellä samankaltainen tilanne mutta ei sitä opiskelua (vielä), sekin on suunnitelmissa. Miksei voida olla iloisia siitä, että meillä on kaikki tarpeellinen mitä tarvitaan ja ylimääräistäkin. Hitto vieköön, suuri osa maapallon ihmisistä saavat keksimällä keksiä ruokaa perheelleen, vaikka painavat töitä jossain tehtaassa 12 tuntia päivässä. Mä oon ainakin ihan onnellinen ja tyytyväinen elämääni vaikka mulle ja kahdelle lapselle jää vai 600 euroa laskujen jälkeen elämiseen. Elämä on muutakin kuin materiaa...
 
vittu että olet tyhmä
Sinulla onkin se hyvä puoli elämässä että et ole voinut ottaa pankista lainaa silloisen maksukyvyn mukaan ja sitten joutunutkin työttömäksi kun firma lähti ulkomaille ja lainat pitää siltikin maksaa.


Anteeks mitä? Onko se mun vika? Kyllä töitä etsivälle löytyy....:kieh:
No kun ei löydy niin ei löydy, nytkin olen laittanut tammikuun aikana 30 hakemusta ja joulukuussa laitoin 20 hakemusta, soitellut olen satoihin paikkoihin jotta pääsisin edes harjoitteluun mutta ei, avaa sinäkin pässi silmäsi ja näe se mitä tämä oikeasti on!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vittu että olet tyhmä;22981021:
No kun ei löydy niin ei löydy, nytkin olen laittanut tammikuun aikana 30 hakemusta ja joulukuussa laitoin 20 hakemusta, soitellut olen satoihin paikkoihin jotta pääsisin edes harjoitteluun mutta ei, avaa sinäkin pässi silmäsi ja näe se mitä tämä oikeasti on!!


been there, mutta töitä on löytynyt aina kun olen hakenut, ihan jokaisessa elämäntilanteessa, sekä koulutuksella että ilman...
 
Puupiän Pekka
Kyllä Suomesta töitä toki löytyy, mutta ei työnantajia jotka maksaisivat palkan, pitäisi ilmaiseksi saada työpanos. Monihan on siirtynyt suosiolla pimeisiin hommiin niin firmat kuin duunarit.
 
juutti
Mua ei sureta muu kuin se väärin käyttö. Meille on luotu valtion toimesta tukiverkko jonka pitäis napata kiinni ihminen silloin jos elämä totaallisesti yllättää (sairastuminen, puolison kuolema, työttömyys...) Sitten tuota kuitenkin surutta käytetään väärin, keplotellaan porsaanreikien läpi ja lopputulos on se että niille oikeille tarvitsijoille ei sitten enää oikein riitäkään varoja.
 

Yhteistyössä