Mitä ajattelisit tässä tilanteessa?

  • Viestiketjun aloittaja "Minni"
  • Ensimmäinen viesti
"jepjep"
Mun on pakko kertoa kun sisko ei kehtaa. Hih. :D Se koru oli siskon miehen yllätys hänelle. :) Mä tiedän kun olin makutuomarina. Sisko oli raivona ja mustis eikä meinannut uskoa miestä mutta lopulta hän uskoi. Ja ilostui korusta. :) Hänen mies on kunnon mies ja rakastaa siskoa ja kyllä sisko sen tietää. Nyt niillä on ollut kivaa. ;) <3
Nojuujuu, eihän ap edes tykännyt siit korusta :D

Tuu ny kertomaan kui täs kävi?
 
"Anne"
Ette vaan halua uskoa onnelliseen loppuun, epäilijät! ;) :D Musta kuulostaa ihan uskottavalta. :) Te olisitte halunneet kunnon draaman ja miehen pitäis ehdottomasti olla petturi. :p Sen uskoisitte. :p Plääh. Mä voisin kuvitella mun siskolle käyvän noin sen äijän kanssa. :D
 
ap:n äiti
Hei, minä tulin kertomaan tyttäreni (ap:n) puolesta nyt että miten tässä kävi. Mies siis tunnusti pitäneensä haaremia jo vuoden. Hänellä on kolme muuta vaimoa tyttäreni lisäksi ja he ovat asuneet vaatekomerossa tämän ajan eikä rakas tyttäreni ole huomannut mitään. :( Onneksi tämä synkkä salaisuus paljastui korun myötä, minä olen sitä mieltä että tuo liitto saisi loppua mutta en vielä tiedä mihin päätökseen he tulevat. Vielä ei kuitenkaan tavaroita ole jaettu mutta muut vaimot pääsivät ulos kaapista ja auttelevat nyt siellä mm. siivouksessa.
 
Jorma, AP:N MIES
älkää uskoko tota akkaa se valehtelee!!! Mulla ei oo mitään korua sohvalla ollut vaan tää muija on keksiny koko jutun siks ku se haluu erota!!! sil on uus mies mut se pelkuri ei uskalla kertoa sitä suoraan vaan keksi tällasen jutun et sais sit hyvän syyn jättää mut ja syyttää toisest naisest!!!!!!! perkele nyt läks sit heitin akan koruineen pihalle ja se tais mennä meiän autoon nukkumaan, no nukkukoot siellä pari yötä mut jos se tuo sen miehensä sinne panemaan nii käyn heittää ne sielt ulos...... ikävä et täs kävi näin, oon ihan kuoleman kielissä ja rankkaa ku joutuu koko ajan kirjottelee facebookiski et mites täs nyt menee ym.my.
 
lolz
[QUOTE="Anne";22952508]Ette vaan halua uskoa onnelliseen loppuun, epäilijät! ;) :D Musta kuulostaa ihan uskottavalta. :) Te olisitte halunneet kunnon draaman ja miehen pitäis ehdottomasti olla petturi. :p Sen uskoisitte. :p Plääh. Mä voisin kuvitella mun siskolle käyvän noin sen äijän kanssa. :D[/QUOTE]

Taisit sä olla toi aloittajan sisko. Ei mee läpi :)
 
itse joskus eron jälkeen (asumusero oli tarkoitus olla alkuun) puhutin miehen kaverilta totuuden. Olivat heti eron jälk. viikonloppuna lähteneet poikaporukalla laivalle, mukana miehen paras kaveri ja lapsemme kummi. Aavistin että on jo uusi kierroksessa ja nettikeskustelussa heitin ilmoille testatakseni miehen kaverille että "no olis se nyt voinut oottaa ennenku menee uutta polkeen" johon tuli vastaus "no ei se ollu mitään vakavaa"
Olipahan hyvä että lähdin:D
 
"just"
itse joskus eron jälkeen (asumusero oli tarkoitus olla alkuun) puhutin miehen kaverilta totuuden. Olivat heti eron jälk. viikonloppuna lähteneet poikaporukalla laivalle, mukana miehen paras kaveri ja lapsemme kummi. Aavistin että on jo uusi kierroksessa ja nettikeskustelussa heitin ilmoille testatakseni miehen kaverille että "no olis se nyt voinut oottaa ennenku menee uutta polkeen" johon tuli vastaus "no ei se ollu mitään vakavaa"
Olipahan hyvä että lähdin:D
Ahaa, no toi se vasta sairasta omistushaluisuutta on, kun eron jälkeen muka ex ei sais tehdä mitä tykkää ja sit vielä meet tivaamaan kavereilta :D Varmaan mies sanoisi tähän 'olipahan hyvä että se lähti'.
 
[QUOTE="just";22960584]Ahaa, no toi se vasta sairasta omistushaluisuutta on, kun eron jälkeen muka ex ei sais tehdä mitä tykkää ja sit vielä meet tivaamaan kavereilta :D Varmaan mies sanoisi tähän 'olipahan hyvä että se lähti'.[/QUOTE]


huomasitko kohdan ASUMUSERO? Todellakin haluan tietää jos minua vedätetään, sillä muahan ei vedätetä;)
 
"Jenna"
Sä sanoit mulle, että olet sinkku ja mä hölmö uskoin sua. Nyt olen raskaana, tein testin tänään. Lupaa, että sä tulet mun luo!! Se koru on mun tädin perintökoru ja sattumalta vaan laitoin sen kaulaan, kun se sopi mekon väriin. Jorma, mä palvon sua, mä rukoilen sua, tuu heti mun luo ja tuo kaikki omaisuutes matkalaukussa, jooko??? Pliis Jorma, sä tiedät, että me ollaan sielunkummpaneita ja rakastuttiin ensi silmäyksellä!! Muista meidän rakkaus!!!
 
Yksityisyys
Olkaa hyvä, älkää mainitko verkkoyritysten verkkosivuja henkilökohtaisista asioista keskustelupalstalla kertoessanne. Emme missään tapauksessa hyväksy viestiketjussa mainittua käytöstä ihmissuhteissa, ja yrityksemme tai tuotteemme eivät millään tavoin liity viestiketjussa mainittuihin ihmisiin tai tekoihin. Poistojen pyytämisestä aiheutuu yrityksille ylimääräistä työtä.
 
älkää uskoko tota akkaa se valehtelee!!! Mulla ei oo mitään korua sohvalla ollut vaan tää muija on keksiny koko jutun siks ku se haluu erota!!! sil on uus mies mut se pelkuri ei uskalla kertoa sitä suoraan vaan keksi tällasen jutun et sais sit hyvän syyn jättää mut ja syyttää toisest naisest!!!!!!! perkele nyt läks sit heitin akan koruineen pihalle ja se tais mennä meiän autoon nukkumaan, no nukkukoot siellä pari yötä mut jos se tuo sen miehensä sinne panemaan nii käyn heittää ne sielt ulos...... ikävä et täs kävi näin, oon ihan kuoleman kielissä ja rankkaa ku joutuu koko ajan kirjottelee facebookiski et mites täs nyt menee ym.my.
Onneksi et kuitenkaan parvekkeelle laittanu jäähylle.
 

Yhteistyössä