Hakutulokset

  1. K

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Totta Ambrosia! Mietittiin juuri että jos on loppuvuoden lapsi, etenkin poika, niin se on lähes vuoden nuorempi vanhimpia lapsia ja kehityksestä "jäljessä" muita.. Että tilanteen mukaan oltaisiin koulu aloitettu vasta vuotta myöhemmin.. Itsekin olen alkuvuodesta syntynyt ja pienellä...
  2. K

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    KP1/28-31 :| Näyttää menevän ensi vuoden puolelle lapsen saaminen, mutta toivottavasti alkuvuodesta saisimme sitten lapsen syliin.. :heart:
  3. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Iiks, lauantaina, maanataina ja tänään tehty testi. Kaikki negatiivisia, mutta ei oirettakaan menkoista.. No ei tässä varmaan auta kun testailla joka päivä tai joka toinen päivä.. Toivottavasti tulis selvyyttä asiaan. Nyt vaan tippuu niin korkealta jos menkat alkaakin..
  4. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Eilen bongasin oviksen melko varmasti ja se kyl käytettiin sit hyväksi. Ehkäpä nyt tärppäis!! :heart: Tosin ens kierrosta jos tärppäis niin yhden raskauslaskurin mukaan laskettu aika olis "parempi" päivä (1.1.2012). :D Siinä sais sit todenteolla jännittää että minkä vuoden puolella lapsi...
  5. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    On ollut aika paljon kiireitä (ja on yhä edelleen) niin en ole ehtinyt kirjoittelemaan / lueskelemaan. Onnea plussanneille! Onneks saa jännittää edes muiden puolesta kun välillä itsestä tuntuu ettei se vauva tule koskaan.. (Vaikka vasta 3 kk ollu yrityksen poikasta..)
  6. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Kiitos Meewi linkistä, nyt puikot suihkamaan! :)
  7. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Voi että, onnea kaikille plussanneille! :) <3 Osaisiko joku vinkata täältä kaksplussan puolelta mitään keskustelua vauvaneuleista? Itse en jotenkin osaa yhtään käyttää tätä sivustoa / etsiä täältä keskusteluja.. Vaikkei se vaavi vielä matkalla olekaan niin olisi kiva alkaa tekemään...
  8. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Päivitys: kp 3/29 & 2. yk
  9. K

    Sisustusjuttuja, hjälp!

    Mun mielestä portaat voi maalata myös kahdella maalilla, yhdistäisi ylä- ja alakerran kivasti. Esim. etulankku vaalealla ja päällislankku tummalla. Seinän väriksi sopii melkein mikä tahansa mistä pitää. Seinistä voi olla vain yksi maalattu / tapetoitu, kuten hmmh ehdottikin. Myös yksi seinä...
  10. K

    PIKAISTA APUA KAIPAAN "Hei hei Matti, kiva kun olet täällä" jatkuuko?

    Itse olen kuullut version Matti-kulta, Matti-kulta, kiva kun oot täällä, aijai aijaijai, kiva kun oot täällä.
  11. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :) Tsemppiä ja jaksamista kaikille, joilla ei vielä oo tärpännyt! Mulla alkoi sit menkat tänään.. Nytpä tiedän ettei vatsassa ollutkaan muuta kuin perhosia.. :s
  12. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Iiks, viime yönä olisi pitänyt menkkojen alkaa vaan eipä näy. Alamahaan kyllä sattuu, niinku menkkojenkin kanssa.. En tiiä miten saan unta kun jännittää, kauhistuttaa ja ilostuttaa niin paljon.. :confused: Eli tänään kp 28/28, jos kiertoni on sama kuin pillereiden kanssa (muistaakseni se aika...
  13. K

    Siis mitä hemmetin haittaa siitä on jos oppitunnin aikana virkkaan tai kudon?

    Meilläkin kyllä neulotaan ja virkataan yliopistolla, mut jos opettajat siitä huomauttavat niin kyllä me totellaan. Mut jos tekee käsitöitä tai mitä muuta tahansa opetuksen aikana niin se pitää tehdä niin ettei muita häiritse.. Esim. kudotaan just bambu- / muovipuikoilla..
  14. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    En tiiä onko oireita vai ei, mutta viikonlopusta lähtien armoton väsymys. Eilen illalla tuli huono olo, joka ei sit lähtenytkään muuten kuin nukkumalla. Jos kierto on 28 p niinkuin pillereiden kanssa, niin sunnuntaina saattaisi menkat alkaa. Nyt ei kyllä sais lukea yhtään lisää teidän muiden...
  15. K

    Erilainen kesäloma lapsen kanssa?

    Hei! Kysy myös lapseltasi toiveita, tuon ikäinen osaa jo varmasti suunnitella kesälomareissuja kanssasi! Hauskaa reissua! :)
  16. K

    Eri etnisten keittiöiden parhaat puolet?

    Mun mielestä aasialaisessa keittiössä ylipäätään on hyvää se, että raaka-aineet on suhteellisen halpoja myös Suomessa.. Ainakin näin opiskelijabudjetilla kun elää niin on aika tarkka rahan kanssa..
  17. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Onpas tullut paljon tekstiä! :O Onnea kaikille haamuileville / plussanneille! :flower: Plussatuulia muillekin! *puuh* :flower: Itse en osaa antaa lisätietoja kiertopäivistä, kun en tiiä mikä mun normaalikierto on.. Pillereiden kanssahan se on ollut sen 28pv..
  18. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Hei! Apua, mun eka viesti täällä. Oon kyllä lueskellut rekisteröitymättä, mut nyt ajattelin liittyä keskusteluihin.. Eli e-pillerit jätimme pois joulukuun lopulla, ja nyt varmaan ensimmäinen yrityskierto siis. Mitenkään aktiivisesti emme ainakaan vielä yritä, vaan enemmäkin "tulee jos on...

Yhteistyössä