Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Tarkistin just kun muistin, että mun foolihapot mitä lääkäri määräs on 5mg.. en tie onko sitte sillä vaikutusta että syön metforminia ?

Jee jee, menkat loppuu.. tosin nolo vaiva.. vissii side/pöksyt hiertäny (TAAS) ulompaan häppäriin koska kutiaa ja on turvonnu.. Lisäks ku tykkään pitää siistinä ni voi julmetus sitä kutinan määrää.. heränny parina yönä rapsuttamaan mut sehän ei ees auta asiaan.. pahentaa vaan :ashamed:

Tänne oli tullu taas uusia; mimmiih ja elmiju jöör velkam!

Meillä lumenpudottajat katolla.. tietää tää tyttö mitä tekee vapaapäivänään..kolaa lunta! Kumma juttu etten vieläkään ole lumesta saanut tarpeekseni, vaan piti tilata ihan erikseen miehet katolta tiputtamaan lisää :D
 
Salainen toive, laitatko mun kierotpäivien 0 tilalle ?, mulla kun on eka kunnon kierto imetyksen jälkeen meneillään enkä yhteään siis tiedä olisko nyt se normaali 28.

Mahaa särkee niinkuin täti olis kaartamassa kohta paikalle tai sit vaan stressi ilmoittaa itsestään
 
Elmiju tervetuloa! Toivottavasti et kauaa kuhni täällä meidän seurassa, vaan päädyt pian odottajiin :)

Mimmiih myöskin tervetuloa :)

Ambrosia minä kolasin eilen kuntosalin jälkeen vain meidän etupihan lumet pois, niin taas suihku kutsui, kun oli ihan hiestä märkä! Täällä päin ainakin alkaa jo lumi riittää...tai sitten jätän kolaamisen suosiolla miehelle :D Vihajsinkin jo,etten millään yllä lumikasojen päälle enää kolan kanssa :xmas: Tattiainen tai jotain...

ON: Jes ne menkat sit loppuivat vihdosta ja viimein! :D Hiukan ne kestikin (ainakin 12päivää)... Tänään on hiukan kummaltakin puolelta, munasarjoista(?), kipuillut jonkun aikaa. Mahtaisko olla ovis vai mikä?? Vai alkaako taas menkat :kieh: Joopa joo! Mukava työpäivä takana ja nyt jalat kohti kattoa, jotta jaksaa vielä huomena mennä töihin :whistle: Iloista viikonlopun alkua kaikille!
 
Mitähän tää on kun hirmunen närästys ollu jo pari päivää ja nyt sit särkee jo pääkin... hieman huonoa oloakin pukkaa...johtuu kyllä varmaan närästyksestä : /
palelee ja oon muutamat pikkuitkutkin tirauttanut kun katselin sitä subin realitysarjaa niistä kardashianin siskoksista, whaaat.... :O
Menkkojen pitäis alkaa vasta 23.-25.pv....
Eikai ne oireet näin nopeesti voi alkaa jos on tärppi käynyt? Luulis munkin tietävän :LOL:
 
Ansis hyvin toi meni. yhteensä 4h meni mulla.. 2 tein yksin ja 2tunnin aikana oli sitte mies mukana ja naapurin rouvan poika.. me miehen kanssa rikottiin lunta ja naapuri veteli lingolla..

Oon taloyhtiön pj ja soitin ton lumentiputuksen. Nimenomaa hallituksen kanssa (minä+2) että tilataan lumenpudottajat.. noh, tän talon neljäs asukas (joka ei kuulu hallitukseen) tuli sitte kotio kun oltiin lopettelemassa ja alko huutamaan mulle siitä kun en ollu tilannu lumen poistoa samalla..
ois vaan ollu ystävällinen niin oltais voitu senkin puoli hoitaa.. tässä vedettiin kolmistaan kuitenkin kaksi ja puoli pihaa (toinen seinänaapuri etelässä lomalla).
Nooh, voivat vaihtaa hallituksen keväällä, ja pidän kyllä huolen että urputan joka asiasta sitten itsekin ;)

Mutta ny on hyvä palkita itsensä saunalla ja kylmällä siiderillä ;)
 
Lauantai 15.1.2011





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini .......................kp 100/28-32 .......... yk 1 .............. 2.



niiskuneiti90....................kp 32/26-28............. yk 2.............. 1.

(Jomi (24) ....................... kp 31/27-35 ............. yk 5 ............ 1.)
Salainen toive (22)......... kp 30/24-36(44) ...... yk 2 ........... 2.
elmiju (25) ...................kp 29/27-30........... yk1/yk7km...... 1.
äiti88 ......................... kp 28/30-40 ............. yk 6 ............... 3.
Maijamehi (29) ........... kp 23/? .................... yk 2 ........... 3./2.



Mamu82 .......................kp 20/28-30...............yk 2 .............. 5.
PikkuHöttiäinen (27) ......kp 20/?.....................yk 1................. 1.
Minnuska89...................kp 19/32-33...............yk 12............ 2.

(Tuutunen ....................kp 18/31-35 ............ yk 4 .............. 1.)
kuumeilija 38...............kp 18/?.....................yk ?.................. 1.
anskilia.........................kp17/30....................yk1............... 1.
Ansis (29) ................... kp 16/34 .................. yk 2 ........... 3./1.
Tine (25) .................... kp 12/28-38 ..............yk 3 ................ 1.
hzz .............................kp 11/25...................... yk7 .............. 3.
Lolaa (19) ...................kp 11/? ...................... yk1 ............... 1.
Teollisuuskypärä...........kp 11/28-30............... yk1 ................ 2.



Alice81 (30) ................kp 10/24-28 ..............yk1 .................. 2.
Catherine- (21)............ kp 10/35 ................. yk 2 ................. 1.
Eevaliisa (26) ...............kp 9/27 ................. yk 2 ................. 3.
Kauniina Päivänä Tuut ....kp 9/27-30............yk ?................ 3.
Vauvako? .....................kp 9/23-26 ............ yk? ................. 4.
Ambrosia85 ................... kp 6/29-32 .............. yk 3 .............. 1.
pörhölä (31) ................ kp ?/? .................... yk 3 ............. 4./2.
Heenu .........................................................yk 1 ................. 4.
Isosiskoksi ................... kp ?/? ....................yk 1 ................ 2.
mimmiih ...................... kp?/? .................... yk6 ................. 1.
KaTo ........................... kp?/? .................... yk1 .................. 1.
miida .......................... kp?/? ..................... yk1 .................. 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

metsätähti..........Kierukan poiston jälkeen.............................4.
chrisu..........................1-2/2011 ........................................ 1.
Kolmio ....................... 1-2/2011 .......................................... 2.
nuppu86 .................... 02/2011 .......................................... 2.
kn071 (22).................ivf 03-04/2011....................................1.
Bassets ...................... kevät 2011 ....................................... 3.
Miiuliini85....................kevät 2011........................................ 2.
Anin............................kesä/syksy 2011..............................4.
Sinisilmä-91 ............... viim.kevät-kesä 2011 ......................... 1.
lily-rose ...................... 5-6/2011 ......................................... ?
tryffeli89 ..................... 6/2011 ........................................... 1.
Peepe ........................ 6-7/2011 ......................................... 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ....................................... 2.
Mutsikka81...................kesä 2011.................................. 7./1.
bellabambini ................8-10/2011 ....................................... 1.
Spukka.........................kesä 2012.........................................?




Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)
(Tuutunen)




Haamuilijat:
Jomi ....................... kp 30/27-35 ............. yk 5 ............ 1.






Plussanneet 2010:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mimmiih ja Elmiju minultakin :wave: Ja tärppionnea!

Salainen toive juu sulla on ollut tosi rankat pari päivää, ihan sääliksi käy :D Toivottavasti oot ees tehny hyviä löytöjä niin kuittaa vähän tota uupumusta :D Voi kun itsekkin pääsis väsymään ostosparatiiseihin!

Juu sori mun foolihapposelitys oli todella ympäripyöreä, en jaksanut ruveta tarkemmin sen syitä ja tärkeyttä korostamaan raskauden suunnittelussa joten vähän tyhmä vastaus tuli :)
 
Hei! Apua, mun eka viesti täällä. Oon kyllä lueskellut rekisteröitymättä, mut nyt ajattelin liittyä keskusteluihin..

Eli e-pillerit jätimme pois joulukuun lopulla, ja nyt varmaan ensimmäinen yrityskierto siis. Mitenkään aktiivisesti emme ainakaan vielä yritä, vaan enemmäkin "tulee jos on tullakseen" meiningillä edetään.. Mutta ilostuttaa ja jännittää kovasti tää uusi vaihe elämässä :)
 
Moi! Kävin lueskelemassa teidän ketjua ja pari sanaa voisin sanoa itsekin :) Meilläkin nyt jätetty e-pillerit pois, vauva olisi haaveissa. Esikoinen syntyi 05/09. Vähän samat olot kuin KaTolla eli jännittävää ja kutkuttavaa aikaa :) Vaikkakin itsellä myöskin "tulee jos on tullakseen" fiilis. Esikoinen tärppäsi melkein heti kun jätin pillerit pois.
 
Hei taas. On ollut todella kiire viikkoa. Ja kiirettä jatkuu vielä kaksi viikkoa. SItten lähdemme parin viikon lomalle, IHANAA!

Ansis - hyvä, että menkat loppuivat. Kuulostaa melkoiselta tuommoin 12 vrk:n vuoto. Ja ilo irti kaikista vähäisistäkään ovisoireista, jos vaan mies on lähettyvillä :)

KaTo - saas nähdä tekeekö e-pillereiden jälkeinen hormonimyrsky tehtävänsä. Meillä ensimmäinen tuli silloin pillereiden jätön jälkeen heti ekasta kierrosta. Onnea yritykseen!

Itse en vielä tässä kierrossa anna kiertopäiviä. Ensi kierrossa sitten. Tänään tuli hiukan punertavaa vuotoa, mutta jos nyt alkais kuukautiset, niin olis kierto vain 20 päivää. Ennen ei ainakaan ollut niin lyhyitä, joten mitä lie vuotoa ollut.

Plussatuulia kaikille +++++
 
Hei taas kaikki ihanat naiset :)

Tsemppihalaus kaikille tädin kiusaamille ja oikein paljon peukutuksia jänniä päiviä eleleville!

Käyn nyt niin kierroksilla, etten oikein kykene kommentoimaan mitään muuta kuin, että täällä haamuillaan :O Laimeasta iltapissasta tein testin ja siihen alkoi aika pian kastamisen jälkeen piirtyä hailakka viiva. Punaväriäkin siinä nähtiin, sekä mies että minä ja ihan testiajalla :) Huh huh, miten jännää... Toinenkin liuska mulla on, joten sen varmastikin teen aamulla vähän tujummasta pissasta, katsotaan mitä sitten näkyy. On mulla kuvakin näyttää, jos joku haluaa kurkata: Aijaa.com - 7312858.jpg. Haamu näkyy kylläkin luonnossa paljon paremmin, sitä ei tarvitse siis edes tihrustaa ja kallistella eri valonlähteiden alla :D Mielipiteitä olis silti kiva kuulla :p
 
Tervetuloa mukaan KaTo ja miida :wave:
Kerrotteko vielä vähän lisätietoja mitä haluatte omalla kohallenne listaan laitettavan? :)

Jomi
Mä tässä mietinki mitä sulle mahtaa kuulua... :p Tiiätkö yhtään millon ovis olis voinu suunnilleen olla? Kyllä mäki siinä toisen haaaaleen viivan nään! Toivottavasti aamusessa testissä jo vahvistunu! Uskallanko sanoa mut tais palstatauko tehä hyvää b:)d


Mulla tuossa oli menkkamaisia jomotuksia ja mahassa sekä kauhee kärtytys... Ajattelin että tässäkö tämä kierto nyt oli mut saa nähä... Mahaa kyllä jomottelee mut se tuntuu ehkä enemmänki munasarjoissa...
 
Tervetulotoivotukset uusille pinolaisille :) Olkoon visiittinne täällä lyhyt!

Tine ja Salainen toive Ihanaa kuulla, että jotain tuossa kuvassakin näkyy :D Jännittää ihan pirusti huominen testaaminen. Jos olisin fiksu ja hyvähermoinen, testaisin vasta sunnuntai- tai maanantaiaamuna seuraavan kerran, mutta en kyllä millään malta odottaa... Nyt on semmoinen tuntuma, että ei varmaan ensi yönä tarvi paljon unia katsella, kun jänskättää niin. Oviksesta ei oo mitään tietoa, sillä en oo kirjotellut kiertopäiväkirjaanikaan mitään merkintöjä tässä kierrossa. Yritin vaan pitää kaikki tuntemukset taka-alalla ja unohtaa vauvajutut. Uuden vuoden tienoilla se varmaan on kuitenkin ollut. Ja saa tosiaan nähdä, oliko palstailutauossa oikeasti taikaa! :)
 
Jomi: Toi on juuri samanlainen haamu minkä minä tein uutena vuotena =) Onneksi olkoon, olet raskaana :heart:

Siellä toimii ihan mukava ketju tuolla odotuspuolella. Syyskuun sykkivät sydämet. Siinä ei hirmuisesti vielä porukkaa ole ja mahtuu mukavaan porukkaan kirjoittelemaan. Mutta jos olette sitä mieltä että perustetaan tämä Vuodelle 2011-2012 haaveilleet plussanneet (tai joku muu selkeämpi nimi :LOL: ) porukalle aivan oma pino niin minä voin sen sinne järkkäillä. Ja vaikka lähettää viestinä tämän pinon listassa plussanneille kutsut sinne :) Tottakai muutkin sinne saa kirjoittaa, en ajatellut mitään kuppikuntaa :D Olisiko mielipiteitä?

Mulla on muuten Blogi täällä :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Ruutinen Voi hitsi, oliskohan tuo niin :heart: Kävin vähän kurkkimassa jo syyskuuisten pinoa, mutta en vielä sen tarkemmin lueskellut. Siellä oli ainakin pari tuttua nimeä sunkin lisäksi, mikä on tosi kivaa! :) Jospa sinne uskaltaisin sitten, kun viivanen vähän vahvistuu... Oon päättänyt, että sehän vahvistuu! ;) Mä en itse tiedä, monessako pinossa sitä jaksaa kirjoitella sit. Voi olla, että jää yhteen. Mutta jos muut on sitä mieltä, että perustetaan jatkopino sille puolen, niin kyllä se mulle sopii! Kiitos blogivinkistä, täytyy käydä lukemassa paremmalla ajalla :)

ON: Dippasin sen toisen PregCheck-liuskani nyt aamulla ja ehkä se viiva on aavistuksen vahvempi. Haamulainen kumminkin vielä, joten täytyy käydä ostamassa toinen paketillinen noita samoja ja samalla reissulla myös digitesti. Tässä taas kuvaa: Aijaa.com - 7314455.jpg, jossa on myös meidän nuorimmaisen koiran karva, olkaapa hyvä!
 
Ruutinen
Ehottomasti pino pystyyn, joka olis tarkotettu tässä pinossa plussanneille... Toivottavasti itekki pian pääsisin sinne :)

Jomi
On tuo viiva selvästi vahvempi kuin tuossa ekassa kuvassa b:)d Kuinka ihanaa! :heart:
Nuo testit on kyllä edullisia ja mulle aina näyttäneet oikeeta. Kuulemma samoja ku mikä liuska on apteekin oman sisällä...


Omaan napaan...
Mahaa jomottelee. Tänään taitaa olla dpo8 tai dpo9. Toivosin niin kovasti olevani raskaana...
Sen verran tässä kuussa pupuiltu ettei se ainakaan yrityksen puutteesta ole kiinni... Nähtäväksi jää...
 
Ruutinen
Vauva haaveissa 2011-2012 pinosta plussanneet...?
Masun kasvattajat vauva haaveissa 2011-2012 pinosta...?
Vauva haaveista masua kasvattamaan...? :confused:

Tää pinon nimi on sen verran pitkä et hankala keksiä jotain järkevää :D

Ehkä toi jälkimmäinen vois olla noista järkevin, semmonen ytimekäs...
Ku ei täällä näyttäny muita vauva haaveissa... pinoja olevan niin ei siinä välttämättä tarttis noita vuosilukuja olla?

Jomi
Ai niin saako sut laittaa haamuilijoihin? :)

Mikäs niiskuneidillä on tilanne?
 
Viimeksi muokattu:
JOMI!! Eikä, ONNEA ONNEA, ihanaaaaaaaaaaaaa!!!! :heart: :heart: :flower:
Minä nään kans viivat, tuskin ne nyt mihinkään katoavat vaan päinvastoin! Meinasinkin eilen itsekkin kysellä että mitä kuuluu kun keikut kans listan kärkisijoilla mutta en uskaltanut etten lisää paineita. Voi että, onnea vielä!

Salainen toive Kyllä todellakin luulis sunkin nyt plussaavan kun ootte töitäkin tehneet kovasti sen eteen! :) Milloin rupeet testejä kaivaa kaapista, onko niitä valmiina?

Mun mielestä toi on hyvä otsake toi salaisen toiveen ehdottama: Vauva haaveissa 2011-2012 pinosta plussanneet ja ihan yhtä hyvä toi keskimmäinenkin ehdotus!

(.) Mun raskaus on suvantovaiheessa, oikeestaan ei tunnu miltään just nyt :) Ei muita oireita kuin lenkillä tissit kipeytyy, aiemmin niitäkin aristi koko ajan. Väsymys vaivaa sen takia että esikoinen on nukkunut nyt öitään tosi katkonaisesti.

Plussia tikkuihin jokaiselle kärjessä keikkuvalle!
 
Jomi :heart: ihan selvästi minä näen tuosta ekasta kuvasta jo haamun :) Onnea oikein kovasti!!

KaTo ja Miida tervetuloa!

Ambrosia asutte ilmeisesti rivitalossa? Me asutaan ok-talossa ja piha-alue mitä kolataan, niin ei ole edes iso! Onneksi koko pihaa ei tartte kolata lumesta :D Muuten olisin 90%a talvesta ulkona :LOL: Juu nuo naapurit mitkä aina mäkättää kaikesta on niin ihania että! Min ä asuin ennen rivarissa ja naapurit urputti aina ja kaikesta! Sit rupesvat lakkaamaan, kun rupesin antaa samalla mitalla takaisin ja haistatteleen, niin kuin hekin! Onneksi pääsi pian tänne omaan kotiin, joten rivari asuminen jäi pariin vuoteen...

Isosiskoksi mihinkä lähdette lomailemaan? Nauttikaa oikein kunnolla siitä :D Täytyy ovisoireista juu nauttia...josko sais tänään taas houkuteltua tuota miestä urheilemaan mun kaa ;)

ON: Täällä ei mitään uutta! Menkat on pysynyt poissa ja hiukan tänään taas sattui vatsasta, mutta saa nähdä onko esim. ummetusta :kieh:
 
O-puolen pinon nimi Musta tuo "Vauva haaveissa 2011-2012 -pinosta plussanneet" kuulostaa kans hyvältä :)

Salainen toive Joo, kyllä PregCheck taitaa tosiaan olla Apteekin testin kanssa ihan sama, kun kerran valmistajakin on. Ainoo vaan, että nämähän on vielä halvempia :whistle: Viivanpaikkoja oon pariin PregCheck-liuskaan aiemmin saanut, mutta ne oli ihan erinäköisiä. Näissä haamuissa näkyy kumminkin Ihan Oikeesti sitä punaväriä :) Laita vaan haamuilijoihin :heart:

jasmin-- ja Ansis Kiitos teille murusille! :heart: Yritän vielä pitää edes toisen jalan maassa, mutta vähän meinaa olla hankalaa :LOL:
 
Että mä oon tyhmä! Kävin testiostoksilla siis ja tein sen kalliin 14 euron viikkonäytöllisen samantien. "Ei raskaana". Voisko olla, ettei vielä päiväpissasta tunnista sitä hCG:n määrää vai onko vaan hyväksyttävä, että tämä oli kemiallinen? :(
 
Jomi
Pietitkö pissaa ennen testin tekemistä? Noi muut testithän oot tehny aamupissasta... Kuitenki sulla muissa testeissä vasta haamut niin hyvin voi olla ettei se testi vielä tunnista et oot raskaana :)

jasmin
Ei ole testejä kaapissa enkä aijjo niitä ostaa ennen ku oikeesti on oireita eikä mitään "vähän kyllä tuolta jostain munasarjasta jomottaa" :D Aikasintaan torstaina vissiin pitäs alkaa...
Toivotaan että ahkera työ palkittais :LOL:

Mitenkäs muuten elmiju? :wave:
Sulla ihan hyvin noita kiertopäiviä jo :whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä