Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Kiitos Tömpsis

Salainen toive meinasitko, että siis ennen näitä menkkoja vai? Kerkesinhän minä niitä muutaman tehdä, mutta negaa näyttivät... Vai meinasitko ennen tämän päivän vuotoa? Siihen vastaus on,et en kerinny...
 
Teinpä tossa just raskaustestin...siihen tuli selvä haamu :O Siis ihan selvä!!!! Siis nyt sain ajatukseni, kun Salainen toive siitä laittoi äskön viestiin...Mies ei meinannut uskoa, mutta kun rahtasin sille ohjeet ja testin nenän eteen, niin uskoi... En siis kerinnyt laskea testiä edes kädestä altaan reunalle, kun haamu tuli...saisinkohan siitä kuvan ja näytille, malttakaa huomiseen, niin hommaan uusia testejä tänään ja otan kuvan! Itseasiassa otan kuvan jo tänään ja huomena yritän saaha tänne jotain aikaseksi... Voiko haamu johtua veren vuodosta??

Itseasiassa se ei ole edes haamu vaan ihan kunnon punainen viiva!
 
Viimeksi muokattu:
Ansis
Menipäs jännäks... Monesti meinannu sulle testaamista ehottaa mut en ole kehannu jos ajattelet mua ihan hourupääks :D

Mut tosiaan tuo verenvuodosta. Mulla tuttu sai tietää olevansa raskaana vasta ku oli jotain 12viikkoa. Istukka oli kohdunsuun päällä, vuoti sitten verta ja oli luullu sitä aina menkoiksi :D
Ja voihan jotkut hematoomat aiheuttaa verenvuotoa...

Kylläpä alko nyt jännittämään sun puolesta! Pitää tulla aamulla kurkkimaan joko oot kuvaa laittanu :) Toivottavasti haamu jatkaa vahvistumista ja vuotoki loppuis b:)d


Mulla mahaa jomotellu koko päivän ja välissä melko kovaa... Välissä toiveet niin korkeella ja välissä taas iskee niin epätoivo...
Ootan kovasti et tissit kipeytys... Onneks huomenna on jo maanantai
 
Viimeksi muokattu:
Voi että Ansis. Täällä jo odotteen josko pistäisit kuvaa näytille.;) Ei tuo verenvuoto tosiaankaan aina tarkoita, etteikö voisi olla raskaana. Monia tiedän joilla tullut kuukautisia viellä moneen kertaan vaikka raskaana ovatkin olleet. Suuret onnittelut. :flower:
 
Maanantai 17.1.2011





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini .......................kp 102/28-32 .......... yk 1 .............. 2.



Salainen toive (22)......... kp 32/24-36(44) ...... yk 2 ........... 2.



äiti88 ......................... kp 30/30-40 ............. yk 6 ............... 3.
Heenu .........................kp26/?.......................yk 1 ............... 4.
Maijamehi (29) ........... kp 25/? .................... yk 2 ........... 3./2.
Mamu82 .......................kp 22/28-30...............yk 2 .............. 5.
PikkuHöttiäinen (27) ......kp 22/?.....................yk 1................. 1.
Minnuska89...................kp 21/32-33...............yk 12............ 2.



kuumeilija 38...............kp 20/?.....................yk ?.................. 1.
anskilia.........................kp19/30....................yk1............... 1.
Tine (25) .................... kp 14/28-38 ..............yk 3 ................ 1.
hzz .............................kp 13/25...................... yk7 .............. 3.
Lolaa (19) ...................kp 13/? ...................... yk1 ............... 1.
Teollisuuskypärä...........kp 13/28-30............... yk1 ................ 2.
Alice81 (30) ................kp 12/24-28 ..............yk1 .................. 2.
Catherine- (21)............ kp 12/35 ................. yk 2 ................. 1.
Eevaliisa (26) ...............kp 11/27 ................. yk 2 ................. 3.
Kauniina Päivänä Tuut ....kp 11/27-30............yk ?................ 3.
Vauvako? .....................kp 11/23-26 ............ yk? ................. 4.



Ambrosia85 ................... kp 8/29-32 .............. yk 3 .............. 1.
niiskuneiti90....................kp 4/26-31............. yk 3.............. 1.

(Jomi (24) ....................... kp 1/30-33............. yk 6 ............ 1.)
pörhölä (31) ................ kp ?/? .................... yk 3 ............. 4./2.
Isosiskoksi ................... kp ?/? ....................yk 1 ................ 2.
mimmiih ...................... kp?/? .................... yk6 ................. 1.
KaTo ........................... kp?/? .................... yk1 .................. 1.
miida .......................... kp?/? ..................... yk1 .................. 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

metsätähti..........Kierukan poiston jälkeen.............................4.
chrisu..........................1-2/2011 ........................................ 1.
Kolmio ....................... 2/2011 ........................................... 2.
nuppu86 .................... 02/2011 .......................................... 2.
kn071 (22).................ivf 03-04/2011....................................1.
Bassets ...................... kevät 2011 ....................................... 3.
Miiuliini85....................kevät 2011........................................ 2.
Anin............................kesä/syksy 2011..............................4.
Sinisilmä-91 .................3/2011 ......................... 1.
lily-rose ...................... 5-6/2011 ......................................... ?
tryffeli89 ..................... 6/2011 ........................................... 1.
Peepe ........................ 6-7/2011 ......................................... 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ....................................... 2.
Mutsikka81...................kesä 2011.................................. 7./1.
bellabambini ................8-10/2011 ....................................... 1.
Spukka.........................kesä 2012.........................................?




Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)




Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

Tammikuu: Ansis (yk1, 3.), elmiju (kp29/27-30, yk1/yk7+km, 1.)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :wave:

Toivomuksestasi Tuutunen poistin sut listalta. Toivottavasti siellä kaikki on hyvin :hug: Ja olet totta kai tervetullu takasinki :wave:

Ansis!!!
Missä sä viivyt :D Älä piä hulluja jännityksessä! Sitä kuvaa kehiin... :whistle:


Mun mielikuvitus oireita:
Toissa iltanako se oli ku palelsi ja tänä aamuna kans...
Sitten on nyt tuntunu pari päivää et vessassa pitää juossa tiheemmin vaikka en kai ole juonu sen enempää...Aamulla kusetti jo seittemän aikaan mut en jaksanu nousta vielä sängystä niin kävin vasta äskön ku en saanu enää unta... (Poika jäi vielä nukkumaan, kerranki nousin ennen ku se!)
Kauhee nälkäki oli ku heräsin ja tosiaan aamulla hain pojan meijän sänkyyn ku ei meinannu nukkua enää omassansa... Niin ja ku nousin poikaa hakemaan niin jonkun aikaa kuvittelin et eto jotenki...
Sen jälkeen en ite saanu enää unta ku aloin kuulostelemaan omaa kroppaani... Mahaa nimittäin jomottaa tuolta munasarjojen kohalta melkosesti! Musta tää kyllä on erilaista ku viime kierrossa... :confused:
Ja tuosta vessassa käymisestä semmonen juttu vielä et esikoista oottaessa en juuri mistään ummetuksesta kärsiny, joskus aamulla tuli kiire vessaan vaikka ei mikään ripuli ollukkaa edes :LOL: outoa...
No nyt ollu samanlaista mukamas...
Ja eilen hoksin, en tiiä kuvittelenko mut niinku tissit olis muka pikkusen isommat :confused: Kipeet nää ei ole ollenkaan...
Ja sitten tuo meijän koira! Esikoista oottaessa siitä tuli mun kaveri, köllötteli mun kans sohvalla... Ja mitä se nyt tekee, änkee joskus viereen ku röhnötän sohvalla :confused: Tuo koira on pienestä asti ollu enemmän ukon perään mut sitten ku poikaa ootin niin sillon oli enemmän mun kaveria.
Voi tää kyllä olla vain sattumaaki ja vilkasta mielikuvistusta... :whistle:

Niin ja tosiaan mäki luulin perjantaina et nyt tää oli tässä ku jomotteli niin mahaa ja kärtytys... Eilenki raivosin ukolle, ihan hävettää mitä naapurit ajattelee :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive kyllä ne eläimet aistii, josko on raskaana. Toviottavasti sinulla olisi nyt sitten juurikin tuota, eikä oman mielikuvituksen tuotetta. Esikkoa odottaessani yksi meidän kisuista änki koko ajan syliin nukkumaan. Muuten ei ikinä ollut minusta välittänyt, miehestä vain.:'( Nyt sama meno jatkuu eli ilmaa olen. Alkaa varmaan taas kaveeraamaan kunhan saan pienen alkion masuun aikaiseksi.:saint:
 
Hetki pieni arvon naiset =)
Olen kontannut koko talon läpi, jotta löydän kameraan tai kännykkään sopivia johtoja, jotta saan kuvia koneelle :whistle: Ja nyt vielä menee hetki kun saan ne jotenkin sit tännekkin esille :) Toivottavasti kuvan laatu on hyvä ( = Saa jotain selvää), mutta luonnossa kumpikin, eilinen ja tämän aamuinen, plussa näkyy todella selvästi! :D

No niin, yritetääs!

Aijaa.com - 7327896.jpg
Aijaa.com - 7327899.jpg
Aijaa.com - 7327903.jpg

Kaksi ensimmäistä on eilisestä testistä ja tuo alin aamuisesta...Kuvan laatu ei välttämättä kauhean hyvä...
 
Viimeksi muokattu:
Alice
Niin en tiiä... Toivottavasti pitäs paikkansa. Jännä teillä tuo kisuki ollu, ethän sä mitään raskaustestejä tartte kun tsekkaat mitä katti tuumaa :D

Lisään vielä omia mielikuvitusoireita: Sitten ku poikaa lähin hakemaan ja nousin ylös niin jonkun aikaa oli jotenki semmonen etova olo mukamas :D


Ansis
No mut toihan on niin selvä plussa! Ei se mikään haamu ole! Paljon onnea, ihanaa :kiss:
Hihii mä tiesin! :D
 
Kiitos heenu, Alice ja Salainen toive :D

Salainen toive eikös kaikki odottavat naiset ole hourupäitä?? :whistle: Sinun oireet ovat lupaavat! ja mä uskon kanssa tohon eläin juttuun!! Ei tosiaan tartte raskaustestejä!

Tuutunen toivottavasti kaikki on tosiaan hyvin!

ON: :D Mieli on hiukan sekaisin...Ei oikein tiedä mitä ajatella...Mutta selviltä plussilta nuo näyttää näin "livenä"(kin). En todellakaan uskonut, että tulisi näin helposti onnistumaan, ja epäilyttää vielä tuo vuoto! Ajattelin neuvolaan rimpauttaa tänään ja kysyä asiasta..En mä mitään hätänen ole :ashamed:
 
Ansis
Joo on se mustaki hyvä soittaa sinne neuvolaan. Tiekkö ku jos olisit plussannu sillon ku menkat alko niin sillon olis ollu varmaan jotain rv.4 ja siitähän on jo melkein 3vko ku sulla alko menkat niin sullahan voi olla jo jotain rv7 :confused: Jotta sinne ultraan menee oikeeseen aikaan niin totta se pitäs varmaan tarkistaa jotenki nuo viikot :whistle:

Saanko lisätä sut plussanneisiin? =)
 
Viimeksi muokattu:
Ansis, onnittelut, loistavaa!!! Nuo testit ei oo kylllä haamua nähnytkään!!

Ja Salainen toive, koskas meinaat testin tehä?? Älä pidä meitä kauaa jännityksessä, ethän??
Lupaavilta kuulostaa oireiden lista!! =)

Tuutunen, toivottavasti kaikki on kunnossa??!? :hug:

Täällä järkyttävä ketutus menossa, ukko joutuu lähteen työkeikalle loppu kuuksi, joten taas kerran joudun odottaan VIELÄ YHDEN KUUKAUDEN!!!! AAARGGHHH!!! :kieh:

Mutta toivottavasti ei enään mitään tuu, että päästään ens kuussa alotteleen vihdosta viimein tää yritys........

Tsemppiä kaikille kuitenkin yritykseen ja haamuilijoille vahvoja plussia!!!!! :heart:
 
Ansis Vau, ONNEA! Onpa tosi vahva plussa, ei todellakaan mitään haamuja, nimimerkillä niistä mulla on kokemusta...

ON Täällä ei viivat vahvistu vaan haalenee mun silmin ja vuotokin alkoi kramppien kera. Kemiallinen siis taitaa olla. On vähän semmoinen olo niin kuin olis lottovoitto jäänyt kiinni yhdestä numerosta.
 
Onnea molemmille haamuilijoille, toivotaan plussan vahvistumista!! =)

Ansis onnea kovasti :heart:

Täällä on ollut sen verran kiireistä töiden kanssa, että ei ole pahemmin täällä kerennyt pyörähtämäänkään! Mutta siis suureksi harmiksi täti tuli perjantaina (kp31) :'( mutta olihan se odotettavissa... Monsuunit alkaa olla onneksi lopuillaan, ja kohta päästään pupuilemaan ja taas jännitämään. Jännä miten tuo kierto nyt yhtäkkiä venähti monta päivää pidemmäksi.
 
Salainen toive saa lisätä minut plussanneisiin!

Kolmio Kiitos onnitteluista! Sun täytyy ottaa mieheltä spermaa kotipakkaseen ja sulattaa sieltä kun ovulaatio tulee :whistle: Mitenköhän mahtais onnistua? Asiaa täytyy tutkia tarkemmin!

Jomi kiitos! Ei sinulla noin pitänyt mennä :hug: Tasan ei mene nallekarkit tässä maailmassa :(

Niiskuneiti ja Tine kiitoksia! :)

ON: Soitin tänään neuvolaan ja kysyin vuodosta ja,et miten edetään...Hän laittoi minulle varhaisultraan lähetteen, jotta tarkat viikot saadaan selville, sitten sain jo ekan neuvola-ajan (3.2:tta) ja kun ekassa ultrassa olen käynyt, niin saan lääkäriajan...Neuvolantäti meinasi, et raskaus voisi olla jo lähtenyt ekasta kierrosta alkuun...Kävin sit hommaamassa vielä sellasen Clear blue-testin mikä näyttää viikot! Se näytti,et olis nyt 2-3viikkoa menossa, eli ohjeen mukaan hedelmöitys olis tapahtunut joulukuun puolessa välissä! Ja silloinhan mulla oli (15pvä) sellasta vaal.punertavaa vuotoa...Josko silloin?? Kyllä on pää hiukan sekaisin!! Anteeksi vain kun nyt kaikki pyörii minun navan ympärillä :ashamed:
 
ihanaa ansis :heart:
Täällä täti koputtelee kyllä jo oven takana..kaikki"oireet"hävinny,maha sen tuntunen et viikon sisällä alkaa :(
Tulee kyllä taas piiitkä kuukausi ortelles,ku osaiski olla niin ettei jännitä ja odota ja väkisin kaiva niitä oireita.kaveri sai tänään tytön,oon kyl kade :)
 
Jomi
Voi mikä vääryys :hug:

niiskuneiti
Pahottelut menkoista :hug: mut positiivista et ne ei kauheeen paljon onneks venyny sentään...

Heenu
Pidetään kuitenki peukut pystyssä, viikossa kuitenki ehtii tapahtua vaikka mitä b:)d

Ansis
Onpa kiva et sait lähetteen varhaisultraan? Pitääkö sun maksaa se ite? Millon se on? :)

Kolmiolle jaksamia odotteluun... Niin mitenkäs Ansiksen ehottamana kotipakastus :D

Testin aijjon ostaa ja tehä vasta ku on kunnon oireita...
Torstaina pitäs vissiin aikasintaan alkaa. Nää jomotukset voi johtua mistä vain, vaikka siitä yhestä. Koko päivän kyllä mahaa jomotellu... Niitä kipeitä tissejä kovasti oottelen jos tässä tärppi olis käyny...

Ai niin yhen oudon jutun tässä hoksasin... :confused:
Sillon ku aloin esikoista oottamaan niin mulla meni tuli toiseen kainaloon joku ihmeen kipee patti... Se sitten jossain vaiheessa hävis enkä muistanu siitä kysyä neuvolassakaan.
Mut nyt mulla on semmonen kipee kohta/patti tuossa korvan juuressa... Enkä saa päähän et mistä se vois johtua
 
Viimeksi muokattu:
:D Kiitoksia vinkistä, Ansis ja yllytyksestä Salainen toive!! Ehkäpä toteutan tän suunnitelman.... :)


Olisko toi sulle Salainen toive vielä yks oire listaan????? Mä ainakin pidän lujaa peukut pystyssä???
Jään odotteleen testin vastausta.... :D

Heenu, komppaan edellistä, viikko on pitkä aika, ei heitetä hanskoja tiskiin!!!
 

Yhteistyössä