Huomenta :wave:
Toivomuksestasi
Tuutunen poistin sut listalta. Toivottavasti siellä kaikki on hyvin :hug: Ja olet totta kai tervetullu takasinki :wave:
Ansis!!!
Missä sä viivyt
Älä piä hulluja jännityksessä! Sitä kuvaa kehiin...
Mun mielikuvitus oireita:
Toissa iltanako se oli ku palelsi ja tänä aamuna kans...
Sitten on nyt tuntunu pari päivää et vessassa pitää juossa tiheemmin vaikka en kai ole juonu sen enempää...Aamulla kusetti jo seittemän aikaan mut en jaksanu nousta vielä sängystä niin kävin vasta äskön ku en saanu enää unta... (Poika jäi vielä nukkumaan, kerranki nousin ennen ku se!)
Kauhee nälkäki oli ku heräsin ja tosiaan aamulla hain pojan meijän sänkyyn ku ei meinannu nukkua enää omassansa... Niin ja ku nousin poikaa hakemaan niin jonkun aikaa kuvittelin et eto jotenki...
Sen jälkeen en ite saanu enää unta ku aloin kuulostelemaan omaa kroppaani... Mahaa nimittäin jomottaa tuolta munasarjojen kohalta melkosesti! Musta tää kyllä on erilaista ku viime kierrossa...
Ja tuosta vessassa käymisestä semmonen juttu vielä et esikoista oottaessa en juuri mistään ummetuksesta kärsiny, joskus aamulla tuli kiire vessaan vaikka ei mikään ripuli ollukkaa edes
outoa...
No nyt ollu samanlaista mukamas...
Ja eilen hoksin, en tiiä kuvittelenko mut niinku tissit olis muka pikkusen isommat
Kipeet nää ei ole ollenkaan...
Ja sitten tuo meijän koira! Esikoista oottaessa siitä tuli mun kaveri, köllötteli mun kans sohvalla... Ja mitä se nyt tekee, änkee joskus viereen ku röhnötän sohvalla
Tuo koira on pienestä asti ollu enemmän ukon perään mut sitten ku poikaa ootin niin sillon oli enemmän mun kaveria.
Voi tää kyllä olla vain sattumaaki ja vilkasta mielikuvistusta...
Niin ja tosiaan mäki luulin perjantaina et nyt tää oli tässä ku jomotteli niin mahaa ja kärtytys... Eilenki raivosin ukolle, ihan hävettää mitä naapurit ajattelee