Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

höh. oonpas ollut ajatuksissani kun jokapaikkaan sanonu väärän kiertopäivän. mulla siis menossa nyt kp 19/30. anteeksi. : /

täällä kauhee vilutus päällä. kuinka nopeesti raskausoireet alkaa ilmaantua ovulaation jälkeen? taidan ollu tulossa kipeäksi vaan.
 
**Lauantai 12.2.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 128/28-32 ....... yk1 ........ 2.
Hopefull (23)............56/34.............. yk9.........1.
kuumeilija 38.............. 46/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 45/30............... yk1 ....... 1.



Kauniina Päivänä Tuut ....37/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................37/23-26 ....... yk? ......... 4.
Ambrosia85 (26) ................. 34/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 34/28-29 ......... yk2 ........ 2.
niiskuneiti90.......... 30/26-31.......... yk3....... 1.



Mamu82 .............. 26/23-30........yk 3 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Hölyhuispake ........ 23/28-34 ......... yk2 ..... 4.
Kolmio ................. 22/ 29-31 ..... yk1 .... 2. (8/09)
Irmeli74...................22/27-29......yk 1........ 4. (03,06,09)
PikkuHöttiäinen (27) ... 21/27............. yk2 ...... 1.
InkeriIisakki...............21/30..............yk1 ..........3.
Isosiskoksi (28) .... 20/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)




Heenu (33) ................... 19/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............16/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 16/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............16/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Minnuska89.............. 14/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 13/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 12/29 ................. yk2 ......... 1.
Alice81 (30) ................... 10/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Lolaa (19) .................... 10/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 10/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Eevaliisa Nowgu (26) .................10/27-29 ............. yk 3 ....... 3.




miranda-81.................... 8/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 7/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)
Catherine- (21).............. 3/35 .............. yk 3 ...... 1.
Emeriini.........................3/30.............yk ..............2.





pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
Viida (25)…………….3/2011 …………………… 1.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
Sinisilmä-91 .................3/2011 ................................. 1.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: Ansis (yk1), elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9)



Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Mua alkaa kyllä kohta jännittämään... ja kohta kun painan Lähetä-nappia niin eiköhän ferrari odota housuissa :D

Viimiset kolmekiertoa on kierto vaan lyhentynyt.. eka oli tuo 32pv ja siitä joka kk lyhentynyt.. ei vieläkään mitään oireita. Kaupasta kyllä tarttuu normaalia enemmän kaikkea tuoretta mukaan (kurkkua, salaattia, paprikaa, appelsiineja ym)

Jos tää tilanne ei tästä selkine niin lauantaina varmaan hypin kattoon.. sunnuntaina ajattelin siis testata :D
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Tarkastelin tuossa kiertopäiviäni ja minulla onkin jo kp. 20/27-28, lisäksi huomasin että esikoisen syntymävuodeksi on lipsahtanut 02 vaikka taitaa tuo olla vuosimallia 03.

Minä olen ollut tähän asti sangen vakaasti sitä mieltä, että tästä kuusta ei raskauduta. Tänään dpo 6 tunsin kuitenkin oudon vihlaisun tuolla oikealla alhaalla. Hetihän sitä alkoi mielessänsä miettimään kaiken maailman kiinnityskipuja. No katsotaan jatkuuko noi oireet ja lisääntyykö vai oliko vain yksittäinen vihlaisu. Viime kuussa jotenkin tiesin kun noin dpo 10 alkoi tuntua alhaalla repäisykipuja että nyt olen raskaana ja tulihan sieltä plussa vaikka kemialliseksi sitten osoittautuikin. Hmm... Jännää!
 
Ambrosia, pelastit mun viikon!!!! Ferrari housuissa!!! :LOL:
Tuli ihan kyyneleet silmiin, loisto!!!!! :heart:
Siis sitähän ei missään tapauksessa haluta!
Meitsi veikkaa sulle plussaa.... Kuinka hemmetissä pystyy odotteleen sunnuntaihin???? :heart:
 
Yritän huomenna ehtiä päivittämään listaan oikeat tiedot. Kiitos Irmeli huomiosta!

Huomenna tosin työpäivä ilman että ehtii roikkua netissä.. outoa :D eli pitää varmaan illalla löytää aikaa :)

Kolmio kai mä pelkään sitä negaa niin paljon etten halua testata vielä :D vaikeeta se varmasti tulee olemaan mikäli se ferrari ei kurvaa paikalle ;)
 
Sunflower11
Voi... kp 15 eikä ovistikuissa vieläkään mitään..?? Ihan blanco tikku, välillä on tullut tosi haaleaa viiva..?? Kai se ovis silti sieltä on tulossa..?
Kipujen ja limailun perusteella uskoisin..
 
Ovistikuista omia kokemuksia. En tässä yrityksessä ole aktiivisesti tikutellut, mutta edellisessä kyllä. En ole koskaan saanut mitään tosi vahvaa viivaa aikaiseksi. Ohjeissa sanotaan, että pitää olla vähintään yhtä vahva kuin kontrolli. Täällä sellaista ei ole nähty lähellekään. Muistaakseni tuli aika haaleaa viivaa joka sitten vähän tummui, oli muutaman päivän samassa ja siitä sitten taas lähti häipymään. Eli noiden vahvimpien viivojen, jotka siis selkeästi vaaleampia kuin kontrollit, aikana tuo ovis. Todistusaineistona oviksessa tuossa vieressä leikkii tuo 1 v :D . Itse asiassa minulta oli jäänyt muutama ovistikku jäämistöksi ja käytin ne tässä kuussa ihan mielenkiinnosta tuossa oviksen tienoilla. Sain kahtena peräkkäisenä päivänä ihan samanmoisen selkeän mutta kuitenkin aika haalean viivan. Kun noita tikkuja tosiaan oli vain kaksi en voinut noista vetää mitään kovin selkeetä johtopäätöstä suuntaan tai toiseen. Onhan se ollut mahdollista etteivät vielä sitä ovulaatiota näyttäneet vaan on ollut myöhemmin. Tiene tuosta sitten...
 
mulla tosta oviksen tikuttamisesta on sen verran kokemusta, että pikku kakkosen aikaan ovista bongailin ihan mielenkiinnosta kierukan poiston jälkeen. Silloin kun tuli ovistikkuun haalea viiva niin on ilmeisestikin tuo pikku neiti saanut alkunsa:) Nyt oon kanssa miettinyt et tarvisko ihan vaan sillä mielellä tikuttaa ovista et onko sitä vai ei..
 
Hei kaikille!
Varovasti hivuttaudun tänne uudelleen.... luulin jo kerran olevani raskaana ja livahdinkin muille sivuille mutta sitten minut tipautettiin taas maan pinnalle ja lähtötilanteessa ollaan jälleen.. Nyt pitäisi olla kp2 eikä menkkoja ole kuulunut siis pariin päivään... niiden piti alkaa n. 9 pvä. minulla on aika pitkä kierto, 30 päivää... ja esikoinen tärppäsi samalla tavalla (testasin silloin kpvnä 4)... Eli taas jännittää!!! Toivon kaikille kovasti plussatuulia... Taidanpa testailla sunnuntaina... :p
 
Ferrari housuissa :LOL:

Täällä monella on jännät päivät... :)
Ambrosia tee jo testi... :whistle:

Sunflower
Tuosta oviksen bongaamisesta tuli mieleen et jos on mahollista et kierto hakee vielä paikkaansa ehkäsyn lopettamisen jälkeen niin se voi tulla yllättävänki myöhään...
Mulla lyhimmän kierron mukaan ovis olis ollu kp10 ja pisimmän mukaan kp30 :D Totesinki että omalla kohalla se oli varminta ku alotti tiuhat pupuilut lyhimmän kierron mukaan ja jatko niin kauan ku jaksaa... Meillä tosin mies meinas jo kyllästyä :LOL:


Tänne kuuluu vain oottelua... 10.3 olis neuvolalääkäri jossa toivottavasti ultraavat... Kovasti jännittää ja pelottaa onko tuolla mahassa elämää...

Salainen toive ja Torsti rv.8+0 (7+0) :heart:
 
Kaikki jännäilijät älkää enää pitäkö hulluja jännityksessä! Täällä odotellaan iloisia uutisia ;)
Ja toivottavasti niitä tulle paljon!

ON: Itselle tul tänään aika ekaan ultraan, ja se on jo ensi viikon keskiviikkona =) Ja sit pääsee ite varmuuteen,et matkassa on joku, eikä vain oman mielikuvituksen tuote ;)
Aurinkoista viikonloppua!
 
Miehen kanssa puhuttiin, että testi tehdään alkuviikosta mikäli menkat ei ala viikonloppuna.
On täysin mahdollista, että menkat (ovis) siirtyi sen mun rajun kuumeen takia.

Nyt ON tissit kipeet! Ja taas flunssa :snotty:

emeriini tervetuloa takaisin. Harmi että tulit! :D
 
tässä kyllä alkaa pikkuhiljaa toivo heräämään. silti uskottelen itselleni tota että ovis on siirtynyt. Toki vaikka menkat alkais viikonloppuna niin se on pettymys, mutta varmasti pienempi kuin se, että alkais toivomaan!

Viikonloppuja kaikille, mä lähden saunan kautta sänkyyn kattelee leffoja. Huomenna taas päivittelen!
 
Ambrosia huippua jos olisitkin raskaana:)Täällä pidän peukkuja pystyssä ja odottelen koska teet testin:)

).( Meillä on kyllä pupuiltu niin ahkerasti tähän mennessä että siimahäntiä on kyllä varmasti koko ajan kyydissä saa nähdä saako ne mitään aikaan:)
Eilen illalla ja toissa päivänä oli mahassa oli jotain nippailuja,toivottavasti jotain postiviivista.
Kaks parasta ystävää ja sisko tietää ehkäisyn pois jättämisestä ja muiden ei tarvii tietääkään.
Vaikka mies oli vähän ehkä vastahankaan tän neljännen yrittämisestä niin nyt on kyllä jo tosi innoissaan mukana koko touhussa (muutoinkin kuin sängyssä),miettii jo nimiä ja kysyli eilen et jokohan oot raskaana:)
Ens kuussa on nuorimmaisen 1v synttärit, niitä pitäis pikku hiljaa ruveta miettimään, mut ei oo vielä innostusta, jospa se innostus niihin tässä tulis.

Plussatuulia kaikille:)
 
plääh, testi tehty eikä vieläkään mitään.. ei haamua eikä menkkoja.. noh, katsotaan taas tilannetta ensi viikolla jossei muutoksia tapahdu...

Missä on meidän kiertopäivien muut kärkitekijät? Onko teillä mitään uutisia :) ?
 
Täällä kp26 menossa eikä menkat ole ainakaan vielä alkaneet... tänään aamupäivästä alkoi menkkajomotus ja iltaa kohden jo suoranaiset vatsakivut että en oikein ymmärrä mikä täällä on menossa? Koko ajan odottaa että koska lorahtaa... mutta mitään ei oo vielä tullut : /
Mulla oli oviskin vissiin vasta su-ti kun silloinkin hirveet jomotukset...
En tiedä :headwall: Ihmeellistä.... Lämpöä pitää edelleen sen 36,5-37,3 välillä... iltaa kohden nousee.
Kaipa se vuoto sitten kohta puoliin alkaa : /
Tai jos ei niin kaipa sitä täytyy testailla ens viikolla =) jos keskiviikkoon mennessä täti ei oo täällä niin testailen...
 
Mahtuiskos mukaan porukkaan?
Toisen lapsen yritys olisi tarkoitus aloittaa heinäkuussa ja kuume on jo valtava! Lasken jo päiviä;)

Meillä on siis reilun vuoden ikäinen tyttö nyt, joka on esikoisemme.

Olisi kivaa jännäillä muiden plussia täällä, saisi helpotusta omaan odotuksen odottamiseen:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä