Ainiin osaisitteko neuvoa, kuinka aikaisin pillerit kannattaa jättää pois? Eli jos aloittaisimme yrityksen heinäkuussa, niin riittääkö että luovun pillereistä kesäkuussa? Olen jostain lukenut, että yksi luomukierto olisi hyvä olla ennen varsinaista yrityksen aloittamista. Mutta suositellaanko tuota luomukiertoa vain siksi, että lasketun ajan määrittäminen olisi varmempaa vai vaikuttaa e-pillereiden syöminen jotenkin "ehkäisevästi" elimistöön vielä niiden lopetuksen jälkeen?
Entä foolihappo? Olen myös lukenut, että foolihappolisää kannattaisi syödä jos suunnittelee raskautta. Onko täällä foolihapon syöjiä? Oletteko aloittaneet fooli-kuurin jo ennen yritystä vai miten? Itsellä on kaapissa purkki Berexiä, missä tuota foolia pitäisi mukavasti olla.
Entä foolihappo? Olen myös lukenut, että foolihappolisää kannattaisi syödä jos suunnittelee raskautta. Onko täällä foolihapon syöjiä? Oletteko aloittaneet fooli-kuurin jo ennen yritystä vai miten? Itsellä on kaapissa purkki Berexiä, missä tuota foolia pitäisi mukavasti olla.
Viimeksi muokattu: