Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Jotta vois laittaa pakkaa vielä vähän enemmän sekaisin niin tein liuskatestin...
Tuntu ettei testi imeny virtsaa ollenkaan.. ei siis "vettynyt" testialue ollenkaan.. joku 10min niin oli testiviiva tullut.. ja nyt puoltuntia testin tekemisen jälkeen väitän näkeväni auringonpaisteessa hankea vastaan joko viivanpaikan tai sitten jotain. Sisällä taas en erota yhtään mitään :D

Eli joko mieli tekee kepposia tai sitten ei...

Kattellaan taas parin päivän päästä :D

Ambrosia peesaan tähän kanssa, et kuva olis kiva ;) Mekin pääsemme arvuuttelemaan!

Joku kyseli, et syönkö maitohappobakteereja, niin kyllä syön! olis kurjaa saada vielä vatsansa sekaisin!

ON: Katselin aamupäivällä filmin ja sitten lähdin upeaan auringonpaisteeseen päiväkävelylle! :cool: Vaikka mieli on apea ja itkuisa, niin teki hyvää käydä ihmisten ilmoilla...Ettei jää neljän seinän sisään!
Ambrosia meillä yk olisi sitten toinen, jos merkitset sen listaan? Kp:t ilmoitan tosiaan myöhemmin, kun menkat alkavat! Saa nähdä sitten mitä ehkäsyä käytetään ennen menkkoja, kun lääkäri eilen suositteli oottamaan yhet omat menkat, ennen yrittämisen aloittamista! Mies ei innostu kortsuista ja mitään hormonaalista en aloita enää...No kaipa sitten jollain keskeytetyllä mennään...no eipä sitä tartte onneksi ajatella vielä...Luulen kuuluvani kyllä niihin, jotka itkee ja parkuu ekat kaksi päivää ja sitten mieli tulee hyväksi ja tämä surku jää muistoihin...

Ansis mä päivittelen yuon yk2:n listaan :)

Ettete tytöt nyt kuvia saa kun testi on jo roskissa :D ei sen spekulointi kuitenkaan asiaa todeksi muuta :/ Huomenna tai viimeistään torstaina saatte kuvaa jos on pienintäkään jotain mitä näkyy. Sen lupaan :)

**Keskiviikko 16.2.2011***

Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 132/28-32 ....... yk1 ........ 2.
kuumeilija 38.............. 50/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 49/30............... yk1 ....... 1.
Catherine- (21).............. 42/35 .............. yk 3 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....41/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................41/23-26 ....... yk? ......... 4.

Ambrosia85 (26) .................38/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 38/28-29 ......... yk2 ........ 2.
niiskuneiti90.......... 33/26-31.......... yk3....... 1.

Hölyhuispake ........ 27/28-34 ......... yk2 ..... 4.
(8/09)
PikkuHöttiäinen (27) ... 25/27............. yk2 ...... 1.
InkeriIisakki...............25/30..............yk1 ..........3.
Kolmio ................. 24/ 29-31 ..... yk1 .... 2.
Isosiskoksi (28) .... 24/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 23/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............20/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 20/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............20/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)

Minnuska89.............. 18/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 17/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 16/29 ................. yk2 ......... 1.
Sininsilmä92..................15/28............yk1............ 1.
Alice81 (30) ................... 14/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Lolaa (19) .................... 15/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 15/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Eevaliisa Nowgu (26) .................15/27-29 ............. yk 3 ....... 3.
miranda-81.................... 12/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 11/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)

Hopefull (23)............. 7/34 .............. yk10.........1.
Mamu82 .............. 2/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)

Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
Viida (25)…………….3/2011 …………………… 1.
Fionahelmi...............2/2011 ...................3. (12/04, 01/06)
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?

Taustailijat:

(An-nie)

Haamuilijat:

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++

Viimeksi muokattu:
Ambrosia: Kestääkö noissa liuskatesteissä tosiaan 10 min ennenkuin testiviiva tulee näkyviin. Minä en ole koskaan tehnyt yhtään luiskaa puikkoja vain. Noissa puikoissahan tuo testiviiva tulee heti samantien näkyviin kun imeytyminen on tapahtunut (siis alle 1 min). Mietin vain, että olisko tuossa sinun testissä ollut jotain vikaa. Eihän siitä nyt voi saada mitenkään kunnon plussaviivaa jos ei edes testiviivaa meinaa saada näkyviin. Kaipaan siis uutta testiä !!!!!

Irmeli, samaa minäkin mietin. Muutaman noita oon nyt tehnyt ja kyllä se heti on imenyt sen virtsan ja testiviiva tullut heti. Nyt kuitenkin imeytyminen kesti sen melkein 10minuuttia (siis sinne testiviivaan asti ylipäätänsä) joten tästäkään syystä en vielä lähde vauvanvaate ostoksille.. epäilen siis että koko testin tekeminen kusi heti alkuunsa?

No koska olin ennalta fiksu niin tuolla odottaa vielä yksi puikko ja liuska. Katsotaan huomenna josko yllyttäis itsensä taas testaamaan.
Aika turhauttavalta tosin tuntuu....

Ansis :hug: suuri tällainen sinulle ja miehellesi! Elämä ei tosiaan ole reilua.. :( Aivan ihastuttava tuo runo minkä laitoit tänne, melkein tuli tippa linssiin..

Ambrosia85 Mulla on peukut ja varpaatkin ristissä sinun puolesta!! :) Muista heti infota tänne jos jotain :p

irmeli74 Varovainen onnittelu siulle!! :)

Omassa navassa ei kerrottavaa, mielialat vaihtelee aika rankasti jostain kummasta syystä. Yritän löytää hyvää oloa urheilusta, piristää ainakin vielä. :) Tsemppiä kaikille yrittämiseen ja arjessa jaksamiseen! <3

Ansis:hug:

Ambrosia85 peukkuja pitelen=)

Uusille tervetuloa=)

).( Piti tulla teille heti kertoo ennen kuin ees miehelle meen kertomaan, kun tuntuu et suotta intoilen, mut kuitenkin täällä on pakko "hehkuttaa" =)
Eli mullahan ei vielä oo ees kiertopäivät täynnä mut just tuossa äsken join lasillisen kylmää vettä ja söin omenan niin tuli kunnon huono olo:x Oksulle ei tarvii lähteä mut pahaolo on vieläkin ja viimeks paha olo on tullut kun oon ollut raskaana ja oon juonut kylmää vettä tyhjään mahaan.Mä en raskaana kestä yhtään kylmää vettä tai muutakaan nestettä vaan se pitää olla huoneenlämpöistä,varsinkaan tyhjään mahaan.Tää voi nyt olla hyvinkin hätiköityä mut silti on hyvä mieli:)Mulla on kyllä ollut simppoja koko ajan kyydissä et en toisaalta ihmettelis vaikka tärppäis mut silti oon vähän epäluuloinen et voisko sitä raskautua niin helposti.Parina päivänä rinnat on myös olleet hieman turvonneiden tuntuisia (koskaan mulla rinnat ei oo olleet kipeät) ja alavatsassa on ollut myös hieman turvonnut olo parina iltana:)

Irmeli onnittelut!!!! =)
Ambrosia vaadimme uutta testiä pikinmiten!!!! Plussahan se tietty oli...... =)
Ja Niiskuneiti sullahan on päivät ihanasti yli!!!! Testiä siis vaadin sinnekin!!! Ehdottomasti!!! :D
Ansis , voisin ottaa edes hitusen tuosta sun upeesta positiivisesta ajattelusta, ihanaa!!!! :heart:

Sunflower onnittelut ovisplussasta, tulihan se!!! Eikö ollutkin tuskallista odottaa??? Mulla meinas pettää ihan hermo niitten kans, kun tosiaan plussasin vasta kp 18....

Nyt saunaan ja sitten unta palloon!! Öitä !! :wave:

Metsätähti oooo kuullostaapas lupaavalta =) toivotaan parasta!

Kolmio Kävin tänään ostamassa testipuikon ja aamulla testaan jos ei tätiä kuulu. Ostin ihan vaan varuilta digin kaappiin, jos tulee tarvetta varmistaa. Mutta.... En jaksa uskoa että raskaana oisin : /

Ambrosia komppaan täällä, uutta testiä vaan huomenna, ei kuullostanut oikeen toimivalta tuo liuska!

Anteeksi tämä omanapaisuus, mutta nyt en kykene muuhun, kun aivan tärisen.
Mie plussasin aamulla!
:heart: Ei mitään haamuun viittaavaakaan, vaan viiva herahti heti punaseks ja digi sano raskaana 2-3 viikkoa.

En olis kyllä uskonut, kielsin kaikki oireet tässä kierrossa. Tiiättekö tytöt miten ihana on tajuta että ei ookkaan ihan kaheli että ne oireet ei ollu kuviteltuja. Yöllä sain jotenkin viimesen niitin sille että oon raskaana, nimittäin verta rupes ihan noronaan valumaan nenästä, sitä ei oo tapahtunut sitten ala-asteen. Eipä tarvinnut sitten kun aamulla varmistaa. Tässä olisi testeistä kuvat jos joku haluaa kurkkia =)

Aijaa.com - 7516221.jpg

Niiskuneiti90: Hurjasti onnea plussasta :heart: . Viiva oli selkeääkin selkeämpi!!!!

Itsekin sain kaksi viivaa taas tänä aamuna. En kyllä ihan noin selkeätä kuin Niiskuneiti, mutta ihan hyvän kun vasta dpo 12.

Sunflower11
Millasia ovulaatiokipuja teillä on?

Mulla on jo jokusen päivän (4-5) tehnyt ovis tuloaan, sit eilen aamulla tuli ovis+, tänään edelleen vahvaa viivaa liuskassa.. Eilen illalla jouduin ottamaan särkylääkettä, toissailtana myös. Nyt tuolla vasemmalla puolella jomottelee/pistelee.. koska nää sitten loppuu?

No mutta onpa ihana ilosia uutisia täynnä tämä sivu!!!! JEEE!!! =)
Isot onnittelut Niiskuneiti!! Ei kerinny kauaa testi sitten kaapissa pölyyttyyn!!! :heart:
Sunflower mulla kestää oviskipuilut pari päivää ennen plussaa ja pari päivää plussan jälkeen.
Mutta näin mulla, kaikkihan me erilaisia ollaan. :)

Inkeriiisakki eihän sulla vielä mitään hätää oo, vaikkei plussaa vielä tullutkaan!! Varmasti tulee vielä !! :heart:

Ovistesteistä on pakko avautua vielä; ostin viime kiertoon apteekin omia, törky kalliita testejä, kun mammaksin liuskat oli loppu enkä kerinnyt uutta satsia odotteleen. On tosi vaikee lukusia!! Äskön tein ihan piruuttani yhden vaikka ovis olikin n.viikko sitten. Tuli sen verran vahva viiva, et jos olis ollu raskaustesti olisin pitäny selkeenä plussana. Tai jos olisin tehnyt viikkko sitten niin ovisplussana. Vaikka ei todella voi olla mahollista enään nyt plussata!! Ihan vaan sillä jos meinaatte joku hankkia niin halvemmalla saa netistä ja on paljon helpompi lukusia!!!
Täällä tietty plussataan sitä vauhtia, et tais tää avautuminen olla turha.... :D

oi niiskuneiti90 suuret onnittelut <3

metsätähdellä myös hyvän kuuloisia oireita, plussatuulia! Ja plussatuulia kaikille muillekin!!!

Eiköhän irmelinkin voi siirtää tuonne helmikuussa plussanneisiin??

Mä täällä kerään nestettä rakkoon ja testailen sitten. Sunnuntaina lähdetään kylpylään joten eiköhän ne menkat silloin ala :D ja jos ens viikolle varaan ajan gynelle niin aivan viimeistään silloin :LOL:

Niiskuneiti :heart: Onnea hurjasti! :)

Hopefull ja Metsätähti kiitos :hug:

Metsätähti sinullahan lupaavat oireet on! Toivottavasti sitten pian plussaat! ;)

Kolmio pakko ajatella positiivisesti! Jos en niin tekisi, niin makaisin sängyssä koko viikon ja huolestuttaisin lapseni sairaiksi! Ilman lapsia varmaan olisinkin sängys koko ajan... : /

ON: Mieli on tänään jo ihan hyvä! Apea, mutta hyvä...Mies ja ystävät ovat hyvänä tukena olleet. :heart: Lapset lähtevät viikonloppuna isälleen ja meillä on ihan aikuisten viikonloppu tiedossa...tosin mahdetaanko vain möllötellä kotona, vai mitä keksitään? En tiedä! Ajattelin perjantaina mennä lasten ollessa koulussa kuntosalille rääkkäämään itseni "hengiltä"...tai ainakin ihan piippuun asti. Josko siinäkin mieli virkistyisi enempi! Sori kun niin apeaa tekstiä tulee! Oikeastaan en malta odottaa sitä, kunnes olis virallinen lupa aloittaa yritys uudestaan! Täytyy itse vielä muistaa varata verikokeeseen aika parin-kolmen viikon päähän, jossa katsotaan,e t raskaushormoni on riittävästi laskenut! Luulen,että uuden raskauden yritys (ja jos siitä tulisi tulosta), parantaa tämän haavan...vaikka se ei tietenkään ole sama asia!

Aurinkoista päivää kaikille!

Kiitos tytöt onnitteluista :heart: Ihania olette! Ei tätä oikein tajua todeksi. Neuvolaan soitin, siellä täti kovasti onnitteli ja kyseli vointia. Ensimmäisen neuvolan sain (vasta) 3.1, tuntuu että siihenkin on ikuisuus. Miks pitää olla aina niin malttamaton :D

Ambrosia täällä ootan malttamattomana! Alahan nyt tikistää sitä pissaa niin saadaan siutkin tuonne lokakuisiin ;) *peukut pystyssä* ihan jännittää sinun puolesta!

Ansis Kyllä se onneksi vielä helpottaa ajallaan, jaksamista siulle :hug:

Yhteistyössä