Irmeli74 kiitos myös sinulle! Pakko olla positiivinen ajattelutapa...muuten jäisin sängynpohjalle makaamaan! Ja se ei olisi oikein lapsiani kohtaan. Itku tulee pienemmästäkin, mutta päätin, että tänään on itkuvapaa-päivä. Tosin se on jo mennyt moneen kertaan...
Toivottavasti haamu muuttuu vahvaksi!
Sunflower nyt vaan sitten yrittämään!
ON: Täällä valuttiin eilen aivan älyttömästi! Koko ajan sai olla vessassa vaihtamassa sidettä ja peseytymässä! Ei sinänsä mikään miellyttävä tapahtuma. Antibiootteja (2erilaista) vedän napaani,ettei tule mitään tulehdusta ja pelkää, et maha menee sekasin tms. Mutta laitanpahan tähän ihanan värssyn joka helpottaa ainakin minun mieltäni. Löytyi joskus positiivareista, kun siskoani yritin hieman lohduttaa...
Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.
Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?
Mies tukee todella hyvin, vaikka ei varmaan silti ymmärrä mitä minun mielessä myllertää, mutta kyllä onneksi jaksaa kuunnella, niin itkut kuin kiukutkin... :heart: Varmaan odottaa jo aikaa, että päästään uudestaan yrittämään
Tässä nyt täytyisi pitäytyä seksistä niin kauan kuin vuotoa on...Mutta vaikka minä olen meistä se seksuaalisempi, niin eipä ole kyllä n.viikkoon seksi käynyt edes mielessä! Mutta uskon jokaisen päivän olevan parempi! Ja toivon teille kaikille nopeata plussaa, vaikka itsellä ei onnistunutkaan, niin kuin piti =) :| Kyllä minäkin pian pääsen takaisin plussanneisiin, mutta varmasti tulee olemaan korkeampi kynnys sinne siirtymisessä!! Ja matalampi kynnys mennä heti positiivisen testin jälkeen yksityiselle ultraan! aurinkoista pakkaspäivää kaikille!!