Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Kiiitoooos! Ihana tulla tänne. Ensi viikon torstaina toi poisto ja sitten itse asiaan. Esikoinen on saanut alkunsa IVF:llä, toinen tulikin ihan positiivisenä yllärinä heti perään. Lasten isän kanssa ollaan erottu ja nyt uuden miehen kanssa haluttaisiin vielä yhteinen lapsi.

Ihana lukea teidän juttuja ja paljon onnea plussanneille!

ärrimurri... tein sen toisen liuskan.. noh, edes testiviiva ei tyydyttänyt, vaan sellainen haalean laikukas.. meni pissat hukkaan.. ja ei, en mä vieläkään mitään selkeää näe.. epäilen vahvasti että omat silmät alkaa näkemään mitä tahtoo..

Teen pois nyt ton puikon kunhan saan pantattua pissaa vielä tunnin verran niin on sitten sen kaksi tuntia ollu rakossa.. voi morjens.
Mutta jos tääkin ei anna mitään vastauksia tai on epäselvä niin sitten unohdan koko homman ensi viikkoon asti.

FionaHelmi Anteeksi omanapaisuuteni :ashamed: tervetuloa joukkoon ja toivottavasti käyntisi on lyhyt ja selkeä :D Laitoin sut alottajaks jo 2/2011 kerta kierukka poistetaan.. Ilmoittelet sitten kun alkaa virallinen yk niin saadaan sut tuohon "juoksevaan" listaan mukaan :)

Ei tullu plussaa vaikka kuinka pinnistelin..

Mutta otin ohjat omiin käsiin ja kävin gynekologilla. Kaikki kunnossa ja terolut-resepti lunastettu jo apteekista. Katsotaan miten tässä nyt jatkossa käy.

En vaan tiedä alotanko terot tänään vai maanantaina.. ettei mee kylpyläreissu vuotaen :)

Kiitos tuesta tyttöset <3

Kyllä tämä tästä. Syksyllä sitten tosiaan lisätutkimuksia ja clomit jossei ala tapahtumaan kevään/kesän aikana..
Mutta ainakin voin ruveta tikuttamaa nyt ovista ;) kerran oon tikuttanut ja tikkuun sen saanut joten ei tää onneks tarkota sitä ettenkö ovulois :)

en mä jaksa epätoivoon vielä vaipua - onneks ei ole vielä esim iän puolesta kiire!

Tervetuloa Fionahelmi, toivottavasti poikkeat vain pikaisesti täällä :)

Ambrosia kävitkö yksityisellä, kun sait ajan näin nopeasti? Toivottavasti teroluteista olisi apua! Ja tulos olisi pian positiivinen :)

Ansis joo, kävin työterveyshuollon laskua kartuttamassa mehiläisessä :D Mutta hyvä näin, nyt ei ainakaan mene koko ensiviikon talviloma tätä pohtiessa!

Illalla sitten mies saa puhua mulle järkeä noiden terojen aloittamisessa. Itse mieluusti alottaisin vasta maanantaina, että saa nauttia kylpylässä olosta eikä tartte välttämättä jonkun pumpulitupon kanssa pelleillä.. toki jos luomuna alkaa niin sitten ei ole vaihtoehtoja :)

Mulla on niiin paljon parempi olo nyt kun sain noi terot. Kun saan niillä (toivottavasti) kierron toimimaan niin voin alkaa tosiaan pelleilemään niiden ovistestejen kanssa :D

Ambrosia: Harmillista tosiaan, ettei sitä plussaa pärähtänyt testiin. Toivottavasti ne terot nyt auttaa uudessa kierrossa. Plussatuulia puhaltelen ensi kiertoon.

Minut voi kaiketi lisäillä tosiaan sinne plussanneisiin. Kyllä tuo aamuinen kaksiviivainen on sen verran selkeä. Uskon siis nyt ja just tällä hetkellä olevani vahvasti raskaana. Tuotahan voi aina sitten varmistella tekemällä testin toisensa perään. Täytyy nyt vain toivoa, että tuo viiva tuosta vielä vähän vahvistuisi ettei käy niinkuin viime kuussa. No jos käy niin ettei se jaksa siitä vahvistua niin eihän sillekään sitten mitään mahda. Turha sitä nyt on murehtia, murehdin sitten jos siihen on syytä.

FionaHelmi tervetuloa ! Olkoon visiittisi mieluisa ja täynnä plussapuhuria.

**Torstai 17.2.2011***

Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 133/28-32 ....... yk1 ........ 2.
kuumeilija 38.............. 51/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 50/30............... yk1 ....... 1.
Catherine- (21).............. 43/35 .............. yk 3 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....42/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................42/23-26 ....... yk? ......... 4.

Ambrosia85 (26) .................39/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 39/28-29 ......... yk2 ........ 2.
niiskuneiti90.......... 34/26-31.......... yk3....... 1.

Hölyhuispake ........ 28/28-34 ......... yk2 ..... 4.
(8/09)
InkeriIisakki...............26/30..............yk1 ..........3.
Kolmio ................. 25/ 29-31 ..... yk1 .... 2.
Isosiskoksi (28) .... 25/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 24/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............21/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 21/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............21/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)

Minnuska89.............. 19/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 18/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 17/29 ................. yk2 ......... 1.
Sininsilmä92..................16/28............yk1............ 1.
Alice81 (30) ................... 15/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Lolaa (19) .................... 16/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 16/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Eevaliisa Nowgu (26) .................16/27-29 ............. yk 3 ....... 3.
miranda-81.................... 13/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 12/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)

Hopefull (23)............. 8/34 .............. yk10.........1.
Mamu82 .............. 3/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) ... 2/24-27........... yk3 ................1.

Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
Viida (25)…………….3/2011 …………………… 1.
Fionahelmi...............2/2011 ...................3. (12/04, 01/06)
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?

Taustailijat:

(An-nie)

Haamuilijat:

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++

Viimeksi muokattu:
FionaHelmi: Tervetuloa mukaan:)

Ambrosia: :(Kurjaa, toivottavasti terot auttais saamaan pian plussan.

Pikaisesti omaa napaa: Mulle tuli aamulla ennen aamupalaa tosi huono olo.Ja ihan tavallisesti tein kaikki aamutoimet ja laittelin lapsille puuroa jota sitten itsekkin söin ja ihan normaaliin tapaa tunti meni ennen kuin aloin syömään mut se oli jo liian pitkä aika ja tuli kunnon huono olo.No mähän olin heti et jes:)!Mut en kyllä koskaan oo näin aikaisin alkanut oireilemaan joten epäilen vahvasti että kyse oli jostain muusta, mut saa nähdä kunhan vaan aika kuluis nopeammin:)

Tervetuloa FionaHelmi :)

Ja oikein paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille:heart:

Ei täälläkään ne menkat näköjään meinaa tulla ja huomenna onneksi pääsen ultraan niin katsotaan miten toi pcos oikein voi.. ja jos sais taas ne terot kolmannen vai neljäskö kerta tää jo on! Satuin saamaan peruutuspaikan kun olin jonottanu 3kk ihana saada vähän valaistusta asioihin:)

Heipparallaa kaikille!
Mä siellä keikun yhä edelleen korkeimmalla oksalla=) Tosiaan, niille jotka on uusimpia täällä,niin pikaisesti päivitystä: "sain kesällä vauvan, syksyllä tuli ihan säännöllisesti kahdet menkat, aloitettiin toisen vauvan yritys siinä sitten, mutta sitten imettäminen vei meikäläisen menkat täysin, yhä edelleen ei oo tullut menkkoja. Vauvaa puuhaillaan yhä,tosin rennommin nyt kun tajuttiin että imetyksen takia menkat viippyyyyyyyyy...... "

Imetyksen vähentäminen on onnistunut, mutta ei vieläkään oo menkat alkaneet,ja raskaustestit on yhä negaa. Päätin että lopetan imettämisen kahden kuukauden sisällä vallan, jos sitten kroppa taas heräisi=) Joten sitä odotellessa!!!!
Mä en tiedä pitäiskö mut siirtää tohon aloituksen myöhemmin yrittäviin? Kyllä me koko ajan yritetään mutta kun ei menkkoja kuulu/testi negaa. Tosiaan lopetan sen imettämisen vallan parin kuukauden sisällä jos se sitten vihdoin ja viimein auttais.

Välillä masentaa tosiaan tajuta se että syyskuusta asti ois vauva saanut tulla eikä vielä oo tapahtunut mitään. Mulla on vielä nyt iskenyt mieletön vauvakuume- johtuneeko siitä kun sisko saa vauvan ja sille ostellut kaikkea vauvatavaraa.. siis määkin tahdon meille lisää lapsia=)
onnea kaikille plussanneille!

Uusille tervetuloa mukaan:)

Täällä odotellaan menkkojen alkua jo.. tästä kierrosta kun en varmastikaan raskaudu elli jostain kumman syystä ovis olekin vasta tulevana viikonloppuna ja jos vaikka vielä isännän kanssa peittoa heiluteltaisiin.

Mulla täällä kans ihan mieletön vauvakuume, vaikkakin tuo meidän neiti on vasta 6,5kk vanha..

Sunflower11
Aamulla ei tullut mittään ovistestiin et siinä se sit meni :D
Nyt sit odotellaan pari viikkoa, yritän tsempata itseäni ettei välttämättä nytkään onnistunut etten pettyis niin pahasti menkkojen alkaessa..

niiskuneiti90 Onnea aivan valtavasti!! :) Ihanaa, että plussia tulee :)

Ansis Sulla on aivan ihana asenne, kyllä tästä vielä noustaan! Mullakin kun tuo yk vaihtui 10 niin oon ollut aika mieli maassa ja itkeskellyt.. Tuntuu, että seinät kaatuu päälle ja arki tuntuu vaikealta. Niin kovasti meilläkin vauvaa toivotaan. Että sun tekstejä lukemalla olen itsekin saanut voimaa <3

FionaHelmi Tervetuloa! :)
Ambrosia85 Tsemppiä ja hali siulle :) Kyllä se vielä nappaa, inhoittavaa tuo on kun kierto on sekasin :(
Onnea muille plussailuun <3

Mä tulin kertomaan taas ihme "oireistani". Tänä aamuna en voinut pahoin, oliko syynä eilen sitten tosiaan joku härö vai enne mene ja tiedä.Mut tänä aamuna alkoi vasemmasta rinnasta valua maitoa ja imetyksen oon kuitenkin lopettanut jo lähes neljä kuukautta sitten.

Että tälläisiä tunnelmia täällä:)

Hopefull no en mä nyt asenteestani tiedä...tänään ollu huonompi päivä : / Pakko noitten jo olemassa olevien lasten takia jatkaa "normaalisti" :heart: Teillä on yritetty lasta jo pitkään...muistan ajtelleeni tällä viikolla, että pettymys toisen perään olisi helpompi kestää, kuin se,että raskaudut ja menetät. Mutta en ole siitäkään niin varma!

ON: Tänään tulikin jo sairaalasta epikriisi...Masentavaa luettavaa :| Taittelen sen neuvolakortin väliin, kun mies on sen lukenut...
Täällä vuodetaan edelleen, mutta ei nyt normi kuukautisia enempää! Tein tänään vielä testin, ja pienen pieni haamu siihen vielä ilmestyi...ensi viikolla ei varmaan olisi sitäkään tullut, joten hyvin kemiallinen on siis onnistunut! Ainakin näin kotikonstein tarkistettuna. Josko tästä pian pääsisi jälleen yrittämään uudestaan...

Morjesta!
Hieno homma Ambrosia, kun otit härkää sarvista ja saitkin heti apua!!! Varmasti helpompi bongailla ovista, kun kierto sännöllinen!!!!!! Plussa tuulia siis ensi kuuhun!!!!! :heart:
Toi kylpylä on aika varma konsti saada se ferrari paikalle!! =)

Onhan kaikki mennyt hyvin ultrassa Catherine ??

Täällä odotellaan, josko menkat alkais ennenkun kerkeen tekeen testin, saa nähä...

Jahas pilates kutsuukin jo.... Mihin nä päivät häviää???

Aamu alkoi taas pahoinvoinnilla ennen aamupalaa vaikka 45min oli vaan heräämisestä ja kun laitoin hiuksia laitoin ja kädet oli ylhäällä niin masussa nipisteli.Ja tuntuu että palelen helpommin tai sit se vaan johtuu näistä pakkasista, vaikka sisällä oonkin ollut kun lasten kanssa ei tonne -30 pakkasiin voi oikein lähteä.Iltaisnkin on ollut väsyneempi olo.Eilen oli joku viiraus kun piti jo testejä käydä klikkaamassa kotiin päin:)Saa nähdä onko oireet oikeita vai jotain muuta;)Hyvää päivänjatkoa ja plussatuulia kaikille:)

Yhteistyössä