Heipparallaa kaikille!
Mä siellä keikun yhä edelleen korkeimmalla oksalla=) Tosiaan, niille jotka on uusimpia täällä,niin pikaisesti päivitystä: "sain kesällä vauvan, syksyllä tuli ihan säännöllisesti kahdet menkat, aloitettiin toisen vauvan yritys siinä sitten, mutta sitten imettäminen vei meikäläisen menkat täysin, yhä edelleen ei oo tullut menkkoja. Vauvaa puuhaillaan yhä,tosin rennommin nyt kun tajuttiin että imetyksen takia menkat viippyyyyyyyyy...... "
Imetyksen vähentäminen on onnistunut, mutta ei vieläkään oo menkat alkaneet,ja raskaustestit on yhä negaa. Päätin että lopetan imettämisen kahden kuukauden sisällä vallan, jos sitten kroppa taas heräisi=) Joten sitä odotellessa!!!!
Mä en tiedä pitäiskö mut siirtää tohon aloituksen myöhemmin yrittäviin? Kyllä me koko ajan yritetään mutta kun ei menkkoja kuulu/testi negaa. Tosiaan lopetan sen imettämisen vallan parin kuukauden sisällä jos se sitten vihdoin ja viimein auttais.
Välillä masentaa tosiaan tajuta se että syyskuusta asti ois vauva saanut tulla eikä vielä oo tapahtunut mitään. Mulla on vielä nyt iskenyt mieletön vauvakuume- johtuneeko siitä kun sisko saa vauvan ja sille ostellut kaikkea vauvatavaraa.. siis määkin tahdon meille lisää lapsia=)
onnea kaikille plussanneille!