Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Moikka!

Harmi kolmio ettei tärppi ollutkään käynyt vielä! No ens kierrossa sitten =)

Omasta olosta sen verran et alkaa väkisinkin jänskättään et jos kuitenkin..vaikka nuo ovispäivät tulikin hyödynnettyä todella huonosti. Mut mulla on nyt ollut melko säännölliset kierrot ja noita kp34 ei ole ainakaan pitkään aikaan ollut ja nyt olis kp 31..eilen oli hetken ihan selvät menkkakivut ja ajattelinkin et jahast NYT alkaa. Mut ei, ei alkanu..ja nyt mul on tisut aika herkillä ja ihme olotila ja väkisinkin alkaa ajattelemaan et jos oliski käyny oikein tuurien tuuri..Mut ei saa alkaa liikaa asiaa nyt pohtimaan, muuten alkaa mennä stressin puolelle ja sehän saa kierron vielä enemmän sekasin ja pitenemään.

Ambrosiallakin on aika jännät paikat, montako sä niitä teroluteja olet nyt ottanu? sori kun en oo ihan jatkuvasti käyny seuraamassa ni en oo ihan kartalla :) mut jännä ettei siitä huolimatta ole alkanu menkat vaikka niitä olet syöny : /:rolleyes:

Ja viidalle stemppiä yrityksen alkuun :wave:

InekriIisakki kiitos! Päivä oli ihan mukava, vaikkei mitään erityistä tehtykkään :heart:

Onnea Viidalle ekaan yritykseen! Toivottavasti ei vie kauaa aikaa =)

Kolmio höh!

Hölyhuispake koskas testaat? =)

Ambrosialle hyvää kylpylä päivää! Nauttikaa! :)

ON: Minulla on vuoto loppunut! Oikeastaan voi sanoa, että kokonaan jo =) Antibiootteja menee vielä tiistaina! Tänään kokeiltiin rakasteluakin jo :) Ihan hyvältä tuntui, vaikka pelkäsinkin sitä.. Mies ei kauheasti innostuntu kumin käytöstä ja aika pian se lensikin pois :ashamed: Totes vaan, et keskeytetään sit vaan ajoissa...ei riskialtista ei :rolleyes: Se on jo kovasti yrittämäs uudestaan, mutta minä odottelen mielelläni ne yhet menkat! Niitä siis odotellessa nyt!

Onko kenelläkään muuten kokemusta keskenmenon/tuulimunan jälkeisestä menkkojen alkamisesta? Siis onko vuodon jälkeen joutunut niitä kauan odottamaan?

Viimeksi muokattu:
Hei ihanaiset:heart:

Leppoisaa sunnuntaita,kp 26/32,lämmöt 36,9(onko koholla?) En oo koskaan niitä testaillut.Hermot on niiiin kireellä koko ajan,elohiiri välillä,alaselkää juilii,alamahaa juilii varsinkin oikealta.Vilu on koko ajan,onhan pakkasta...Eli kaikki siis viittaa tuleviin menkkoihin vai mitä ;)Tää piinaviikko on ihan syvältä...:kieh:

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille,päästäispä pian jo odottajiin........

Kuullostaapa tutulta tuo kroppansa tutkailu ja "oireiden" tulkinta :LOL: täällä myös ihan samanlaista vauhkoontumista ollut ilmassa viimeiset 2 päivää :headwall:
Ja kun en viitsi isännälle mitään sanoa kun se "ei jaksa moista vouhotusta" vaan odottaa tyynenä siihen asti et tiedetään kuin kävi.
En mä ansis taida uskaltaa ihan vielä testata, ehkä sit viikon puolivälissä jos ei oikeesti nyt aijo ne menkat pörhältää paikalle..mä kun en jaksa katsoa turhaan niitä negoja kuten joskus ensimmäistä raskauttani kuumeisesti odottaessani. Testaan vasta kun menkat on selvästi myöhässä, eikä ne oikeastaan ole sitä vielä :kieh:

Ansis: mulla oli tuulimuna ja se jouduttiin kaapimaan koska ei lääkkeistä huolimatta ite älynnyt poistua, niin ihan normaalin kierron mukaan tuli vuoto eli ei sen pidempään onneks tarvinnut odottaa.

).( Paleltaa ja vähän väsyttää (siis normaalia enemmän) sekä tissit oli tänään imuroidessa arat ja alavatsassa on taas ollut turvonnut olo...saa nähdä kuin käy:)

Heipati hei taas kaikki uudet ja vanhat :)
Täällä olis kp 7 menossa ja kohtahan sitä saakin ruveta taas sänkypainia harrastamaan oikein urakalla kun ovispäivät lähenee :D
Meillä on 5 -vuotis hääpäivä torstaina (24.2) ja sitähän lähdetään juhlistamaan kylpylään viikonlopuksi :) Loistava ajoitus kun ovis on tod.näk. seuraavalla viikolla... täytyy ottaa kaikki ilo irti ;)
Jospa tästä kierrosta sitten tärppäis...
Mulla on aika gynekologille parin viikon päästä, meen ihan tsekkauttamaan noi munasarjat/kohdun ym... on ollu niin järkyttävät oviskivut että oon alkanut epäilemään kystia tai jtn muuta :eek:
Jospa siellä on jotain mikä estää raskautumisen : / Noh, sen näkee sitten...
Peukkuja haamuilijoille/jännäilijöille =)

Hölyhuispake onnea! :D Tarrasukkia matkaan!!

InkeriIisakki toivottavasti testi näyttäisi plussaa!

On: Eka työpäivä takana saikun jälkeen..Ihan hyvin se meni! Itku tuli siinä vaiheessa, kun yksi työkavereista tuli onnittelemaan raskaudesta...ei ollut sen korviin mennyt tieto keskenmenosta :'( Eli huonompikin päivä olis voinut olla...Nyt sit menen iltaseksi ekaa kertaa yli viikkoon kuntosalille rehkimään aivot narikkaan...

Hölyhuispake paljon onnea plussasta. :heart::heart:
toivottavasti mullekin tulee semmonen huomenna. :)

Ansis :hug:

huh.. mulla särkee päätä nykyään kokoajan, ennen ole kärsinyt siitä kuin ehkä kerran vuodessa. Epäilen syyksi tuota yli-innokasta kitaristia joka seisoo eteisessä peilin eessä, rämpyttää ja hoilottaa itse keksimiään lauluja, söpö se on :heart: mutta ärsyttävä.. :D

**Maanantai 21.2.2011***

Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 137/28-32 ....... yk1 ........ 2.
kuumeilija 38.............. 55/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 54/30............... yk1 ....... 1.
Catherine- (21).............. 47/35 .............. yk 3 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....46/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................46/23-26 ....... yk? ......... 4.
Ambrosia85 (26) .................43/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 43/28-29 ......... yk2 ........ 2.

InkeriIisakki...............30/30..............yk1 ..........3.

Kolmio ................. 29/ 29-31 ..... yk1 .... 2.
Isosiskoksi (28) .... 29/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 28/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............25/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 25/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............25/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Minnuska89.............. 23/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 22/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 21/29 ................. yk2 ......... 1.
Lolaa (19) .................... 20/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 20/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Eevaliisa Nowgu (26) .................20/27-29 ............. yk 3 ....... 3.

Sininsilmä92..................19/28............yk1............ 1.
Alice81 (30) ................... 19/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
miranda-81.................... 17/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 16/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)
Hopefull (23)............. 12/34 .............. yk10.........1.

Mamu82 .............. 7/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) ... 6/24-27........... yk3 ................1.
Viida (25)…….......……….2/29................yk1 …………………… 1.

Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
Fionahelmi...............2/2011 ...................3. (12/04, 01/06)
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?

Taustailijat:

(An-nie)

Haamuilijat:

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++

Jahas, meniköhän päivitykset nyt yhtään edes sinne päin minne piti? Joku päivä tässä lomalla istun alas ja käyn ajatuksella läpi.

Esim niiskuneiti roikkunu plussanneena listalla, mut hälläpä väliä :D

Teroja nyt oon kuudennen ottanut eikä vieläkään mitään. Mutta ehkä se sitten kun ne loppuu niin alkavat.. kenties.

Iso väsy - huippu reissu mutta ihanaa olla himpessä taas :D

Hei, perjantaina aattelin tehä testin...ei sillon vielä välttämättä näy mitään mutta mulla on noita testejä 5 vielä... jos oon raskaana niin todennäkösesti on hedelmöittynyt lauantaina tai perjantaina tai sitte eilen :D

mun hyvä ystävä sai eilen vauvan ja oltiin tänään sairaalassa kattomassa. ehkä mullakin on 9kk päästä suloinen pieni nyytti sylissä, ei voi tietää....mut en mä vielä uskalla ajatella koko asiaa.

on mulla kyllä ollu tissit vähän kipeet eilisestä eikä ikinä kyllä oo ollu että hmm....

Palailen takaisin joukkoonne :wave:

Eli alunperinhän yritys piti alottaa kesä/syksy vaihteessa mutta nyt kun se talo ostettiin ja miehellä hiukan töissä rauhottunu (ei taida koskaan täysin rauhottua) niin alotettiin tjottailu tästä kierrosta :D
Nyt menossa kp18/30-31, ovis oli viikonloppuna ja tuli hyödynnettyä :)

Haalea plussa tehty,kp 28 :heart: Pakko tehdä vielä parin päivän päästä,en tiedä uskaltaisiko sitä vielä oikeen iloita...Jännää,en nuku koko yönä :D

Toivottavasti teitä muitakin lykästää!!!! :heart:

Sunflower11
Heenu: Eikös oo sanottu että haaleakin plussa on plussa? :) Varovaiset onnittelut!

Täällä ollaan kipeitä, koko sakki paitsi nuorin joten ei mun auttanut kuin vetästä panadolia + panadolhottia naamaan ja toivoa että olo paranisi.

Huomenia!!
Kuis mulla on menny ihan ohi Hölyhuispakkeen plussa?????
IIIISOOOT ONNITTELUT!!!!!!! :heart:
Ja myös Heenulle!! Ihanaa!!! :heart:

Mulla jääny kp:t jotenkin laahaan perässä. Omien laskelmien mukaan tänään 32/ 29-31.
Ei toistaseks mitään....
Ajattelin et tää tänne ilmottaminen sais varmaan jonkin näkösen ferrarin paikalle (Ambrosiaa lainatakseni).....

Kiva Anin, kun päätitte jo alotella! Jospa sitten vaikka saman tien onnisti ja pyyhkäset odottajien puolelle!! ;)

Onko InkeriIisakki mitään oloja?? Ite plussasin esikoisesta vasta kun menkat 5 päivää myöhässä. Jospa sullakin vaan kestää...... :)

Yhteistyössä