Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Siinä tapauksessa InkeriIiisakki ei heitetä vielä kirvestä kaivoon!!!!!
Uutta testiä , ILMAN MUUTA!!!! Pidän peukut lujasti tanassa!!! :heart:

Mä mietin ite ihan samaa, kun tein negan sunnuntaina, et olin käyny yöllä vessassa ja hörppäsin siinä samalla varmaan puoli litraa vettä, et oisko ollu jotain tekemistä sen negan kans...
Ajattelin kyl, et on turhaa jossittelua, nega kun nega. Mut en millään saanu sitä pois päästäni.
Nyt sitä sit vaan odotellaan ja odotellaan koska tapahtuu ja mitä...... : /

**Keskiviikko 23.2.2011***

Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 139/28-32 ....... yk1 ........ 2.
kuumeilija 38.............. 57/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 56/30............... yk1 ....... 1.
Catherine- (21).............. 49/35 .............. yk 3 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....48/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................48/23-26 ....... yk? ......... 4.
Ambrosia85 (26) .................45/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 45/28-29 ......... yk2 ........ 2.

Kolmio ................. 33/ 29-31 ..... yk1 .... 2.
InkeriIisakki...............32/30..............yk1 ..........3.
Isosiskoksi (28) .... 31/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)

Sunflower11...............27/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 27/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............27/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Minnuska89.............. 25/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 24/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 23/29 ................. yk2 ......... 1.
Lolaa (19) .................... 22/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 21/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Eevaliisa Nowgu (26) .................22/27-29 ............. yk 3 ....... 3.
Sininsilmä92..................21/28............yk1............ 1.
Alice81 (30) ................... 21/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Anin...............................20/30-31...........yk 1........ 4.

miranda-81.................... 19/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 18/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)
Hopefull (23)............. 14/34 .............. yk10.........1.

Mamu82 .............. 9/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) ... 8/24-27........... yk3 ................1.
Viida (25)…….......……….4/29................yk1 …………………1.
Fionahelmi...............3/28? ................yk 1 ........3. (12/04, 01/06)

Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?

Taustailijat:

(An-nie)

Haamuilijat:

InkeriIisakki

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++

Viimeksi muokattu:
Heenu ja Hölyhuispake Onnea ja tarrasukkia matkaan!! :heart:
Inkeriiisakki Pidän peukkuja, testi näytti aika lupaavalta. ;)

Omassa olossa ei mitään päivitettävää.. Kp 13/34 ja eilen tuli aloiteltua pupuilu kullan kanssa :heart: Nyt täytyy ottaa taas ihan urakalle tuo makuuhuone, jotta saataisiin se oma pikkuinen murunen :) Mielestäni alkais jo olla ihan kohtuullinen aika... Katsotaan miten käy.

Tsemppiä muille plussaan tähtääville!!

hzz
).( voin kertoa että vihaan tätä viimestä viikkoa ennen menkkoja kun oksettaa niin maan prkleesti ja tisseihin sattuu niin ettei voi normaalisti liikkua...mutta kai se tästä pari päivän sisään taas mahakivuksi muuttuu :D melkein jo kävi mielessä aloittaa ehkäisy uudestaan kun nää olot tuntuu vaan pahenevan joka kierrosta vaikkei johda mihinkään lopputulokseen :(

Mulla on koko päivän sattunu alamahaan, sillee oudosti vihlonu enempi oikeelta puolelta. Ei kyllä voi olla myöhänen ovis kun ihan selvä ovis oli viikonloppuna... Mutta ei kiinnittymiskivutkaan varmaan vielä tuntuis kun oviksesta kolme päivää aikaa : / Voisko sit vaan olla jotai ovikseen liittyvää kipua vielä....muistaakseni eilen ei mahaan sattunu.

heenu oikein kovasti onnea =) Toivottavasti vahvistuu kunnon plussaksi ja pysyy matkassa!

Anin tervetuloa takaisin! Toivottavasti käyntisi on pikainen! =)

InkeriIisakki Pahoittelut negasta! Koska testaat uudemman kerran?

Hzz jospa oireet ei johtuiskaan alkavista menkoista??

ON: Hiukan on tänään tullut vuotoa, jota voisi verrata menkkojen loppumiseen. Mitään ei oo pönttöön asti tullut pariin päivään...(kaikki halusi taas tietää tämän)! Jännityksellä nyt sit odotan, että koska alkaisi sit menkat...Toivon mukaan pian! :) Harvemmin sitä menkkoja odottelee alkavaksi, varsinkin, kun on viikon verran vuotanut putkeen :LOL: Yllättävän nopeasti tämä vuoto kyllä loppuikin...
Aurinkoista päivää kaikille!

Sunflower11
Tosi "hauskaa" kun kroppa temppuilee mun kanssa.
Eilen illalla vihlas aika kovasti, sit alko yöllä tasanen jomottelu alavatsassa... Menkkoja siis odotellessa. Hetken jo kuvittelin et ois ollu jtn. kiinnittymisen kans tekemistä, mut tuskin..

Ihanaa päivää kaikille!!! Täällä päästään kohta tosi toimiin! Maanantaina alkoi menkat, eli nyt olis kp 3. Tosta kierron pituudesta en kyllä osaa sanoa mitään, kun oon monta vuotta menny pillereillä ja kierukalla, niiden kanssa kierto aika normi 28. HUomenna sitten kierukka pois!!!!

Pari iltaa sitten selailin nettisivuja ja mietin jo, että pitäiskö tilata kasa ovis- ja raskaustestejä... Vai mennäkö ihan rauhallisesti eteenpäin niinkuin alunperin oli tarkoitus... Miehelle alun alkujaan sanoin, että en jaksa alkaa stressaamaan, käy niinkuin käy... Mutta nyt on niin jänskät fiilikset, että tekis mieli tilailla noita testejä, ym. Tahtois, että kaikki tapahtuis mahdollisimman nopeesti. Toisaalta pelko, että jos tästä ei mitään tulekaan, kuten ensimmäisen lapsen kohdalla olen eksäni kanssa joutunut lapsettomuushoitoihin. Toisaalta sitten toinen lapsi sai alkunsa ihan kotikonstein ja nopeasti... Että tälläistä täällä.

Ihana vapaapäivä, aurinkokin hiukan paistelee. HIukan jos kotia siivoilis ja sitten siskolle kahvittelemaan!

InkeriIisakki :D Kyllä se siitä vahvistuu!

Sunflower :hug:

Fionahelmi Onnea "tositoimiin" ;)

ON: Vapaapäivää vietellessä...nousin vasta äsken sängystä! :D Kummallista, kun omat lapset ovat isällään lomailemassa, niin itellä on ihan runsaasti tätä omaa aikaa. Kyllä me ihan turhaan ostettiin miehen kanssa kortsuja :whistle: Eilenkään ei niitä käytetty ja mies antoi simppojen tulla sisään...Tulella leikkimistä taitaa olla? Km:sta/tm:sta johtuva vuoto tosiaan loppui jo ja nyt niitä kuukautisia odotellessa...Kun olis joskus edes seurannut tätä omaa kroppaansa,et miten normaalisti kierrot tulevat, niin osaisko edes jotain jostain oireista päätellä? Sen tiedän, että syön kuin hevonen viikko ennen kuukautisia. Ja nyt minulla on kyllä koko ajan nälkä :popcorn: En edes tiedä pitäiskö ostaa jotain raskaustestejä valmiiksi kaappiin lojumaan...vaikka niitä tulis kyllä sitten tehtyä turhaan :xmas:

Mutta aurinkoista päivää kaikille! Tämä mimmi lähtee salille hikoilemaan...

täällä tuntemuksina kai lähinnä se että täti saapuu pian. Jopa vähän sitä odottaisinkin, niin päästäis seuraavaan kiertoon. Jos vaikka toi isäntä vähän enemmän lämpeis peittojen heilutteluun. Vaikkin eilen hää just kysy et oonko raskaana. Vaikkakin kai tais tehdä sen lähinnä leikillään

Päivitelty taasen; InkeriIisakki - pidän sut vielä tuolla listalla, ennenko ilmoitat selkeän plussan. Haamuilijoissa olet jo, vaikka kyllä tuo mun mielestä aika varmalta näyttää :)

FionaHelmi sut lisäsin myös kp-listalle pörräämään, eiköhän nuo kiertojen pituudetkin selviä (tai toivottavasti tärppäää jo tästä ekasta niin ei tartte selvitellä ) :D

Täällä ei mittään uutta.. terot loppuu perjantaina, joten jos ei maanantaihin mennessä mitään näy niin testailen uusiks. Eihän terot kaikille tuo mitään tiputteluita tai vuoto ei ala kaikilla kunnes kuuri on syöty loppuun.

Ihanaa myös se, että tänään alkaa mun ja miehen kahdenkeskeinen talviloma, ja heitetään toi napero äidilleen. Vaikka kivaa on ollutkin, niin kun naperolla ei ole oma ikäistä seuraa niin aika käy pitkäksi. Eikä me jakseta joka päivälle keksiä jotain oikeasti kivaa tekemistä. Mutta jahka päästään muuttamaan niin on naperon kaverit lähellä, ja se helpottaa myös meidän lomia ja arkea aikalailla!

Vieläkö tänne mahtuu? Täällä ois pikkukakkonen haaveissa, yritystä ei vielä aloteta, keskustellaan tässä miehen kanssa vielä ajankohdasta :) Esikoinen syntyny 11/09. Ja luultavasti mennään sitten tulee jos on tullakseen, oviksia en jaksa alkaa tikutteleen :) Oon tässä parina päivänä käyny seurailemassa tätä ketjua. Vauva kuume on niin kova ja itse tahtoisin alottaa jo yrityksen, mutta mies vähän jarruttelee :D

zasmin tervetuloa. :flower:

Kiitos teille kaikille jotka tiirailitte haamua kanssani, tosi paljon piristi. Varsinkin kun mies on pessimisti ja ei usko ennenkuin testi niin positiivinen että viivat yhtä vahvat.

Ihanasti myös piristää nuo pikkumiehet, varsinkin isompi joka 2,5v joka laulelee tuolla "äiti tykkää minusta, äiti tykkää minusta..." :D Ja tänään tuli luokseni iloisesti ilmoittamaan että äiti sulla on iso nenä. :LOL:

isonenä menee nyt kutomaan läjän vauvajuttuja kun on niin kauhee vauvakuume. :heart: (valmiina jo viltti)

Zasmin kyllä hyvin mahtuu joukkoon :) Täällä kun tuo luonnollinen poistumisreitti (=raskautuminen) vähentää meitä aina säännöllisesti :)

Inkeriiisakilla ihania mukeloita kotona :heart: Oletkos muuten ikinä kuullut, että raskaana olevan naisen nenä levenee?? ;) Minä ainakin olen kuullut moisen väitteen!

Sunflower11
InkeriIisakki: Ihana poika :) Mun vanhempi (melkein 3v) sanoo mm. et äidillä on iso maha/peppu.. KIITOS :D Eilen kun tuli mainoksessa vauva niin totesi "äitille vauva mahaan..".. :heart:

Tervetuloa Zasmin!

Tervetuloa uusille!

Onnea plussaneille!

Tsemppiä sitä tarvitseville!

Täällä ootellaan et joskos ne menkat alkais ensviikolla ettei tarttis niin kauheena pelätä/murehtia/jännittää sitä viisurin leikkausta. Vaikkakin oiskai se ihan kiva jos tuolla masussa ois joku salamatkustaja.. Mut jos ei oo niin ei se mitään! Maliskuuhan on mahdollisuuksia täynnä.. ;)

Sunflower tuo vielä menettelee, kun 3v sanoo, et "äitillä on iso peppu", mutta odotappas kun sanojana on 8 tai 9v mukula :LOL: Olen kasvattanut omista lapsistani kohteliaita :xmas: Viimeksi taisi tulla kohteliaasti,et "sulla on iso maha!" :O No olin vielä silloin raskaana, ja maha OLI turvonnut, mutta silti... No onhan ne minulta sit oppineet ainakin piruilun, jossei muuta :D Ainakin tietää, ettei ne sitä pahalla sano!

Sunflower menkat vai jotain muuta?

Yhteistyössä