Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Heti mennään omaan napaan. Mun kaikki "kuvittellutkin" raskausoireet ovat hävinneet. On todella normiolo.:| Vielä odottelen tätiä kylään j jos ei torstaihin mennessä näy niin sitten testaan.

Olitte puhuneet tuosta raskauden huonosta ajankohdasta iittyen häihin. Itse olen ajatellut, että elämässä tulee aina asioita, minkä takia raskautumista "kannattaisi" lykätä. Aina on matkoja ja töitä ja häitä ja asiat mietityttää. Joskus myös pelottaa. En kuitenkaan itse luovu yrityksestä tämmöisten asioiden takia. Mutta ymmärrän kyllä, jos joku haluaa niin tehdä.:)
 
Mä en varsinaisesti kyllä lykkää yrittämistä, vaikka ne siskon häät ovatkin marraksuun alkupuolella. Mulla ja mun miehellä ei oo ihan parhaat mahdolliset saumat muutenkaan saada lapsia, joten jos sellainen on tullakseen niin on kyllä tervetullut olkoon sitten ajankohta mikä tahansa. Muutenkin haluaisin tuon neidin ja seuraavan väliin pienen ikäeron=) Ymmärrän kans kyl miks jotkut haluavat siirtää yritystä
 
Hei! Mukaan liittyisin jos passaa. Miehellä on jo pitkään ollut vauvakuume ja minäkin pikkuhiljaa aloin hiljaa mielessäni pientä toivomaan. Nyt sitten mies otti asian jälleen puheeksi ja sovimme että syön vielä kaksi listaa pillereitä eli maaliskuussa saa vauva luvan tulla jos on tullakseen. Siksi vielä kaksi listaa syön kun ollaan tämän kuun lopussa muuttamassa omaan okt niin ehditään muuttaa ja kotiutua kunnolla. Mahdollisesti siis ihan vuoden lopussa olisi jo mahdollista vaavin tulla maailmaan tai sitten ensi vuoden puolella jos ei heti tärppää.

Taustaa sen verran että minä 25, mies 21 :D Kyseessä siis molempien ensimmäinen lapsi. Mukana pyörii ja häärää vielä kaksi koiraakin.
 
Tervetuloa joukkoon viida:wave: Hienoa, että olette molemmat innokkaana yrityksestä. Minullakin mies on todella (siis paljon enemmän kuin minä) tohkeissaan vauvan teosta. Siis muustakin kun siitä itse tekemisestä. :D
 
Hei! täällä yksi kuumeilija lisää. Yritystä takana yhdeksän kuukautta ja yksi keskenmeno. Esikoista toivotaan, nyt menossa kp 25/32 Olen menettänyt uskoni raskausoireisiin, nimittäin joka kerranlla sitä kuvittelee, että ny on tärpännyt ja pongaa kaikki raskausoireet. Testi tehdään, ja taas yksi neka, muitten joukkoon. Mulla onkin nyt menossa sääntö, että en tee testin vasta kuin kp 36 jos menkkoja ei ole kuulunut. olen niin kyllästyny ainaisiin negoihin. Raskaaksi tullessani oli oireet ihan saman laiset, kuin on ollut aina olotila ennen menkkoja. Esikoista odotellessa ja tulevasta keväästä nauttiessa mennään :)
 
hzz
...mulle saa nyt vaihtaa kp 1/25-28 ja yk 8... kyllä se kierto vaan venyi jostain syystä ja menkat antoi odotuttaa itseään tähän päivään asti, onpa kivaa nyt olla töissä kun tuntuu että maha räjähtää :( eli eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D

muoks. tuosta yrityksen lykkäämisestä vielä, mekin olisi mieluummin toivottu esim. kevätvauvaa mutta kun tuntuu näin heikosti onnistuvan niin ei sillä enää tunnu olevan merkitystä mihin aikaan vuodesta syntyisi. alan olla sitä mieltä että lapsia ei tehdä vaan saadaan...mutta jos olis yhtä helposti käynyt kuin kaksi ekaa muksua niin olisin saattanut siirtääkin. aloitin heinäkuussa uudessa työpaikassa ja stressasin että miten kehtaa heti jäädä pois jos raskautuu mutta eipä oo sitäkään stressiä enää :D

ja naimisiin menosta ja nimistä...edellisen miehen kanssa pidettiin yhtä noin 8 vuotta, lapsilla on mun sukunimi koska mies ei kokenut tarpeelliseksi mennä naimisiin. nykyisen kanssa varmaankin joskus menemme ja vaikka en tykkää yhdysnimistä niin täytyy miehen nimi ottaa roikkumaan oman nimen perään ja yhteisistä lapsista tulee sitten sen nimisiä niin tarvii ehkä vähemmän selitellä missään kenen lapsia kukakin on :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt en jaksa kuin omaa napaa, anteeksi... :ashamed:

Eilen tuli jo pientä tuhrua kertaalleen pyyhkiessä. Taasko se tuhruttelu alkaa viikkoa ennen menkkoja. Todella ikävää. Enää en usko tärppiin sillä tämä on niin tuttu tilanne. Lääkärin mukaan tuhruttelu johtuu yleensä siitä että alkukierto ei ole hyvä ja tässä kierrossa juuri ultrattiin ja kakki näytti hyvältä ja silti vain näin kävi... Nyt siis dpo 6 tai 7.
Niin ja oikeaa munasarjaa on jomotellut eilisestä asti niinkuin olisi menkkakipuja ja vatsaa turvottaa. Olo kuin menkkoja odottaisi tai ne olisivat jo päällänsä pienesti. :/
 
Ambrosia85 oot unohtanut mulle päivittää kiertopäivät eli nyt ois kp 4/28

Saa nähdä miten nää tummennukset nyt menee kun nää ei tykkää oikein totella mua.

hzz mustakin kevätvauva ois ihana ja siks aloitettiin yritys jo nyt jos ei heti tärppää.Kahden ensimmäisen kanssa tärppäs kyllä heti ja tuulimunakin taärppäs heti mut tyttö odotti kaks kiertoa, saa nähdä miten käy.Vaikka ite oon tullut helposti raskaaksi niin tiedän hyvin että lapsia saadaan ei tehdä ja se hieman jännittääkin kun toivon että kolmoselle ja neloselle ei tulis isoa ikäeroa et mitenköhän käy.

Tuosta yrityksen lykkäämisestä tuli mieleen kun mulla on just yks ystävä jolla on pitkään ollut vauvakuume ja se sit pohti sitä et koska ois järkevä aika vauvalle ja koska sillä oli opiskelut kesken niin pitkän mietinnän tuloksena se päätti että haluaa valmistua ensin ja saada työpaikan ennen kuin alkaa yrittää vauvaa kun vaihtoehtona ois ollut se että ois juuri valmistuttua jäänyt mammalomalle.No nyt ne on yli vuoden yrittänyt vauvaa, valmistuttu on, työpaikka, on mut vauvaa ei kuulu ja tutkitaan missä mättää:(Jälkeenpäin sanoi tuossa et ois sittenkin pitänyt aloittaa aikaisemmin.Surullinen olo on hänen puolestaan.
Ja toinen ystävä alkoi heidän kakkostaan yrittämään samaan aikaan kun me meidän ja mä sain sen ja aloin odottaa kolmatta niin hän alkoi odottaa sitä kakkosta rankkojen hoitojen tuloksena ja heillä ikää vasta 24 (nainen) ja 25 (mies) eli nuoria ovat.
Saa olla kyllä hyvin onnellinen jo näistä lapsista mitä on kun ne ei todellakaan oo itsestään selvyys.Mut jos asia paljon mietityttää niin parempi on tietenkin olla varma asista kun nämä on kuitenkin niin isoja asioita.Optimaallisinta aikaa lasten hankinnalle ei mun mielestä ole.

Tervetuloa uusille:)!
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Hö, taas täällä moni on joutunut tädin kynsiin, pahoittelut sinne! :hug:

ON: Täällä vaan jännäillään tuottiko kierto tulosta. Vähän kyllä epäilen ettei, kun ei ollut tosiaan mitään ovistuntemuksia, kun aina ennen ollut. Juuri tuossa aikaisemmin sanoin että en aio alkoholia ottaa yrityksen aikana... Mutta viikonloppuna ajattelin että antaa olla, pakko välillä rentoutua. Ei se lapsi ainakaan niin tule, että koko ajan miettii mitä voi tehdä ja mitä ei. Kyllä se sieltä tulee kun sen aika on.
 
Heips. Viime kierto oli 27 päivää ja kaks sitä edellistä 30 päivää...eli aika epäsäännöllistä. tänään on siis 27kp ja menkat ei ole vielä ainakaan onneksi alkaneet. Nyt saa sit jännittää perjantaihin asti et tapahtuuko mitään...jos ei niin teen perjantai/lauantai aamuna raskaustestin... perjaatteessahan nyt jo vois tehä testin mut en mä vielä uskalla....

ainiin ja kihlattu ehdotti tammikuun alussa että jos mentäisiin kesällä naimisiin ja häämatkalle. ihan vaan maistraatissa ja kakkukahvit tai jotain... saa nähä oonko sillon raskaana ja miten pitkällä, olis ihanaa lähteä jonnekkin kauemmas matkalle mut en mä raskaana uskalla enkä vitti mitää yli 8 tuntia tai yli 5 tuntia istua lentokoneessa et johonkin euroopankohteeseen vaan, onko kellään hyviä ehdotuksia`?
 
***Tiistai 1.2.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 117/28-32 ....... yk1 ........ 2.
Hopefully (23)............45/34.............. yk9.........1.



kuumeilija 38.............. 35/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 34/30............... yk1 ....... 1.




Lolaa (19) .................... 28/? ................ yk1 ....... 1.
miida ........................... 28 .................. yk1 ........ 2. (5/09)
Teollisuuskypärä............. 28/28-30 ........ yk1 ....... 2.
sharita (27) .................. 27/ 30-49 ........ yk1 ........ 1.
Alice81 (30) ................... 27/24-28 ......... yk1 ........ 2. (3/10)
Catherine- (21).............. 27/35 .............. yk 2 ...... 1.
Eevaliisa (26) .................26/27 ............. yk 2 ....... 3.
Kauniina Päivänä Tuut ....26/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................26/23-26 ....... yk? ......... 4.
Öttisk䅅…………….26/32………..yk9 …………1. (1km)
miranda-81.................... 25/28/33..........yk 1........... 3.
Ambrosia85 (26) ................. 23/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 23/28-29 ......... yk2 ........ 2.





niiskuneiti90.......... 19/26-31.......... yk3....... 1.
Mamu82 .............. 15/23-30........yk 3 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Hölyhuispake ........ 12/28-34 ......... yk2 ..... 4.
Kolmio ................. 11/ 29-31 ?? ..... yk1 .... 2. (8/09)
PikkuHöttiäinen (27) ... 10/27............. yk2 ...... 1.



Isosiskoksi (28) .... 9/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 8/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............5/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 5/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............5/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Minnuska89.............. 3/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 2/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)





pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.
KaTo .................... ?/? ................. yk1 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
Viida (25)…………….3/2011 …………………… 1.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
Sinisilmä-91 .................3/2011 ................................. 1.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:






Plussanneet 2011:

*Tammikuu: Ansis (yk1), elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)


Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Jokohan nyt alkais lista olla paikkansapitävä?
Kiitso metsätähti kun huomautit. Kiitokset myös Maijamehille :)

Tervetuloa joukkoon uudet öttiskä ja viida!

Häistä vielä; kuten alice81 sanoi niin tuleehan noita odottamattomia yllätyksiä. Toki jos se vastenmielistä olisi, niin ei sillon meillä yritys olisi edes käynnissä 9kk ennen häitä ;)
Eikä mua "haittaa" raskaus häissä. Itse vaan toivon etten olisi viimeisilläni tai kovin pahoinvoiva, että voisin suuresta päivästä nauttia.
Mulla kun ei lapsia ole (ja vaikka olisikin) niin on päivänselvää, että otan mieheni sukunimen. Nykyinen sukunimeni on peruja äitini aikoisesta avioliitosta, enkä kyseisen exmiehen kanssa ole ollut tekemisissä yli kymmeneen vuoteen.
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

Tsemppiä ja jaksamista kaikille, joilla ei vielä oo tärpännyt!

Mulla alkoi sit menkat tänään.. Nytpä tiedän ettei vatsassa ollutkaan muuta kuin perhosia.. :s
 
Kiitos ihanasta vastaanotosta, ihanaa (tai siis miten sen nyt ottaa..) et on muitakin joiden kanssa voi kokemuksiaan ja turhautumistaan purkaa :) Kun ei ole montaa ihmistä kelle haluaa näistä jutella, kun ei kestä sitä kyselemistä...
Täällä edelleen odotellaan menkkoja (kp 45/34).. En ole vielä uskaltanut uutta testiä tehdä, ajattelin ehkä huomen aamulla silmät ristissä tehdä ennen töihin menoa :D
Tsemppiä kaikille tädin tavanneille ja uutta yritystä kehiin :) :hug:
Olis tosiaan aika "hauskaa" jos kaikkien yritysten jälkeen vaan piipahtaisin tässä ketjussa, kun aiemmissa olen roikkunut sen verran kauan et kaikki katoaa sieltä :D Mutta toki toivoisin et vihdoinkin tärppäisi ;)
Onnea kaikille muille yrittämiseen ja toivottavasti kohta saataisi joltakin plussauutisia :heart:
 
KaTo päivitänkö sulle kp1:n? ja yk2:n? Mites kp:t yleinsä?
Jos jatkossa muutokset boldataan, niin tää puusilmä tajuaa tehdä muutakin kuin nostaa lukemia yhdellä per päivä :p

Hopefull joo kyllä täältä vertaistukea saa. Mullakin vaan muutama ihminen (miehen lisäksi tottakai) tietää yrityksestä. Itsekään en halua julkisesti puhua, ettei ala mahan tuijottelu tai tuskalliset kysymykset että joko on pulla paisumassa.

En edes tiedä miksi päivittäjän pestin otin vastaan. Hyvänä puolena toki se, että väkisinkin huomaa mitä listalla tapahtuu ja mitä ihmisille kuuluu. Ennen kun tekstit olivat lähinnä omaa napaa :)
Toivottavasti osuu tämä päivittäjän karma muhunkin, että saa siirtyä muualle ja pesti olisi jälleen avoin. Ainakin nyt sairaalasta pääsyn jälkeen on otettu ilo irti ;) Selkeet ovisoireet oli silloin viime viikon torstaina ja sen jälkeen ei seksitöntä vuorokautta ole olllutkaan. Onneksi oli isännän työreissu vain yhden päivän pituinen (+edeltävä yö).

Nyt vaan alkaa itsellä toivo heräämään, että pääsis helmikuun plussaajaksi.. ei kiva.. pelkään pettymystä :( Jännä sinäänsä kun viime kuussa ei ollut tätä odotuksen toivoa ollenkaan! Toivo vaan niitä menkkoja alkavaksi!

Vaan toivotaan että jos kukaan ei tänään plussaa testiin saa, niin helmikuussa plussia satelis kuin plussapisteitä konsanaan ;)
 
:wave:

En ole muutamaan päivään käynyt ollenkaan joten vähän myöhässä toivottelen Jomille kaikkea ihanaa, että saisit sen harjoittelupaikan ja palaisit sen jälkeen yhtä mahtavaa kokemusta rikkaampana täräyttämään se plussan testiin! :heart: :hug:


Täti on käynyt taas haaveilijoita koputtelemassa selkään :hug: Ja uusia haaveilijoitakin on ilmaantunut mukavasti, on ihanaa kun tää mukava pino on saanut elämää!
Tärppionnea toivottelen kaikille!

Eli ei täällä mua kyllä tarvita nuohoomassa, kai se ois muutenkin aika uskoa että kyytiläinen pysyy. Tulkaa vaan ripein askelin tuonne odottajien puolelle jokainen! :heart:

Hyviä vointeja ja viikkoa! :wave:
 
Mie plussasin tänää. Kp28 mikä on iha outoa. Eikä ollut edes haamu vaan kunnon viiva. Enkä edes aamupissasta tehnyt vaan päivällä. Saa siirtää plussanneisiin, tuun sit ryminällä takas listalle jos jotain pahaa sattuu. PLUSSATUULIA KAIKILLE!
 
Sunflower11
Tinelle onnea! :)

Vuoto jatkui ja loppui taas ihan samalla tavalla kun olisi kääntänyt hanat vaan kiinni. Kummaa.
Noh, tänään/huomenna tullee tilaamani ovistikut. Nyt on kp5 et koskas sitä sit viittis alkaa tikuttamaan. Olikohan se kp 11 jos kierto on 28? Koska viimeksi veny 31, mut se voi myös olla 28..
 
Onnittelut Tinelle ja paljon paljon tarrasukkia matkaan!


Taas on tän pinon jännä viikko alkamassa; odottelen innolla että jos pääsis siirtämään Lolan, Miidan, Teollisuuskypärän, sharitan, Alicen, Catherinen, Eevaliisan, Kauniina päivänä tuut sekä vauvakon plussanneisiin. Tottakai toivon myös että sinne tiensä pian löytävät Hekkuliini ja Hopefull! Eikä pidä unohtaa myöskään pikkuhöttiäistä, kuumeilijaa eikä anskiliaa :D

Ja toki toivon plussaa hartaasti myös näille meille joilla kierto ei vielä jännäpäiviä tälle viikolle iske :)

Mä mietin tuossa että josko ens kierrosta vaikka yrittäs ovista tikutella... tosin tiedän turhautuvani, ja tiedän sen olevan turhaa, koska meillä seksiä on kuitenkin almoust joka päivä, enkä halua kehittää siitä stressiä. Ja mulla muutenkin on ihan raskautunut olo :ashamed::LOL: ei siis mitään oireita, mutta ei myöskään sitä viime kierron menkan odottelua :D
 
Onnea Tine !! :) Toivotaan muillekin yhtä hyvää plussailukuukautta helmikuulle! :)

Omasta navasta heti puheeksi tietenkin... Eli tänä aamuna tein taas testin, edelleen negatiivinen :( kp 47/34, eilen laskin väärin :D Alan uskoa, et on kyse jostain kiertohäiriöstä.. Just mun säkää. En usko, et enää näin myöhään voi yllättäen plussan saada.. Ei auta kun oottaa menkkoja vaan ja kattoa sitte seuraavassa kierrossa uutta yritystä. :(

Ambrosia85 Pidän sulle peukkuja!! Ja toivotaan todella, et karma tarttuu... :) Ja vois tarttua muillekin ;)
Voimia kaikille vaavan yrittämiseen ja jos on tullakseen immeisille! :)
 
Hei Kaikille..
Pahoittelen mutta olin kokonaan unohtanut tämän pinon..

Ensiksikin oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja toivotaan, että lisää tulee..

Mun tilanteen voisi päivittää eli mennään nyt 10/27 yk2. Täti käväisi todella nopeasti kylässä ja nyt sitten odotellaan taas. Nyt ehkä ensimmäisiä kipuja tuntuu munasarjoissa, josko se ovis olis tapahtumassa. Vähän kirkasta limaa on tullut ja moni on sanonut, että se olisi oviksen merkki.. =) Nyt sitten ollaan yritetty heilutella peittoja oikein olan takaa, jos näin "kauniisti" voisi sanoa =)

Mutta nyt lähden jatkamaan töitäni.. Tulen taas päivittelemään tilannettani ja lupaan etten enää unohda teitä!
 
Viimeksi muokattu:
Onnitelut kaikille plussanneille. Myötä tuntoa ja plussatuulia muille.

Täällä ihmetellään, että alkaako menkat jo nyt vaikka menossa kp 26/32. Eilisestä illasta asti ajoittaista menkkamaisia nipistelyjä alamahassa, ja rinnat turvonneet. No jäädään odotteleen. Ensimmäiset kevään tulppaanit ostettu, tuomaan iloa ja plussatuulia :)
 

Yhteistyössä