Moi kaikki!
Mut voi poistaa listalta kokonaan. Oon tässä miettinyt asioita ihan itsekseni vähän aikaa ja tullut siihen tulokseen, että mun on kuitenkin viisainta suorittaa se kieliharjoittelu pois alta ennen vauvan tuloa. Miehen kanssa juteltiin asiasta ja se oli samaa mieltä. Yritän siis kaikkeni, että saan harjoittelupaikan Iso-Britanniasta kesäksi. Sitten varmasti palailen tänne jälleen... Ja toivon kovasti, ettei kukaan teistä ole enää kirjoittelemassa tässä pinossa! Yhdesti oon vasta itkenyt tänään, mutta olo on vähän semmoinen, että lisää on luvassa En haluais lähteä yhtään mihinkään ilman miestä, mutta se ei pysty lähtemään, kun on nuo koiratkin. Enkä haluais laittaa yritystä tauolle, vaikka toisaalta tauko tuntuu myös ihan tervetulleelta. Huvittaa vaan, että nyt täytyy miettiä jotain ehkäisyjuttuja, vaikka tämä yritysaikakaan ei oo tuonut mitään tulosta. En tiedä vielä mitä mieltä mies on ehkäisystä, mutta musta tuntuu, että mennään keskeytetyllä ainakin oviksen tienoilla. Jos käy vahinko, niin se ei ole tosiaan mikään maailmanloppu, vaan ehtisin silti alkukesästä sen harjoittelun suorittaa. Ei tietenkään mikään ideaalitilanne olla yksin raskaana vieraassa maassa, mutta eiköhän siitäkin selviäisi.
+++ Siispä tsemppiä ja plussapuhureita koko porukalle! +++