Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Haamuilee tämä edelleen :)

kahden kahvikupin ja tunnin pidättmäisen jälkeen tein päivällä Pregcheckin, jono piirtyi minuutin sisällä hyvin selkeä haamu.
Seuraavan liuskan einasin testata huomenaamusta niin katsotaan mitä se näyttäis :eek:

Mulla Jomin kanssa sama tilanne, että tein digin muutamam päivä sitten päiväpissasta ja se näytti negaa. Näin ollen epäilen myös itselläni kemiallista, tuulimunaa tai taas varhaista km:ää. Se jää nähtäväksi :|
 
elmiju
Ai säki haamuilet! :)
Mitä tuohon digiin tulee niin sullahan ei ole menkat edes myöhässä ja sillon ku sillä teit niin kiinnittymisestä niin vähän aikaa että eihän se ole mikään ihme vaikkei mitään näyttänykkään.
Paljon tsemppiä aamuiseen testaamiseen :)

Mulla on tunne et kohta saan lisätä listaan tammikuussa plussanneitaki jo :whistle:
 
Salainen toive No mielestäni pari tuntia pidätin, mutta nyt tuli mieleen, että kävinköhän mä kuitenkin siinä välissäkin pissalla :ashamed: Kun sitä tulikin niin tavattoman vähän. Mä oon nyt jo kahteen ketjuun tilittänyt tätä samaa, mutta avasin siis sen digitestin mielenkiinnon (ja ehkä ihan vähän sekopäisyydenkin) vuoksi. Siellä on sisällä kaks liuskaa, joihin tulee aina (yhteensä) kaks viivaa, mut mun liuskoissa oli yhteensä kolme hienoa viivaa. En siis edes sanoisi haamuiksi enää, ihan selvät oli. En tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta ajattelin pitää hyvänä merkkinä :D

elmiju Kohtalotoverini, tässäkin ketjussa! :D Mä testailen kans taas huomenna.

Muoks. Korjaanpa höpöpuheitani niin, että ilmeisesti viikkonäytölliseen digiin tulee aina kolme viivaa!
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti käyn kommentoimassa.... Tyttö ollut kipeenä nyt 3 päivää, enkä oo jaksanu edes avata nettiä. Pötköttelyks menee..
Mutta, MIELETTÖMÄN ISOT ONNITTELU JOMILLE!! :heart:

Kyllä se meikäläisen näöllä plussaa näyttis pukkaavan, upeeta!!!

Kiva, et oot saanu (toivottavasti siis) vauva-stressiä vähän hiipuun. Auttaa kulemma kummasti.

Tervetuloo kaikille uusille!!!
Tekstiä näyttääkin ilmestyvän ihan hirmu vauhti...

Pino odottajien puolella, on ihan HIRMU HYVÄ idea!!
Täällä niin monta, jonka raskautumista seurannut itekin hikikarpalot ottalla, niin olis kiva kuulla kuulumisia loppuun asti!!!


Ovistestien kanssa touhuileveille pitikin sanomani, että kaveri yrittänyt niiden avulla tulla raskaaksi n. puoli vuotta, ilman tulosta. Nyt sitten menetti hermonsa ja testaili lopuilla tikuilla aamuin illoin ja yhtenä iltana pamahti niin vahva plussa, ettei ollut kuulemma ennen saanut. Seuraavana päivänä tuli myös plussa, mutta ei ollenkaan niin vahva. He ajoittivat peittojen heiluttelut tämän ilta-plussan osottamaan päivään, ja kas vaan sielä ollaan onnellisesti raskaana... :)
Toivottavasti saitte edes jotain selkoo, pointti siis se, et jos jaksaa testailla kannattaa varmaan koittaa sen pari kertaa päivässä...
Meitsi heitti ovistestit meneen, nyt kun oikeesti saa vauva tulla, niin yritetään mennä ihan vaan tjot:ailulla.
Joo,joo... Kuinkahan kauan totakin päätöstä mahtaa kestää..... :LOL:
 
Siis saanko mä sittenkin Jomin mukaani odotuspuolelle! :heart: :heart: täytyy lukea lisää ketjua pitkästä aikaa...

Tuleekos muitakin? Sitten kun olen päässyt pitemmälle odotuksessa niin mä voin laittaa sen pinon pystyyn, jos ei Jasmin tai joku muu pitemmällä oleva sitä tee sitä ennen. muoks: näköjään Ruutinen on kanssa vapaaehtoinen ja omaakin jo päivityskokemusta, eli pino vaan pystyyn! Ihana jatkaa juttua teidän kanssa! :)

Plussaa muillekin! :heart: :heart: Ja onnea haamuista, kyllä ne vahvistuu! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä nyt, kannattaako onnitella sittenkään, ainakaan vielä... Eli haamuilu jatkuu enkä tiedä, onko viiva tänään yhtään sen vahvempi. Ehkä aavistuksen. Mutta sain seurakseni myös menkkakivut juuri, joten hirvittää, kauhistuttaa, pelottaa... On tää vauvanteko kyllä kans melkonen harrastus! Stressin ja ahistuksen aiheet vaan vaihtelee :D Jos nyt viiva sattuisi vahvistumaan, niin sitten tietysti alkaa huoli siitä, pysyykö pieni matkassa jne. No, täytyy nyt yrittää rauhoittua. Ja jos saisi testattua uudelleen vasta tiistaina, niin olis hyvä, mutta epäilen vahvasti malttiani.

Tässä kuitenkin vielä tän aamun tulos: Aijaa.com - 7320245.jpg

elmiju Kuinkas sulle kävi aamun testailuissa?
 
Jomi: Mä tein tollasia haamuja muutaman päivän aamupissasta ja sit päivällä kun hoksasin testata niin heti sain vahvemman. En tiedä sitten mistä johtuu. Verrokiksi en kyllä sit vahvemman haamun (tai sen viivan) jälkeen enää aamutestejä tehnytkään. Ennen kuin n. viikon päästä digitestin ja se näytti 1-2. Tekaise tänään päivällä uusi liuskatesti ja jos siinä näkyy yhtään enemmän väriä niin sit 3 päivän päästä se digi. Olisko hyvä suunnitelma?

Niin ja mulla pälkähti päähän tällainen odotuspuolen pinon otsikko kuin Haavevauvat todeksi 2011-2012 Kuulostaisiko hyvältä? On vähän lyhyempi ja nasakampi nimi. Voisin tässä päivän mittaan alkaa kattelemaan että minkäslaisen listauksen siihen tekisi niin antakaa kommentteja myös tästä nimestä. Tänään tekaisen sen pinon sitten :heart:

Mun mielestä tuo pino on just hyvä juttu siksi kun siellä on sitten paljon odottajia eri vaiheissa raskautta. Toisin kuin nuo syyskuun odottajat jne, kaikki jauhaa samoja juttuja (mikä on sekin siis mahtavan mainio vertaistuki ja aion varmaankin siinä myös kirjoitella). Tää meidän oma pino koostuu sitten alkajista ja pidemmällä olijoista niin voi neuvoa sitten muita ja... no joo. Mut tajusitte pointin :D
 
Ruutinen Vois ollakin ihan hyvä suunnitelma, muistelen jonkun muunkin sanoneen, että joskus saa vahvemman tuloksen päivän toisesta pissasta. Täytyy mietiskellä! Mulla on vielä yksi liuska jäljellä. En tiedä kyllä ostanko enää digitestiä, tykkään jotenkin enemmän liuskoista :) Ja hei, tuo pinon nimi on musta tosi hyvä! Ytimekäs ja osuva :)
 
Jomi mä oon joka puolella :)

En oo vielä testaillut lisää, mutta se eilinen Pregcheckin viiva oli niin selkeä, vahvempi kuin haamu että melkein luotan siihen. Mun tarttis lähteä apteekkiin ostamaan lisää testailumateriaalia :ashamed:
Paha olo jo yllätti, viime kuun km:ään päättyneessä raskaudessa ei ehtinyt tulla mitään oireita.
Olis kyllä ehkä jopa suoranainen ihme jos oikeasti olen heti tuon km:n jälkeen raskautunut uudelleen, ennen keskenmenoa yrityskuukausia 6 takana :confused:
 
Hei, mä tein jo sen pinon kun ei ollut muutakaan tekemistä :D Lisäsin sinne jo itseni ja voin ainakin jonkin aikaa olla päivittäjänä kun tuota pinoa ei tarvitse joka päivä rukata :)

Tämän ketjun kautta plussan saaneet siis --> TÄNNE <--

Laittakaa plussanneet selkeää viestiä niin lisään pinoon :) Elmijulle onnittelut!! Ja muille :heart: PLUSSATUULIA :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on jännät paikat Jomilla ja elmijulla. Täällä pitelen peukkuja pystyssä vahvemmalle plussalle.

Esikoista kun haaveilin, niin palstaillessa tuli mieletön ressi ja ahdistus, kun ei heti tärpännyt. Jouduin lopettamaan pinoihin kirjoittelun ja seuraavasta kierrosta sitten tärppäsikin. Eli heti kun en enää orjallisesti seurannut kiertopäiviä ja kuvitellut oireita. Toivottavasti osaan nyt ottaa rennommin ja voin hyvillä mielillä täällä kirjoitella ja lukea muiden juttuja.

Eilen luultavasti ovuloin ja sainkin miehen heti tositoimiin ilman suostutteluja.:D Nyt sitten alkaa pitkät kaksiviikoiset, kun jännäillään saapuuko täti paikalle.
 
Ruutinen
Hienon ketjun olit tehny :) Siinä toisessa otsikossa oli vaan väärä vuosiluku :wave:
Tuommonen pino on kyllä siitä hyvä et ku tässä pinossa on yritys aikana jaettu asioita niin sitten odotuspuolella vähän muistaa toisten juttuja ja ku on ennestään jo tuttuja :)

Jomilla ja elmijulla jännät paikat! b:)d

Alice
Tuo odotteluvaihe on piinaavaa... Siinä ku ei voi oikein tehä mitään toisin ku ovista ootellessa :p



Mahaa jomottelee toisinaan... Plääh ku en muista onko nää samanlaisia ku sillon ku aloin esikoista oottamaan... Välissä iskee niin epätoivo et tuskin vielä tärppää...
 
Sunnuntai 16.1.2011





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini .......................kp 101/28-32 .......... yk 1 .............. 2.



niiskuneiti90....................kp 33/26-28............. yk 2.............. 1.

(Jomi (24) ....................... kp 32/27-35 ............. yk 5 ............ 1.)
Salainen toive (22)......... kp 31/24-36(44) ...... yk 2 ........... 2.



elmiju (25) ...................kp 30/27-30........... yk1/yk7km...... 1.
äiti88 ......................... kp 29/30-40 ............. yk 6 ............... 3.
Heenu .........................kp25/?.......................yk 1 ............... 4.
Maijamehi (29) ........... kp 24/? .................... yk 2 ........... 3./2.
Mamu82 .......................kp 21/28-30...............yk 2 .............. 5.
PikkuHöttiäinen (27) ......kp 21/?.....................yk 1................. 1.



Minnuska89...................kp 20/32-33...............yk 12............ 2.

(Tuutunen ....................kp 19/31-35 ............ yk 4 .............. 1.)
kuumeilija 38...............kp 19/?.....................yk ?.................. 1.
anskilia.........................kp18/30....................yk1............... 1.
Ansis (29) ................... kp 17/34 .................. yk 2 ........... 3./1.
Tine (25) .................... kp 13/28-38 ..............yk 3 ................ 1.
hzz .............................kp 12/25...................... yk7 .............. 3.
Lolaa (19) ...................kp 12/? ...................... yk1 ............... 1.
Teollisuuskypärä...........kp 12/28-30............... yk1 ................ 2.
Alice81 (30) ................kp 11/24-28 ..............yk1 .................. 2.
Catherine- (21)............ kp 11/35 ................. yk 2 ................. 1.



Eevaliisa (26) ...............kp 10/27 ................. yk 2 ................. 3.
Kauniina Päivänä Tuut ....kp 10/27-30............yk ?................ 3.
Vauvako? .....................kp 10/23-26 ............ yk? ................. 4.
Ambrosia85 ................... kp 7/29-32 .............. yk 3 .............. 1.
pörhölä (31) ................ kp ?/? .................... yk 3 ............. 4./2.
Isosiskoksi ................... kp ?/? ....................yk 1 ................ 2.
mimmiih ...................... kp?/? .................... yk6 ................. 1.
KaTo ........................... kp?/? .................... yk1 .................. 1.
miida .......................... kp?/? ..................... yk1 .................. 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

metsätähti..........Kierukan poiston jälkeen.............................4.
chrisu..........................1-2/2011 ........................................ 1.
Kolmio ....................... 1-2/2011 .......................................... 2.
nuppu86 .................... 02/2011 .......................................... 2.
kn071 (22).................ivf 03-04/2011....................................1.
Bassets ...................... kevät 2011 ....................................... 3.
Miiuliini85....................kevät 2011........................................ 2.
Anin............................kesä/syksy 2011..............................4.
Sinisilmä-91 ............... viim.kevät-kesä 2011 ......................... 1.
lily-rose ...................... 5-6/2011 ......................................... ?
tryffeli89 ..................... 6/2011 ........................................... 1.
Peepe ........................ 6-7/2011 ......................................... 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ....................................... 2.
Mutsikka81...................kesä 2011.................................. 7./1.
bellabambini ................8-10/2011 ....................................... 1.
Spukka.........................kesä 2012.........................................?




Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)
(Tuutunen)




Haamuilijat:

Jomi ....................... kp 30/27-35 ............. yk 5 ............ 1.
elmiju.......................kp 29/27-30........... yk1/yk7+km...... 1.






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

Plussanneet 2010:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
heippa pitkästä aikaa!oon ihan resseis täälä ku huvittais jo testata,mut ku en tiedä koska aikaisintaan edes kannattais... :ashamed: nyt olis kp 25,kierrosta en tiedä.. Tää on tuskallista ku luulee oireita varmoiksi ja samalla on varma ettei oo raskaana..
 
Minäkin tänne taas tulin oireitani valittelemaan :ashamed: ....
Nyt on ruvennut jo pissakin tuoksumaan ihan omituiselle ja eilen oli niin pirun kylmä että sai nukkua villapaita ja villasukat jalassa, rinnoissakin ehkä lievää arkuutta ja nassuun on napsahtanut finnejä... Nyt ois sitten n. 9dpo, en ole tuostakaan ihan varma kun ne oviskivut kesti tosi voimakkaina sen 2pv.: /
r.testin tein tänään aamupisusta mutta se oli nega, ei näkynyt mtn vaikka kuinka yritti käännellä eri valossa.. eikai se mahdollinen raskaus vielä näkyiskään näillä päivillä? Tai sitten täti vaan ilmoittelee tulostaan....
Tsemppiä Jomi ja Emilju! Toivottavasti viivat vahvistuu :)
 
Heenu
Mikä ehkäsy sulla olikaan aikasemmin? Tiiätkö yhtään oviksesta?

Mamu
Mä en usko et tässä vaiheessa näkyis vielä testissä, ainakaan tavallisessa.
Kiinnittyminenhän tapahtuu jotain 6-7pvä oviksesta.

Mä kans eilen kuvittelin et illalla palelsi ja et pissalla pitäs käydä useammin... :ashamed:
 
pää kipee ollu siitä asti,sillee vähä,menkkajomotus,välillä vihlasee oikeella,sekavat unet,maha on ku pallo(aina iso,mut ny niinku olis futis sisällä :D),mitäs muuta..pari kertaa tullu etomista,tänään keittiö haisi kalalle ja pahalle :D mut siis en tiedä,kaikki edelliset 3 raskautta ollu lähes oireettomia,ainakin aluksi.HUOH :headwall:
 
Täytyy malttaa loppuviikkoon jos sitä sit testailis uudelleen tai sitten vaan odotella että alkaako ne menkat : / Mutta mun kärsivällisyydellä varmaan menee yks jos toinenkin testi ensviikon aikana...
toi pissalla käyminen on kyllä mullakin vähän lisääntynyt... ja tuntuu et valkkaria tulee ihan hirveesti, pissalla käydessäkin saa pyyhkiä moneen kertaan ja pikkuhousunsuojia on pakko käyttää :whistle: mulla ei normaalisti tuu siis juuri ollenkaan muuten kun ennen kuukautisia paripv ja sit oviksessa... Taidan vaan kuvitella :headwall:
 
Onpas tullut paljon tekstiä! :O

Onnea kaikille haamuileville / plussanneille! :flower:

Plussatuulia muillekin! *puuh* :flower:

Itse en osaa antaa lisätietoja kiertopäivistä, kun en tiiä mikä mun normaalikierto on.. Pillereiden kanssahan se on ollut sen 28pv..
 
Elmiju ja Jomi toivottavasti haamut vahvistuvat ja kaikki menisi hyvin :)

Ruutinen hieno oma ketju odottaa odottajia :) toivottavasti me muut pääsemme sinne pian mukaan! Ja nimikin on hyvä ja ytimekäs ( = löytää sen sieltä kun on aihetta) :D

Kaikille jännäilijöille pidän peukkuja!!

ON: :headwall: Äskön vessassa käydessä veristä vuotoa! Perskale!! Johan taas oli muutama päivä taukoa siitäkin...Kyllä on kierto niin sekasin kuin olla ja voi! Saa nähdä kuinka pitkäksi tämä venyy! Kun en nyt ainakaan ajattele,et alkais jo kolmas yk...Vai pitäiskö? :confused:
 
Ansikselle tsemppiä vuotojen kanssa! :hug:

Jomi:
mulla kesti noin viikon, että haamut muuttui kunnollisiksi viivoiksi! Eli älä hätäänny vielä vaikka se vahvistuminen on hidasta :hug: :heart:

Ja sitten kaikki loputkin mukaan uuteen pinoon! :heart:
 

Yhteistyössä