Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

:heart: onnea plussanneille!

Päivittäjä:Mut saa poistaa listalta,en ehdi täällä kirjoitellan enkä ole niin varma enää siitäkään,kasvaako meidän perhe enempää...

Plussaonnea kaikille sitä odottaville:hug:
 
Hei vain kaikille pitkästä aikaa=)

Tervetuloa kaikille uusille:)

Tänne on noita sivuja tullut ainakin 13 sen jälkeen ku oo viimeksi kirjoitellut.
Ihana lukea plussauutisia, Eli OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE:heart:
Toivottavasti täältä tullaan pian perässä tuonne odottajien puolelle.

Mä otin tässä kuussa noi ovistikut mukaan ja näyttäis että näinä päivinä ois paras aika.
Harmittaa vaan kun pikkasen kipeenä olen niin ei jaksa hirveesti peittoja heilutella:|

Mutta nyt täytyy lähteä lumitöitä tekemään.
Plussatuulia kaikille ++++++
 
***Tiistai 25.1.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 110/28-32 ....... yk1 ........ 2.



Maijamehi (29) ........ 33/? .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)



PikkuHöttiäinen (27) ... 30/?............. yk1 ...... 1.
Minnuska89.............. 29/32-33......1v+km1/10..... 2. (3/09)
kuumeilija 38.............. 28/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 27/30............... yk1 ....... 1.
Tine (25) ................ 22/28-38 ........... yk3 ...... 1.
hzz .......................... 21/25............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
Lolaa (19) .................... 21/? ................ yk1 ....... 1.
miida ........................... 21 .................. yk1 ........ 2. (5/09)
Teollisuuskypärä............. 21/28-30 ........ yk1 ....... 2.



sharita (27) .................. 20/ 30-49 ........ yk1 ........ 1.
Alice81 (30) ................... 20/24-28 ......... yk1 ........ 2. (3/10)
Catherine- (21).............. 20/35 .............. yk 2 ...... 1.
Eevaliisa (26) .................19/27 ............. yk 2 ....... 3.
Kauniina Päivänä Tuut ....19/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................19/23-26 ....... yk? ......... 4.
Ambrosia85 ................. 16/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 16/28-29 ......... yk2 ........ 2.
niiskuneiti90.......... 12/26-31.......... yk3....... 1.



(Jomi (24) ............................... 9/30-33............... yk6 ........... 1.)
Mamu82 .............. 8/23-30........yk 3 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Hölyhuispake ........ 5/28-34 ......... yk2 ..... 4.
Kolmio ................. 4/ 29-31 ?? ..... yk1 .... 2. (8/09)
Isosiskoksi (28) .... 2/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 1/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)



metsätähti..............?/?............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.
KaTo .................... ?/? ................. yk1 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011...................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
Sinisilmä-91 .................3/2011 ................................. 1.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)





Haamuilijat:






Plussanneet 2011:

*Tammikuu: Ansis (yk1), elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
toivottavasti löytyy seuraaja salaiselle toiveelle,itse kieltäydyn kun pidän jo yhtä pinoa (välillä paremmin ja välillä huonommin..)

ps.mulla ollut kaikki 3 raskautta oireettomia,älä huoli!!!hyvin sinä olet raskaana salainen toive:heart:

laskurin mukaan hedelmälliset päivät olisi 8.-13.pvä ja ovis 11.pvä.Täytyypä alkaa tarkkailemaan kehoa oikeen kunnolla :)

Hauskaa työ-tai kotipäivää kaikille!Nyt töihin:wave:
 
Oijoi, taas ootte ryökäleet vaihtamassa osastoa odottaviin! hyi teitä :hug: <3

Täällä voidaan jo paremmin; olin torstaista maanantaihin sairaalassa vuode-osastolla, eli tilanne meni aika pahaks sen kuumeen kanssa :( Eivätpä lääkärit löytäneet oikein mitään. Kirjasivat mut keuhkokuumeella sisään jota ei kuitenkaan ollut. Sunnuntaina diagnoosi oli mahdollinen virtsatien tulehdus??! Hassua, ei mulla vaan ollu mitään oireita siitä. Tosin, mulla on kahdesti ennenkin diagnosoitu moinen eikä kertaakaan oo ollu oireita. Nämäkin kaksi kertaa vahingossa työterveystarkistuksen myötä....

Tulehdusarvot keskiviikkona 32, torstaina 166 ja siitä 2tuntia eteenpäin 213!!! Noh, eilen ne oli sentään jo 44 joka sekin reippaasti yläkanttiin, mutta roimasti kuitenkin jo laskenut.

Mutta nyt voidaan jo hyvin. Vielä saattas ehtiä tähän kietoonkin mukaan ;)

Vähän houkuttelis toi listan päivityspestin ottaminen, kun tuntuu että siin oleva plussaa poikkeuksetta seuraavassa kierrossa ;)

Mutta voin mä sen pestin anyways ottaa. Tosin sitten listaa ei tosiaan päivitetä kuin kerran vuorokaudessa, ja jos oon esim viikonlopun poissa, niin silloin jääpi päivittämättä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia
Oho! Toivottavasti paranet pian täysin.
Juu tuossa päivittäjän pestissä näyttää olevan jotain taikaa :D
Mä vielä tän päivän hoidan niin jos huomisesta ottasit sen haltuus...? Jokainen täällä kuitenki osaa laskea niin ei varmaan maata kaada jos päivittäminen viikonloppusin tapahtuu sunnuntaina... :)
 
Salainen Toive kiitos, kyllähän täällä mennään parempaan päin niin että kolisee oikein :D
Selkee tervehtymisen merkki on tää hillitön pupuilufiilis... mä jo sairaalassa laskin (ilman kalenteria) että mun kp:t menee varmaan jossain 25:ssä et voi unohtaa tän kierron mut ehkä sitä vielä kerkeis :D ?

Joo, voin ottaa huomisesta haltuuni listan.. Hui ku jänskättää!! :D
 
Sainkin peruutus ajan eli kierukka on nyt lähtenyt:)
Mies oli kyllä eilen näkemisen arvoinen kun kerroin et huomenna kierukka lähtee:)No eipä vastaankaan sanonut:)Eli nyt vaan sitten tätiä odotellessa et saadaa ekakierto käyntiin,mut rauhallisella tjot meinigillä mennään:)
 
En tiiä onko oireita vai ei, mutta viikonlopusta lähtien armoton väsymys. Eilen illalla tuli huono olo, joka ei sit lähtenytkään muuten kuin nukkumalla. Jos kierto on 28 p niinkuin pillereiden kanssa, niin sunnuntaina saattaisi menkat alkaa.

Nyt ei kyllä sais lukea yhtään lisää teidän muiden oireita ja oireettomuuksia kun alkaa toivoa liikaa.. Vaikka tän piti mennä niin että tulee jos on tullakseen, niin kyllä sitä kummasti alkaa plussaa odottaa ja toivoa enemmän kuin saisi.. :)
 
Äiti88 onnea kovasti plussasta!! :flower:

metsätähti hyvä että kierukka sai kyytiä, toivottavasti ei tarvitsisi sinunkaan pitkään täällä viihtyä, vaan plussaisit nopeasti =)

Salainen toive hyvä että sait jonkun näkösen mielenrauhan testistä :D koitahhan ottaa nyt rennosti!

Sitten omaan napaan... Ovis alkas olla käsillä. Harmi vaan, miehen kanssa menee työvuorot niin ristiin just näinä päivinä, että kun mies tulee kotiin, minä lähden töihin. Taitaa jäädä peittojen heiluttelut aika vähäiseksi tässä kierrossa, hmph! Niin toivoisi jo tärppäävän. On kyllä apua noista mama vitamiineista, paljon pirteämmäksi tekee olonkin, tai sitten kuvittelen (en ennen ole syönyt mitään vitamiineja) :D Ja greippimehukin on tainnut tehtävänsä tehdä! Saa nähdä, kohta taas jännitellään.

Plussatuulia kaikille :heart: Ja paaaljon liimaa ja tarrasukkia pienille!!
 
Ansis no en mä siks jännitä että jos päivittäjän rooli tuloksia tois :LOL:
Vaan muuten vaan - miten saa tän kaiken kuumeilija-porukan pidettyä tyytyväisenä ;P Mutta toivottavasti pesti siirtyy jatkossa yhtä nopeasti seuraavalle kuten tässä nyt puolen vuoden aikana on käynyt :D

Ja joo, mulla on jo ihan terve olo :xmas:
 
Paljon plussaonnea kaikille :heart:

Ambrosia
Siirrän nyt päivittäjän pestin sulle :)
Mietin noita lapsien syntymäaikoja tuossa listassa et miten ne sais paremmin ku joillakin niitä on siunaantunu jo useampi niin lista meinaa olla ahdas... Varmaan pelkkä vuosilukukin riittäis...
Mut tee niinku parhaaks näet... :)


Salainen toive ja vieläkin nimetön rv.5+4 :heart:
 
Sunflower11
Heippa tännekin! Uusi toiveilija liittyy joukkoon :) Kolmas lapsi olisi toiveissa..
Nyt on menossa yk1 ja kp 30/28?, ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen joten kierron pituudesta ei 100% varmuutta ole. Hiukan alkaa jo jännät paikat olemaan :)
 
Huomenta kaikille!

Täällä se alkaa raskausoireiden kuvittelu, vaikka lupasin itseleni, etten TAAS ryhdy tällaiseen.:LOL:
Tuntuu ihan siltä kuin kuukautiset alkaisi, vaikka niihin pitäis olla vielä ainakin 5 pvä. Ja tissejä jomottaa. Ja koko ajan väsyttää ja hajuaisti ihan huopussaan. Kuvittelenkohan mä kaiken? Olin samanlainen kun esikoista kuumeilin. Joka kierrossa olin "muka" raskaana. Kuitenkin oikeasti nappas vasta yk5:lla ja silloin ei tuntunut yhtään siltä, että pienokaista odottaisin.

Hienoa Ambrosia, että otit pävittäjn pestin. Toivottavasti tuo toivottuja tuloksia.:D
 
Sunflower11
Kiitos Alice81, samanmoisia oireita täälläpäin :D Hirveä itkuherkkyys täällä.. Mulla on jo viikon varmaan ollutkin + muita oireita. Todella runsas valkovuoto ja tissejä kihelmöi välillä mutta nää kaikki voi johtua menkoistakin :/
Ja yökötysolo alkoi eilen, viikko sitten oli pari päivää, mut se sit meni ohi ja tuli taas..

Yritän olla toivomatta liikoja, mieskin sanoi et hän ei halua minun pettyvän jos/kun ne menkat alkaa. No, petyn kuitenkin, sehän on fakta.. Mut yritän olla toivomatta liikaa, se varsinkin pistää toiveet ja oireet/"oireet" tulemaan.
 
Tervetuloa Sunflower ja kaikki muut uudet! :wave:

Pikaisesti omaa napaa :ashamed: (kopsasin toisesta listasta, ku en jaksanu alkaa uusiks kirjottaa): Voisko joku kertoa mistä kyse, kun mulla viime keskiviikkona&torstaina oli vasen munasarja kipeenä. Siis sen tunsi selvästi mistä juili ja sillon yöllä oli tosi kipeänä. Tein ovistestin molempina päivinä ja myös perjantaina mut puhasta negaa näytti. Ovis siis jäänyt bongaamatta tikutuksista huolimatta. Nyt sit jostain tuolta alakerrasta juilii aina pupuilun jälkneen jonkin aikaa. En vaan oikein ota selvää mistä. Kellään ollu samanlaista?
 

Yhteistyössä