Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

jasmin
Niin en tiiä... Esikoisesta eka nla-lääkäri oli 9+1 ja siellä ultrasivat.
Mulla nuo kierrot on ollu epäsäännölliset, lyhimmillään 24pvä ja pisimmillään 44pvä.
Pitää huomenna testata vielä ja soittaa varmaan jo neuvolaan. Ja selittää vähän tätä tilannetta... Menkkojen mukaan olis tänään rv.4+6 mut ovis oli myöhemmin niin ei voi olla noin paljon viikkoja...
Toivottavasti ei tarttis np-ultraan asti oottaa...
 
Viimeksi muokattu:
***Lauantai 22.1.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 107/28-32 ....... yk1 ........ 2.



äiti88 ........................... 35/30-40 ........... yk6 ..... 3.
Heenu (33) ................... 31/?....................... yk1 ..... 4. (02,03,07)



Maijamehi (29) ........ 30/? .......... yk2 ... 3./2. (02/03,08/10)
PikkuHöttiäinen (27) ... 27/?............. yk1 ...... 1.
Minnuska89.............. 26/32-33......1v+km1/10..... 2. (03/09)
kuumeilija 38.............. 25/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 24/30............... yk1 ....... 1.



Tine (25) ................ 19/28-38 ........... yk3 ...... 1.
hzz .......................... 18/25............... yk7 ....... 3. (07/04, 03/06)
Lolaa (19) .................... 18/? ................ yk1 ....... 1.
miida ........................... 18 .................. yk1 ........ 2. (05/09)
Teollisuuskypärä............. 18/28-30.......... yk1 ....... 2.
Alice81 (30) ................... 17/24-28 ......... yk1 ........ 2. (03/10)
Catherine- (21).............. 17/35 .............. yk 2 ...... 1.
Eevaliisa (26) .................16/27 ............. yk 2 ....... 3.
Kauniina Päivänä Tuut ....16/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................16/23-26 ....... yk? ......... 4.
Ambrosia85 ................. 13/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 13/28-29 ......... yk2 ........ 2.



niiskuneiti90.......... 9/26-31.......... yk3....... 1.
(Jomi (24) ............................... 6/30-33............... yk6 ........... 1.)
Mamu82 .............. 5/23-30........yk 3 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Hölyhuispake ........ 2/28-34 ......... yk2 ..... 4.
Kolmio ................. 1/ 29-31 ?? ..... yk1 .... 2. (08/09)
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
Isosiskoksi ............ ?/? ................yk1 ......... 2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.
KaTo .................... ?/? ................. yk1 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

metsätähti.............Kierukan poiston jälkeen.............4.
chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011...................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
Sinisilmä-91 .................3/2011 ................................. 1.
lily-rose ....................... 5-6/2011 .............................. ?
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81....................kesä 2011......................... 7./1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)





Haamuilijat:






Plussanneet 2011:

Tammikuu: Ansis (yk1), elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Ja kiitos niille, jotka ovat jakaneet kokemuksiaan tuosta lasten pienestä ikäerosta. Sain minäkin vähän toivoa tähän hommaan. ;) Minullekin se uni vaan on niin pirun tärkeää. Esikko on aina ollut todella hyvä nukkumaan, mutta silti olen välillä ollut TODELLA väsynyt. Onneksi mies tykkää myös hoitaa vauvaa, niin olen minäkin sitten välillä saanut katkeamattomat yöunet.

Salainen toive soita neuvolaan ja pyydä pääsyä varhaisultraan. Sähän saatat jo olla pidemmälläkin kuin kuvittelet. Ainakin saisit varmuuden viikoista ja np-ultra osattaisiin ajoittaa sitten suht. oikeaan aikaan.

Nyt uppoudun töiden pariin. Oikein hyvää perjantaita kaikille.
 
Maijamehi
b:)d


Alice
Ei mulla enempää viikkoja voi olla mut vähemmän kyllä. Näin päättelen ihan siitä et oviksen tunsin kuitenki sen verran selvästi ja niistä vähistä alkaneista oireista...



Aamulla tein toisen testin. Jotenki tuntuu ettei tuo viiva ole kyllä vahvistunu :|
Mahaa jomottelee... En mä tiiä kuitenkaan uskallanko sinne neuvolaan soittaa...

Eka vielä tuo keskiviikon testi kp34/24-36(44) dpo12/13
Aijaa.com - 19.1.2010 Kp34/24-36(44) dpo n.12/13 - 7339289.jpg

Tässä tämän aamun testi kp36/24-36(44) dpo14/15

Sitten ylempänä keskiviikko aamun testi ja alempana tämän aamunen


Olo on niin epävarma... Ku ei niitä oireitakaan ole...
 
Viimeksi muokattu:
Salainen Toive Kyllä mun mielestä on hieman vahvisunut viiva ja mun mielestä kun on niin selkee viiva niin kuinka vahvaksi sen täytyy vielä muuttua?? Ja jos on niin kuten sanoit että viikkoja voi olla vähemmänki kasassa kuin toi 4+6 niin odotas muutama päivä niin rupee pukkaa kunnon pahoinvointia ja väsymystä! :D No ei, miksi pitäs olla oieita joka sorttia, kyllä sitä pystyy raskaana olemaan ilmankin =)
Tuu nyt ainakin tonne haaveilijoiden odotuspinoon jos et vielä oman kuun pinoon tohdi, vai ootko jo sinne kirjotellutkin, en ole käynyt tänään lukemassa vielä =)
 
Salainen toive Samaa mieltä kuin edelliset. Itse en varmaankaan enää edes testaisi noin vahvojen viivojen jälkeen. Sitä paitsi toiset sanoo, etteivät koskaan liuskatesteihin saa tasavahvoja viivoja ja sullahan ne melkein jo on!
 
Mä nyt sitten soitin sinne neuvolaan! Ja sain ekan ajan neuvolaan rv.7+3 Menkkojen mukaan mennään ja la:ta vaihetaan sitten ultrassa jos tarvetta on. Nyt siis rv.5+0 ja la 23.9 mut todellisuudessa varmaan viikko vähemmän... Mut tällä mennään kunnes toisin sanotaan...
Nla-lääkäri on kuulemma ennen np-ultraa :) Huih!
 
Oooi oikein varovaiset plussaonnittelut lähtee täältä ja paljon tarrasukkia ja liimaa matkalle sinulle Salainen toive :)

Täällä itsellä vähän mietityttää että mikähän tämän aamuinen oli kun kävin vessassa niin paperiin tarttui semmoinen valkoinen hyytymän näköinen joka oli pikkurillin pään kokoinen ja sen jälkeen ei tullut mitään semmoista ja ensimmäinen kerta tuokin oli kun tuli edes 5 päivää ovulaation jälkeen tuommoinen, eli ei voinut olla mikään limatulppa kun tein huvikseni nytten ovulaatiotestin niin puhdasta negaa näytti, ehkä ihan haalea viiva vielä oli ja tosiaan ovulaatio oli 16.1 ihan tikuttamalla sen tiesin :) eilen oli ihan pientä nipistystä vasemmalla puolella alavatsassa ja rintoja kans vähän nipistellyt muttei muuta. Viikko pitäis vielä jaksaa odottaa että pääsee testailemaan. 27.1 sain lääkärille ajan tutkimuksiin kun vuosi yritystä takana, toivon ettei mun tarvitsisi mennä sinne että olisinkin raskaana, mutta ajattelin kuitenkin käydä siellä :)

Meille muille jotka vielä täällä on niin oikein paljon plussatuulia ++++++
 
hzz
hei pitkästä aikaa :)

viikon päästä pitäis veri lentää taas jos kierto on pysynyt normaalina, mutta taitaa taas venyä kun yleensä tissit on olleet julmetun kipeät just sen kierron viimeisen viikon ja nyt ei mitään :O ja oviksesta asti yleensä maha aika kipeä ja turvonnut muttei nyt ole oikein minkään tuntuinen, kummaa. jossain vaiheessa ärsytti oikein kun maha tosiaan turpoaa ihan palloksi loppuvaiheessa kiertoa ja miehen isä tenttasi jo vissiin parin viikon yhdessä asumisen jälkeen että oonko raskaana :D aiemmista olen kertonut vasta 12 viikon tietämillä ihmisille joille olen halunnut kertoa, kuopus tosin oli jo 8vko menossa ennenkuin tiesinkään olevani raskaana kun en ollut mitään poikkeavaa huomannut ennenkun nyrkin kokoinen munasarjakysta ratkesi ja testasivat terpparissa ennenkun ambulanssiin lykkäsivät...vähän mietityttää että haittaako nuo kystat raskautumista, jos niitä on taas...eipä kai kun menkat kuitenkin tulee normaalisti.

ikäerosta vielä... itsellä siis pojat 07/04 ja 03/06 eli 1v9kk ikäerolla. nyt kun noita on jo ennestään niin tuntuisi siltä että haluaa elää vaan yhden vauvan kanssa kerrallaan kun se vauva-aika on kuitenkin niin pian ohi ja tuskin noita muksuja neljää enempää tulee meidän talouteen niin voisi nauttia siitä sitten vielä toisenkin kerran :) tai no niin no, auton joutuu kuitenkin vaihtamaan jo sen neljännen muksun kohdalla isompaan niin miksei sitten menisi vielä viideskin... tietysti isommalla ikäerolla on sillai helpompi ettei tarvii koko ajan vahtia taaperoikäistä että mitä se tekee ja mustasukkaisuuskohtauksia on varmaan vähemmän mutta jollain vuoden ikäerolla ei ne varmaan tajua vielä olla mustasukkaisia vaan tottuu toisen olemassaoloon alusta asti...koko ajan omat pojat tappelee ja painii keskenään, onhan niistä seuraa toisilleen vähän liiankin kanssa kun aina toinen menee häiritsemään jos toinen yrittää jotain rauhassa tehdä :D

puoli tuntia työpäivää jäljellä enää, rentouttavaa viikonloppua kaikille ja onnittelut plussanneille :)
 
Heissan kaikille!
Meillä päästään sittenkin alottaan yritys, JIHHAAAA!!! Ukon työmatka peruuntu, LOISTAVAA!!!
Ikinä ei oo rahan menetys näin paljoo hymyilyttäny!! :LOL:
No, on tätä hampaat irvessä odotettukin.... :D

Menkkojen pitäis alkaa ihan näillä minuuteilla, jään odotteleen..
Ilmottelen sitten kp:t, kun jotain tapahtuu.....
=)
 
Moikka :wave:
Josko minäkin liittyisin tänne kun tuolla neljännestä kuumeilevissa on niin hiljaista..
Meillä siis ehkäisy jätettiin viime kuussa pois ja nyt alkoi sit menkat tänään, eli meillä alkaa toinen ehkäisytön kierto..vaikka meillä ollaan enemmänkin sellaisella tjot meinigillä. Mutta ihmeellisesti sitä vaan alkaa seurailemaan sitä kroppaansa vaikkei edes kunnon yritystä ole :whistle:
Mulla on kierto aika "ailahtelevainen" 28-34 välillä kuitenkin yleensä.

Tuosta ikäerosta kun olitte keskustelleet niin mulla on kolme ensimmäistä tullut kahden vuoden sisään, meillä siis kaksoset ensimmäiset ja olivat tuon 2v kun kuopus syntyi..joo univelkaa tuli ja väsymys oli välillä melkoinen, mut selvisin. Hengissä ja ihan järjissänikin kai :LOL: Mutta nyt kuitenkin taas kuumeilen vauvaa..Tällä kertaa ikäeroksi tulee kuopukseen vähintään 4v ja nyt on kyllä ihan tarpeeseen tuo. En enää taitais jaksaa samanlaista rumbaa kuin silloin noiden kolmen kanssa. Nyt mä haluaisin nauttia vauva-ajasta ihan täysillä. Kun taitaa kuitenkin olla sitten meidän perheen viimoinen vauva..
Mutta toisaalta ymmärrän ihan täysin sen että haluaa lapset peräkkäin, onhan nuo meidänkin lapset nyt ihana kolmikko joka yhdessä tuolla touhuaa ja temmeltää.
 
Hölyhuispakkkeelle tervetulotoivotukset, sulla on joo taatusti ollut tekemistä kolmen pienen kans! Tärppionnea teille!

Kolimio Onnea onnea rahan menetyksestä, toivottavasti sen tuloksena pärähtää plussa ja pian! :D

hzz No viikon päästä sitten jännäillään ja toivotaan ettei veri lennä! :) Josko plussa tulis kun ei kerran oo tavanomaisia menkkaoireita vielä ollut?!?

Minnuskalle Myös nopeaa viikon kulumista että pääset testailee ja jännäilee! Tsemppiä! Toivotaan että käynti tutkimuksissa ois turha ja olisit raskautunut!


Omaan napaan ei erikoista. Huomenna on sukulaistytön ristiäiset, pitäisi miettiä jotain päällepantavaa, kahta hametta jo testasin mutta eivät mee enää kiinni napit, apua :O
Mekkovaihtoehtoja on muutama mutta niissä näytän jotenkin tosi turvonneelta. :(
Noh, pitää koittaa keksiä jotain, nyt pitäs olla sellanen housujen vyötärölle laitettava jatkopala niin vois laittaa hameen. :)
 
Hyvät huomenet!!
Kiitoksia toivotuksista Jasmin ja Ansis!!! =)

Hölyhuispake, muistelen sua lämmöllä, kun seuraavan kerran saa tytön kanssa kiristää hammasta !! Olisin tullu hulluks, jos olisin ollu sun sijassas...... Paljon tsemppiä neljännen hankintaan!!!! :)

Eikö oo Jasmin kuitenkin tavallaan ihanaa, kun mikään ei enään mahdu päälle???

Salainen Toive, jossain vaiheessa, kun kerkiät pistätkö mulle kp 1/ 29-31 ??
Niin ja siis yk 1, jos en vielä tarpeeks hehkuttanu..... :LOL:
KIITOS!!:flower:
 
Heippa vaan kaikille=)

Salainen toive, onneksi olkoon plussasta! Ihanaaaaa!!!!!!

Jasmin, aloitettiin pikku hiljaa imetyksen vähentäminen. Tuntui ettei neiti ole siitä moksiskaan päivisin, tosin nukahtaminen ei vielä onnistu ilman tissitystä.Mutta sitten meillä tultiin kipeäksi.. Ensin isäntä, sitten tyttö ja nyt mä oon kipeenä... Joten puuhailut vähissä.

Tein eilen raskaustestin, negatiivistä se näytti. En silti edes tuntenut mitään oireitakaan,kunhan testasin. Kyllä se harmitti... Jännä millainen ihmisen kroppa voi olla. Meidän neiti nukkui ensimmäiset reilu 3 kuukautta öisin 7-9 tuntia putkeen ja silloin menkat tuli normaalilla kiertovälillä.Sen jälkeen on sitten alkanut yöheräilyt, herää öisin 2-3 kertaa, välillä jopa 6 kertaa... Imetys lisääntyi öisin ja menkat katosivat. Täytyy saada neidin yöt sujumaan paremmin,että nukkuisi koko yön. Jospa sitten munkin kroppa muistaisi aloittaa hormoonituotannon.. Nyt imetän kaksi kertaa yön aikana. Mutta pikku hiljaa,pikku hiljaa... olen toiveikas=)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille=) Nyt takaisin huilaamaan ja juomaan teetä.
 
Huomenta :wave:

Mitenkäs Maijamehillä tilanne?

hzz
Mähän ootin koko ajan sitä tissikipua et se meinais plussaa mut sitä ei näkyny ja siltiki kaks viivaa testissä... Näköjään oireet voi olla niin erit

Kolmio
Onnea yritykseen :)

Hölyhuispake
Tervetuloa mukaan :wave: Menihän sun tiedot oikein listaan? :)
Teillä on lasten kanssa riittäny siellä hulinaa :D

Minnuska
Toivottavasti lääkärikäynti olis turha sun kohalle ku saisitki ilmottaa olevasi raskaana :)

Hekkuliini
Käsittääkseni yöimetys on se mikä eniten kai vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ja kuukautiskiertoon.
Unohin jo mut minkäikänen teillä esikoinen olikaan?


Toivottavasti pian (.) :D
Totta mä sitten raskaana olen! Miten tän tajuaminen voi olla näin hidasta? Ehkä se oireiden vähyys sen tekee, ku välissä ihan unohan... Ja sitten tuleeki ai niin mähän oon raskaana! :)
Mahaa jomottelee mut muita oireita ei ole vieläkään...
Niin no kyllä mulla tosin illasta jo väsyttää paljon aikasemmin ja pissalla pitää käyä useammin...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä