Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Täällä taas. Oli tuossa vähän verkkoyhteyden kanssa ongelmia.;)

Jännityksellä odotellaa, josko se täti tulisi viikonloppuna kylään. En kyllä todellakaan vielä ole luovuttanut. Olen vain sen verran pessimisti tässä asiassa, että en varmaan uskalla ennen ens viikkoa testailla. (etten vaan pety) : / Esikoisestakin testasin vasta kp35. En suostunut uskomaan mahdolliseen raskauteen vaikka täti oli yli viikon myöhässä.

Jomille kaikkea hyvää jatkoon.

Pahoittelut tädin yllättäneille ja tsemppiä uuteen yritykseen.

).( Ei mitään oireita, paitsi naama kukkii. Näin aina ennen kuukautisia, mutta myös alkuraskaudesta (ainakin viimeksi).
 
hzz
heido. tänään oli ihan lupaava paha olo ja tissitkin lopulta kipeytyi, mutta onneksi en tosiaan kerinnyt miehelle sanoa mitään kun niin monta kertaa ennenkin olen kuvitellut oireista että plussa tulisi mutta v*tut...näyttäisi vähän vaaleanpunaista jo valuvan ja mahaakin jomottaa, saas nähdä saako huomenna viimestään mulle vaihtaa taas kp 1 :(
mutta kysyn siitä huolimatta että kuka tietää mistä saa tilattua halvimmat raskaustestit netistä? kun pikkukaupungissa ei ihan hirveästi kiinnosta mennä apteekkiin tai kauppaan niitä ostamaan jos niin sattuisi käymään että tekee mieli testata...
 
hzz: Mä oon tilannut testit aina mammaksi.fi sivuilta koska myöskin pikkuruisessa kylässä asuvana en todellakaan halua mennä niitä apteekista hakemaan, kun siellä on vielä tuttukin töissä ja ne joutuu pyytämään kun ne ei oo ees hyllyssä.Tuolla sivuilla on musta ihan edullisia testejä.
Kurjaa kun ei tärpännyt:(
 
Sunflower11
Mä oon tilannut halpa-testistä ja mammaksi.fi:stä. Nyt meinasin sieltä mammaksi.fi:stä tilata noita ovistestejä.. Vai onko jollain huonoja kokemuksia niistä? Esim. näyttääkö jotkut ovistestit väärin? Tai jotain :) Hiukan oon tollo vielä tässä asiassa :headwall:

Auttaako se greippimehun litkiminen oikeasti jotenkin siihen ovulaation tunnistamiseen?

Menkkakivut kyllä on, mut ihme ja kumma ne on toistaiseksi paljon lievemmät kuin pillereiden kanssa olevat menkkakivut olivat. Silloin suurinpiirtein makasin mahallani ja teki mieli vain itkeä. Nyt olen jopa toimintakykyinen. Hyvä vaan ettei oo niin kipeitä menkkoja!
 
***Maanantai 31.1.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 116/28-32 ....... yk1 ........ 2.
Hopefully (23)............44/34.............. yk9.........1.



PikkuHöttiäinen (27) ... 36/?............. yk1 ...... 1.
kuumeilija 38.............. 34/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 33/30............... yk1 ....... 1.




Tine (25) ................ 28/28-38 ........... yk3 ...... 1.
hzz .......................... 27/25............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
Lolaa (19) .................... 27/? ................ yk1 ....... 1.
miida ........................... 27 .................. yk1 ........ 2. (5/09)
Teollisuuskypärä............. 27/28-30 ........ yk1 ....... 2.
sharita (27) .................. 26/ 30-49 ........ yk1 ........ 1.
Alice81 (30) ................... 26/24-28 ......... yk1 ........ 2. (3/10)
Catherine- (21).............. 26/35 .............. yk 2 ...... 1.
Eevaliisa (26) .................25/27 ............. yk 2 ....... 3.
Kauniina Päivänä Tuut ....25/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................25/23-26 ....... yk? ......... 4.
miranda-81.................... 24/28/33..........yk 1........... 3.
Ambrosia85 ................. 22/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 22/28-29 ......... yk2 ........ 2.





niiskuneiti90.......... 18/26-31.......... yk3....... 1.
Mamu82 .............. 14/23-30........yk 3 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Hölyhuispake ........ 11/28-34 ......... yk2 ..... 4.
Kolmio ................. 10/ 29-31 ?? ..... yk1 .... 2. (8/09)


Isosiskoksi (28) .... 8/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 7/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............4/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 4/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
Minnuska89.............. 2/34......13+km1/10..... 2. (3/09)




metsätähti..............?/?............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.
KaTo .................... ?/? ................. yk1 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011...................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
Sinisilmä-91 .................3/2011 ................................. 1.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:






Plussanneet 2011:

*Tammikuu: Ansis (yk1), elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11 En tiiä kuvittelenko, vai johtuuko jostain muusta, mutta minulla ainakin greippimehu auttoi! Ovislimat on paljon selkeemmät, kun ennen mehun litkimistä. Juon noin 2 lasia päivässä, eikä se ole enää edes pahaa. Alussa irvistytti, mutta nyt siitä on oppinut jo tykkäämään :p

hzz toivotaan parasta!

miranda-81 Ite en oo vielä uskaltanut noita ovistestejä kokeilla, pelottaa että tuun ihan sekopäiseks jos tikuttelen niitä :D Muutenkin jo stressaan ihan tarpeeks, kun ootan niin paljon millon tärppää.

Ambrosia Siitä se elämä kirkastuu! :heart: ajat nyt sen pöpön pois, lepäilet ja juot kuumaa juomaa.
 
Maijamehi tiedän tunteen.. mun kai "ei pitäis" raskautua tässä, koska meillä elokuussa häät. Ja ihan omat sellaiset :D

Tosin ollaan kyllä puhuttu että jos tässä luoja plussan suo, niin häitä aikaistetaan..

eipä ainakaan liikaa ressaa lapsen teosta kun häästressi puskee päälle vaivihkaa :)
 
Ambrosia mulla siskon häät ovat marraskuussa ja jos tästä kierrosta raskaudun ni hyvässä laskettu aika kai olis häiden tietämillä. Ja toisaalta jos seuraavasta kierrosta raskaudun niin oon sit varmaankin ihan viimisilläni silloin raskaana. No katsotaan nyt sitten mitenkä tässä käy. Mies oli kyllä sitä mieltä että vauvan ei vielä tarvis saada alkua ettei olis sitten loppuvuodesta syntynyt.
 
=) Meillä ei kyllä häistä oo tietoakaan... enkä oo kyl varma et tuleeko niitä edes koskaan. Molemmat kyllä jo ollaan oltu naimisissa kerttaalleen. Itsellä aina välillä käy mielessä et olis kyl kiva jotkut pienet häät viettää, ku mulla on toi exän sukunimi (no tietysti sinäänsä hyvä ku pojalla on kanssa isänsä sukunimi), mut jotenkin itse tykkäisin itelleni tästä nykyisen sukunimestä ku tyttönimeäni en kovin helposti takaisin ota.
Uus vauva tulee kun aika on:) Jos nyt nauttis siitä kun kuuli että tytön kummeille ilmeisetikin on tulossa perheenlisäystä, varsinkin kun mahdollisuudet siihen olivat aika minimaaliset
 
Tervehdys!
Mulla on täällä pieni mietinnänaihe,mulla oli aikainen ovis ja tänään on dpo 15 eikä vieraita vielä näy,kuluneella viikolla ti ja ke oli menkkamaisia kipuja mahassa mutta mitään ei tullu,valkovuotoa tullu aika paljon kylläki.Dpo 12 testasin hätäpäissäni puhtaan negan...koskakoha kehtaan uudestaan testata...mietin ensin et huomen aamulla mu en tiiä sit onko liian aikaista...
Mitään muita oireita ei sit oo ollu,vähä etovaa oloa mut se varmaan johtuu mun väsymyksestä joka johtuu taas siit et oon tehny iha liikaa töitä ja nukkunu korkeintaan 6 tunnin yöunia ja neki pätkis,oon jo moooonta kuukautta nukkunu huonosti...
 
Maijamehi sukunimistä sen verran (vaikkei siitä nyt mitään kysymystä ollutkaan...), että me menimme viime syksynä naimisiin mieheni kanssa, niin minä otin yhdistelmänimen. Sen vuoksi, koska lapseni ovat isänsä sukunimisiä (ja minäkin siihen asti)ja halusin kuitenkin ottaa tulevan mieheni nimen myös. Tällöin siis olisin kaikkien lapsieni kanssa "saman nimisiä".... Menipä vaikeeksi :whistle:
 
Hei, täällä yksi vaavakuumeilija lisää!

Eli ikää 23-v, yk 9, kp 44/34, esikoinen haussa. :) Yritykset aloitettu 5/2010..
Onko vastaavanlaisia kokemuksia; eli olen tehnyt testin kp 36, kp 38 ja kp 41, negoja. Onko edes mahista että kaikesta huolimatta voisin olla raskaana?? Oireita on, mutta kun ei taas tiedä oonko itselleni "tehnyt" oireilun? Soitin tk:hon, suostuvat ottamaan pissasta testin, eivät verestä.. Ja mietinkin, et millaisia kokemuksia tk:n pissatesteistä?

Onnea kaikille plussailuun! :)
 
Hopefull:tervetuloa mukaan:)!Mulla on kaikissa neljässä raskaudessa positiivinen tulos tullut vasta kun menkat on ollut viikon myöhässä joten voi olla että oot hyvinkin raskaana.Täällä pitä aina mennä tk:n pissatestiin ennen kuin pääsee ekaa kertaa neuvolaan ja ihan hyvin on tulos tullut,paitsi tuulimunassa, silloin se oli haalea vaikka viikoja piti olla muistaakseni 7 ja sen takia ne sitten ottikin myös veritestin.
Teitko herkän vai tavallisen testin?

Teollisuuskypärä:ihan koska vaan voit uudestaan testata mut jos haluat pelata varman päälle niin varmaan kannattaa odottaa muutama päivä niin ei pitäis ainakaan tulla turhia pettymyksiä.

Plussatuulia!
 
Listaan voi päivittää 1/34 ja YK 13.

Täällä tänään se hemmetin täti tuli kylään, eli ei edelleenkään onnistanut ja siirrytään yrityskertaan 13 :'( Keskiviikkona lääkäri varasi ajan sokerirasitukseen ja otetaan muutkin mahdolliset verikokeet siinä samassa, myös papa otettiin ja tulokset siitä saadaan ehkä vasta helmikuun lopulla ja TAAS otetaan klamytesti että sen voi pois sulkea, mitä hemmettiä ne nyt taas sitä ottaa kun on jo varmaan 3 kerta muutaman kuukauden sisään.. Pitää noudattaa nytten kun täti tuli niin sitä Nia:n neuvoa mitä mulle kertoi ykistyisellä viestillä, kierrot mulla on jäänyt nytten heitteleen tuota Kp 32-34 väliä :)
 
Metsätähti: Kiitos toivon antamisesta :), oon tehny testin raskausliuskalla (sofie), jonka kyllä pitäs olla herkkä mun mielestä, mut en oo nyt aivan varma :confused:. Täytyy varmaan nyt sitten mennä se pissatesti tk:n puolelle viemään :) Kiitos neuvosta! Toivotaan, et nyt nappais, on niin kovasti odotettu vaava.
Tänään on ensimmäinen kerta kun nyt illalla on kuvottava olo, mut koitan olla ajattelematta nyt oireilua etten tee itteäni "kipeeksi". Huomenna olis sitten jo 45/34-36, tekis mieli tehdä uusi testi :p
Ei oo koko yritysaikana ollut näin pitkää kiertoa, toisaalta pelottaa jos onkin kyse jostain hormonihäiriöstä :(
Plussatuulia kaikille!! :heart:
 
:wave:

Paljon onnea kaikille plussanneille :heart:

Tulin kertoon hieman väliaikatietoja mein talon etsinnästä.... Tehtiin viikolla tarjous talosta jota käytiin viime viikonloppuna kattomassa ja se hyväksyttiin :D Näillä näkymin päästään viimeistään kahden kuukauden päästä muuttamaan =) Tiistaina on talon kuntotarkastus ja se hiukan jännittää....
 
Heippa, Päivitin valmiiksi jo huomisen, kun tänään jäi koneelle tulo näin myöhäiseksi.

Harmi Minnuska että noin pitkään oot täällä joutunut roikkumaan. Toivottavasti tämä täti on vähään aikaan viimoinen!
Niin ikään Hopefull, toivottavasti lähdet täältä yhtä yllättäen kuin tulitkin ;)

Tervetuloa uusille ja onnea asunnosta Anin! Mä taas huomenna matkaan pankkiin josko saisin omani toukokuussa myyntiin :D
 
Iiks, viime yönä olisi pitänyt menkkojen alkaa vaan eipä näy. Alamahaan kyllä sattuu, niinku menkkojenkin kanssa.. En tiiä miten saan unta kun jännittää, kauhistuttaa ja ilostuttaa niin paljon.. :confused:

Eli tänään kp 28/28, jos kiertoni on sama kuin pillereiden kanssa (muistaakseni se aika lähellä sitä on).
 
Sunflower11
Halit kaikille joiden menkat alkoivat!

Ja tervetuloa uusille!

Tais menkat sitten loppua?? 3pvää kestivät hirveine kipuine ja runsaine vuotoineen ja nyt ei mitään..?? Kummallista, mut parempi näin eikä niin että vuotaa samalla tavalla 6-7pvää.
 
Hopefull Tervetuloa joukkoon ja toivottavasti vain pikaisesti piipahdat täällä ;)

Minnuska :hug: Onko mitään laillisia tutkimuksia tehty, kun ei toivottua tulosta vain tule? Lohdutuksen sana, että hyvä ystäväni yritti miehensä kanssa lasta vuosia ja nyt odottavat esikoistaan :heart: Kyllä se teilläkin toivottavasti pian onnistuu!!

Anin onnea uuteen kotiin :) Toivottavasti kuntokartoitus menee läpi!

Maijamehi voi harmi niitä menkkoja :hug:

Joko Katolla on menkat alkanut? Vai vieläkö jännitetään ;)
 

Yhteistyössä