Hakutulokset

1. L

Espoosta äiti ja poika n. 2v etsivät kavereita

Hakusessa seuraa (pääasiassa) iltapäiviin n. 2v. pojalle ja äidille esim. puistoilemaan, ja välillä toki voisi ideoida muutakin tekemistä! Olen positiivinen, innostuva, urheilullinen ja lämminhenkinen. Äitiydessä yhtenä kantavana periaatteenani on, että jokainen tuntee parhaiten, mikä itselle ja...
  2. L

Espoosta leikkiseuraa iltapäiviin n. 2-vuotiaalle ja jutusteluseuraa 30+ äidille

Hakusessa seuraa (pääasiassa) iltapäiviin n. 2v. pojalle ja äidille esim. puistoilemaan, ja välillä toki voisi ideoida muutakin tekemistä! Olen positiivinen, innostuva, urheilullinen ja lämminhenkinen. Äitiydessä yhtenä kantavana periaatteenani on, että jokainen tuntee parhaiten, mikä itselle ja...
  3. L

Haussa uusia kavereita

Täällä myös yksi samaa ikäluokkaa oleva n 1v pojan äippä, oletteko jo muut tavanneet? Olisi kiva kuulua johonkin suht pieneen ja lämminhenkiseen äitiporukkaan, joka voisi tapailla sillon tällöin lasten kanssa ja välillä ehkä vain naisten kesken... Mulle saa laittaa yv:tä asian tiimoilta!
  4. L

Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

Hei, vieläkö mahtuu mukaan? 34v. 9kk pojan äiti kyselee... laitan yv:tä Cetinjelle
  5. L

***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

Hei kaikki mammat! Nyt sitten omaa napaa. Ihan kamala tilanne. Avioero varmaan tulossa ja loppuraskaus ja kaikki tilanteeseen liittyvät järjestelyt päällä. Oliko tässä ketjussa joku toinen joka samassa tilanteessa?? Mies haluaisi vielä harkita, mutta käytös puhuu muun puolesta... Ajattelee...
  6. L

***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

Heips kaikki mammat, Neuvolakuulumisia rv 30+3 painoa tullut yht noin 5 kg, (olin jo alkujaan ihan normipainoinen) sf 26,5 (olen n. 170 cm pitkä) vähän keskikäyrää alempana mutta noussut edelliskäynnistä normaalisti jne... kaikki ok tähän asti... Ja apua, jo rv 30+3!!! En olis jossain...
  7. L

Sarah, niin on sitten nyt kuitenkin ex-mies..? Ja Kiitos. Kyllä uskon, että tilanne paranee, mutta olen vain niin tosi loukkaantunut, että pelkään lähinnä sitä, etten kykene antamaan ihan täysin anteeksi/ rakastamaan kuten ennen.... Mies esim. vastaa kyllä äitinsä puheluihin, muttei minun :-(
  8. L

Ai niin rv:t unohtui... Liina rv 29+6
  9. L

Terve kaikille! Täällä raskaus sujunut fyysisesti oikein hyvin, enkä ole oikeastaan kauheasti mistään stressannutkaan, vaikka esim sf- mittaa ei neuvolassa ole seurattu enkä mitään kokoarviota ole saanut (paitsi ultrassa sen hetkiset koot). On vain hyvä ja luottavainen olo, olen voinut hyvin...
  10. L

raskaana olevat vajislaiset

Nyt on sitten yksityisellä endolla käyty, kuulema arvot hyvät... TSH 1,1 ja T4V 14. Etenkin tuosta T4V:sta olin vähän huolissani, mutta useampi lääkäri on nyt sanonut että olisi ok. Tiedä sitten, miten tarkkaan ko lääkärit raskauteen liittyvää tutkimusta seuraavat. Vähän ihmetytti kun endo/...
  11. L

pikaisesti ON:aa: Annoksen noston jälkeiset arvot sain tänään TSH oli tippunut on 1,11 mutta T4V ei vieläkään noussut vaan edelleen 14!! Ihmetyttää... Jessi, Miisu ja muut jotka tosiaan päässeet kontrolliin, onko teidän arvot heitelleet tosi paljon tai sairaus todettu vasta raskausaikana tms...
  12. L

<3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

Tulisin mukaan ketjuun jos vaan sopii, laskettuaika on 22.7. Olen vähän aikaa lueskellut ketjuanne, ja samassa tilanteessa olevien vertaistuki/keskustelu olisi paikallaan. Minultakin halaukset ja rukoukset Kukkaiskeijulle ja hänen perheelle! Toivottavasti kaikki menisi nyt tilanteeseen nähden...
  13. L

Ultrasta vielä, siis ylimääräisestä rakenneultran jälkeen (jos oikein käsitin), mitä siellä on katottu? Olen harkinnut 4D:tä (muutenkin) ja voisin pyytää että siellä verrataan rakenneuä:n tuloksiin... mitenhän paljon pitäis olla väliä? Pari vkoa? Kuukausi?
  14. L

Anu soitin heti neuvolaan ja yritän päästä äitiyspolille tapaamaan endoa, suhtautuivat aika nihkeästi asiaan. Onkohan tässä joku sellainen ehto, että JOS arvot muuttuvat rajusti tms niin silloin olisi mahdollisuus päästä??? Mulla kyllä lääkitystäkin säädetty vielä raskausaikana. Ja sitten...
  15. L

Niin sitä vaan, että alussa mulle ei mitenkään kerrottu että testit pitäis ottaa aamulla, ennen lääkettä, vaikka nimenom kysyin asiasta endolta, joten arvot näyttivät hyviltä, kun iltapäivällä otettiin... Kun sitten vaihdoin labraa, asiasta heti infottiin, ja TSH ei ollutkaan sitten laskenut...
  16. L

Nostin ainakin itse oma-aloitteisesti heti plussan saatuani sen 25mikroa annosta, vaikka gynekologi oli ettei tarvi... Nyt näyttää olleen fiksu ratkaisu, koska arvot pysyneet just ja just ok:na. (en ollut endolla, koska paikkakunnalla ei kai ole, ja kun kävin Helsingissä Femedassa hoidettiin...
  17. L

uaahhh!! kamalaa kun tosiaan ei voi luottaa neuvolaan tässä asiassa. pitänee etsiä se artikkeli jostain! kiitti vinkistä Kanella! oiskohan mun lääkeannosta kohta nostettava että sais sen T4V:n nousuun? 3,5 lastentabl tällä hetkellä
  18. L

Tsh on laskenut, paitsi nyt viimeksi myös TSH nousi, tosin vaan 1,45 -> 1,5 , mutta tosiaan T4V on koko ajan laskenut.. marraskuussa oli 16 ja nyt vaan 14 eli hieman on huonontunut. Hieman outoa kun TSH parantunut samalla? Neuvola vaan katsoo jostain ohjeista että on viitteen sisällä... Voi...
  19. L

Hei, täällä yks samasta vaivasta kärsivä, ja myös huonosta neuvolasta kärsivä... Terkkari lukee arvojani huolimattomasti, väitti viimeksi että arvoni ovat parantuneet, vaikka ne ovat hieman huonontuneet (katsoi sitä edellisiä arvoja) lisäksi hän myös asettuu neuvolalääkäriä vastaan ja yrittää...

Yhteistyössä