Hakutulokset

1. L

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

Sori Marienna kysyin vaan, kun en ole niitä koskaan käyttänyt, ja en muutenkaan pese kovin likaisia ja esim alusvaatteita samassa... Mutta hyvä tietää jos niissä on siis joku eristävä "kuori" se villajuttu tms!
  2. L

kiitti Ainomieli vaippa-linkeistä, pitää perehtyä!! Tässä pikkuhiljaa oon alkanut katsella vauvan tarvikkeita... vaikken varsinaisesti ole vielä kertonut raskaudestakaan kuin ihan parille lähimmälle. Me haluttiin odottaa rakenneultraa, (taustalla km jne...) Harmittaa vähän kun äitini, jolle...
  3. L

Taustalla oon ollut vähän aikaa, mutta lukenut oon palstaa kyllä! Ei oikein mitään viimeaikoina ole "tapahtunut" raskausrintamalla :-) Rakenneultrakin vasta vkolla 21+5!! eli vielä kaks ja puol viikkoa vielä... Tervetuloa Lupus ja Zalea ja muut uudet! Tömpsikselle pitää kommentoida sen...
  4. L

Apua, nyt myös mulla aamulla tuli hieman ruskeaa tuhrua :-( nyt ei sitten enää päivän mittaan ole tullut, eikä tosin myöskään valkovuotoa, jota yleensä runsaasti... Menispä vaan nyt ohi, peukut pystyssä myös tömpsiksen puolesta! Kai ne tuhrut melko yleisiäkin on...? Liina 12+3
  5. L

Paljon tsemppiä Kaapolle! Toivottavasti vauva pysyy vatsassa vielä pitkään! Milloin teillä on alkanut masu näkymään? Itsellä menossa rv 13 ja ehkä jonkinlaista turvotusta (?) on ollut jo viimevkolla... Liina 12+3
  6. L

Heippa kaikille munkin puolesta pitkästä aikaa! Joululomailu on tehnyt terää, hyvin meni joulun vierto mädin ja graavikalan ja juustojen syömisen väliin jättämisestä huolimatta :-) (huh mikä lause) olen jopa nähnyt unta siitä, että vahingossa olen juonut pullollisen siideriä tai syönyt jotain...
  7. L

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

Kleinfishille onnittelut iloisesta ultratapahtumasta! :-) Kaapolle tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin ja pystyt olemaan stressaamatta liikoja! Tuosta kilpirauhasasiasta vielä.... Miten paljon Rae sun lääkärisi kehoitti nostamaan annostusta plussan jälkeen? Tästä aiheesta on niin...
  8. L

Mariennalle nopsaan omasta puolestani noista kilppariarvoista, elikkä mulla vajaatoiminta, ja vasta kun sain arvot normaaleiksi, tuli se kauan toivottu plussa... Tällä hetkellä mulla TSH 1,74 ja T4V 15 (T4V) arvo oli jopa huonontunut raskauden ihan alussa otetusta, vaikka nostin lääkitystä...
  9. L

Tulin vielä tänne "korjailemaan" sanomisiani hieman.... taisin vähän valittaa aiemmin, sorry... toivo ja epätoivo välillä vähän vaihtelevat, mutta yritän pitää mielen iloisena ja toiveikkaana, eiköhän se toiveikas puoli vahvistu ajan kuluessa :-) Ja Kiitti Smi vastauksesta, enköhän sinne...
  10. L

Heippa Marienna mulla ainakin aluksi tuli vaan haamua, ja siitä muutaman päivän päästä plussa digitestiin :-) että hyvältä kuulostaa... Osa porukasta on jo tosi pitkällä, varmasti ihanaa, toivottavasti itse olis myös sitten joskus samassa tilanteessa... Eli tsemppiä vaan kovasti Keltakaneli...
  11. L

Hei kaikille! Tulisin mukaan ketjuun, olen jo vähän lueskellut ketjua, mutta nyt sain tänään varhaisultrassa vahvistuksen raskaudelle... Taustalla yksi keskenmeno ja yritystäkin oli jo ehtinyt kertyä n. vuosi, joten erittäin huojentunut olo ultran jälkeen. Edellinen ultrakokemus oli sen verran...

Yhteistyössä