Jessi, mulle tekee ainakin väsymystä jos t4v on matala (mun tasolle)
anuu, auts onneksi sull aon ihan juts lääkäri. Täällä ainakin ekaa odottaessa ei lääkärit oikein tienneet tai olleet mitään muuta mieltä kun että viiterajoissa on se on hyvä. Huoh. ei mulle. jos toi t3v ei noouse niin mun mielestä sitäkin saa purkista siis jos se muuntuminen ei oo tarpeeksi hyvää kun t4v:n saa kohilleen.
Hei pakko hehkuttaa, mulla on hyvä terkkari lääkäri
tosin se sano ettei tiiä raskaudenaikaisesta kilpåirauhasen hoidosta mitään mut voi kysyä ja juu voidaan nostaa olon mukaan ja toki arvojen etei mee yli
mä oon tyytyväinen ja suostui vielä kunnon nostoon ettei tiputellen
siis sain 25mikroa nostaa kerralla lisää. nyt jännätään kuis käy ja kuukauden päästä kokeisiinja jos ei nouse saan nostaa toiset 25
mä olen tyytyväinen. nyt siis menee 2tbl 0,1mg enemmän kun ekassa lopussa. mut olo oli kyllä sen mukainenkin sillon.
jeps ja päikkärit mahdollisuuksien mukaan helpottaa oloa nyt välillä. Kun toi tytykin nukkuis ilman tota puolen tunninhuutokonserttia jossain välissä. Mä en tiiä mikä sitä riepoo.
Hei muuten te kellä ei oo eka vajis raskaus niin onko teijän vauvoilta otettu kontrolli kilpirauhaskokeet pariviikkoisena? meillä otettiin, tuli vaan mieleen et onko joka paikassa käytäntönä?