Astre ja Viena tervetuloa munki puolesta tänne vertaistuen piiriin!
Lueskellut oon teidän juttuja, mutten oo jaksanut kirjoittaa.. Masentaa aikalailla ku tuntuu, että keho sanoo sopimusta irti. Ensinhän mulla todettiin raskausaikana helmikuussa tää vajaatoiminta eli ei tuota tyroksiinia ja nyt vielä rd eli insuliinin tuotantokin prakaa.. Rd muuten "ok", mut aamuarvot ei pysy kunnossa, joten nyt senkin takia taas Tays kutsuu. Sain ajan reilun viikon päähän. Jos väkisin jotain hyvää haluaa tästä hakea on se tietty se, et pääsee taas ultraan.
Sit mulla on vielä synnytyksen suunnittelun ohessa uä, ku mulla on sellainen harvinainen ongelma et voi olla odotettavissa et istukka on kiinni. Viimeksi pieleen menneessä raskaudessa istukka oli kasvanut kohtulihakseen kiinni :x ja jouduin pariin otteeseen kaavintaankin. Yöks. Ja sitä ennen jo esikoisen synnytyksessä oli istukan irtoamisessa ongelmaa.
Eihän se tietty mitää varmaa ole et tällä kertaa on taas kiinni, mut ainaki se on takaseinällä niinku oli näissä ongelma irtoamisissakin.
....."vähän" ohi vajis aiheen, mut nää asiat mua nyt vaan sen verran painaa et tuntuu ettei muuta päähän mahdukaan.
Viena ensiksi onnittelut hyvän lääkärin löytämisestä!!
Mullahan aloitettiin lääkitys palttiarallaa rv 18 ja aloitus oli 50. Siitä nosto 100:n 25mg/2viikkoa tahdilla. Nyt sit ku 100 nostettiin 175:n niin nostettiin ensin 50 ja siitä 2 viikon kuluttua 25. Että ihan oikeilla jäljillä olet sen noston suhteen, musta olis kans ihan fiksu aloittaa 50 ja nostaa sit 25 parin viikon kuluttua.
Mulla ei nostot ennen 150 saavuttamista tuntunut oikein miltään, korkeintaan hetkellistä plasebo-vaikutusta kun oikein vaan tahtoi et olis pirteämpi niin hetken muka oli... Ei rytmäreitä tai muutakaan ole mulle tullut. Yksilölistä on.. Ja tietty lähtötasosta kiinni. Mulla tsh alunpitäen kunnossa (nyt ei olla edes mittailtu enää), mut T4V oli 8 josta noussut vasta 10,6:n (viite 11-22 eli alle viitteen edelleen oli viime labras lääkityksestä huolimatta). Tietty ku sulla on viitteessä jo valmiiksi niin vois maalaismutulla ajatella, että lääkitys tuntuukin nopeammin.
Niin ja mä taidan olla porukan ainoa jolta ei vasta-aineita ole löytynyt. (Mulla ei siis vielä tiedossa miksi vajaatoiminnalla.) Tosi tavallista on, että ne on koholla ja silti suurin osa raskauksista jatkuu hienosti eikä ongelmia ole. Ongelmia käsittääkseni syntyy jos arvot tosi pahasti alle viitteiden ja vajaatoiminta on hoitamaton! Että sinuna en olisi huolissaan.. Ja niinku
Jessi sanoi - AINA voi VAATIA lähetteen ä.polille jossa uä suoritetaan aina rutiinisti. Neuvolalla ei ole oikeutta kieltäytyä.
Anu ja pikkuinen jo 30+2